نمایندگی تعمیر هود بیمکث در دماوند

نمایندگی تعمیر هود بیمکث در دماوند

نمایندگی تعمیر هود بیمکث در دماوند

نمایندگی تعمیر هود بیمکث در دماوند به ساکنین این منطقه اجازه می دهد که به بدون نگرانی سرویس و تعمیر هود را انجام بدهند. همه افراد در تعمیرات لوازم برقی خود از نمایندگی های مجاز استفاده می کنند. نبود نمایندگی در برخی مناطق مشکل ساز شده بود. نوین امداد با راه اندازی نمایندگی تعمیر هود بیمکث در دماوند این امکان را برای شما برطرف کرده است.

 

در نظر داشته باشید که توجه به تعمیرات جزیی به شما کمک می کند تا از بروز مشکلات جدی جلوگیری کنید. کارشناسان ما در نوین امداد تمام تلاش خود را کرده اند. تجربیات خود را در زمینه هود جمع آوری کرده و مشکلات رایج آن را برای شما در قالب یک مقاله گردآوری کرده اند. با بررسی این مشکلات می توانید به راحتی عمر دستگاه خود را افزایش دهید.

قطعات استفاده شده در هود بیمکث

  • بردالکترونیکی
  • لامپ هالوژنی
  • فیلتر هوا
  • خرطومی
  • موتور و فن
  • کلید ها
  • سنسورها

نکات مهم هنگام خرید هود

  1. تست کردن صدای هود بسیار مهم است. توجه داشته باشید که دور اول، دور دوم و دور سوم آن را تست کنید. این کار باعث می شود تا میزان صدای هود را بسنجید.
  2. با توجه به این که دورهای چهارم و پنجم برای مکش های بسیار بالا در نظر گرفته شده است. داشتن اندکی صدا طبیعی است. حتما دورهای اول تا سوم را تست و بررسی کنید.
  3. در هود های جدید سنسورهای حساس به بو و دود فعال شده اند. به این صورت که هنگام بو و دود غیر طبیعی فعال شده و هود شروع به کار می کند.
  4. توجه داشته باشید که موتورهای حلزونی و توربینی در هودها صدای کمتری تولید می کنند.
  5. در هودهای جدید فیلتر ها از جنس آلمینیوم هستند و به راحتی قابل شستشو می باشند. اما هودهای قدیمی تر از جنس پشمه شیشه بودند و فقط نیاز به تعویض داشتند.

 

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان نمایندگی تعمیر هود بیمکث در دماوند تماس بگیرید.

 

ما مجموعه نوین امداد با سریع ترین و با کیفیت ترین سرویس تعمیرات میزبان شما هستیم. مشاوره و پاسخگویی به سوالات
نوین امداد تعمیرات در تهران  ، پردیس ، بومهن ، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم

 

مشکلات رایج در هود

1.هود روشن نمی شود:

این موضوع یکی از مشکلات رایج در هود است. البته لازم به ذکر است که اکثر به دست خود مصرف کننده حل می شود. گاهی اوقات ممکن است فکر کنید که مشکل بزرگی اتفاق افتاده اما فقط نیز است که: برق آشپزخانه و فیوز برق را کنترل کنید. نکته دیگری که در این موضوع باید به آن توجه کنید دوشاخه و یا اتصالات برقی هود است. کارشناسان نوین امداد در این زمینه می توانند به راحتی شما را راهنمایی کنند.

نمایندگی تعمیر هود بیمکث در دماوند - نوین امداد 1
نمایندگی تعمیر هود بیمکث در دماوند

2.هود بیمکث مکش خوبی ندارد:

مهمترین دلیل استفاده از هود بیمکث مکش دود و بوی غذا می باشد. اگر هود شما مکش خوبی نداشته باشد، یعنی وظیفه خود را به درستی انجام نمی دهد. برای جلوگیری از مشکلات جدی حتما با کارشناسان نمایندگی تعمیر هود بیمکث در دماوند تماس بگیرید.

این مشکل گاهی می تواند به دلیل پر شدن فیلتر هود باشد. برای برطرف کردن این مشکل باید فیلتر را تعویض کنید. در کنار نیاز به تعویض فیلتر ممکن است خرابی موتور و یا کم شدن دور آن نیز علت کاهش این مکش باشد. در نظر داشته باشید که سیستم داحلی هود را نیز بررسی کنید. ممکن است پروانه هود دچار مشکل شده باشد.

 

چرا نباید سراغ تعمیرکار بی تجربه و غیر مجاز برویم ؟

  1. از قطعات و لوازم غیر استاندارد برای تعمیر دستگاه شما استفاده می‌کند و کلا دستگاهتان بدون استفاده خواهد شد.
  2. احتمال اینکه مهارت نفر تعمیر کار و اینکه آیا آموزش‌های لازم را گذرانده یا خیر اطلاعی نداریم و باعث زدن ضرر بیشتری بشود.
  3. در صورت هر نوع مشکل، پشتیبانی جهت درخواست رسیدگی و یا جبران خسارت نخواهید داشت.
  4. به دلیل در جریان قرار نگرفتن در روند تعمیر دستگاه، هزینه‌های غیر استاندارد و زیادی را باید متقبل خواهید شد.

 

هودتان خراب است یا مشکل دارد ؟  خوب کار نمی کند؟ موقع کار کردن صدای زیادی دارد؟ موقع کار کردن بوی سوختگی می دهد؟ هودتان را به ما بسپارید !!! مجموعه بزرگ نوین امداد با 10 سال سابقه با بهترین و مجرب ترین تکنسین های تعمیرات در خدمت شما هست.

3. روشن شدن هود باعث قطعی فیوز می شود:

در این مشکل حتما باید با تعمیرکار تماس بگیرید. این قطع شدن هود نشان دهنده اتصال در بدنه و یا سیستم داخلی هود می باشد. کارشناسان نوین امداد در دماوند آماده کمک به شما هستند. اگر اتصالی در مدار داخلی هود اتفاق بیفتد هنگام روشن شدن فیوز شما قطع می شود.

اما به این نکته نیز توجه کنید که ممکن است موتور هود بیمکث شما در حال سوختن باشد. برای حل این مشکل حتما از تعمیرکاران نوین امداد در دماوند کمک بخواهید تا سیستم داخلی هود را بررسی کنند.

4. صدای زیاد هود موقع روشن شدن:

به وجود آمدن این مشکل ممکن است دارای چند دلیل باشد. در ادامه با کمک گرفتن از تجربه کارشناسان نوین امداد آن ها را بررسی می کنیم.

  1. گیر کردن پروانه های داخل هود
  2. ممکن است ساییدگی هایی در موتور ایجاد شده باشد که موقع روشن شدن باعث سر و صدا شوند.
  3. بدون روشن شدن هود چراغ ها روشن شده اند
  4. بررسی کردن کلیدهای فرمان که آیا متصل هستند یا نه
  5. ممکن است اتصال سیم های داخلی نیز باعث این مشکل باشند.

5.خاموش نشدن هود:

تنها دلیلی که باعث این اتفاق می شود، ایراد در اتصالات داخلی است. این موضوع باعث می شود تا کلیدها و یا برد هود شما آسیب ببیند. در صورت بروز همچین مشکلی حتما با کارشناسان نوین امداد تماس بگیرید. یک تعمیرکار می تواند به راحتی این مشکل را حل کند.

 

 

نمایندگی تعمیر هود بیمکث در دماوند - نوین امداد 1
نمایندگی تعمیر هود بیمکث در دماوند
ما مجموعه نوین امداد با سریع ترین و با کیفیت ترین سرویس تعمیرات میزبان شما هستیم. مشاوره و پاسخگویی به سوالات
نوین امداد تعمیرات در تهران  ، پردیس ، بومهن ، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم

 

6.نم دادن هود:

گاهی اوقات هود بیمکث شما دچار نشتی می شود. این اتفاق ممکن است هم در زمان روشن بودن و هم در زمان خاموش بودن اتفاق بیفتد. مهم این است که شما رد آب را در هود خود می بینید. با توجه به این که سیستم هود به گونه ای طراحی شده است که بخار غذا را به داخل می کشد، اما جایی برای نشتی این بخار وجود ندارد. در این شرایط با نمایندگی تعمیر هود بیمکث در دماوند تماس بگیرید.

رطوبت و بخاری که به داخل هود کشیده می شود باید از آن خارج شوند. اما ممکن است به دلیل آلودگی و کثیفی فیلتر ها و فضای داخلی هود این خروج انجام نشود و باعث نشتی در آن شود. در این شرایط باید سریعا فیلتر ها تمیز کنید. اگر نیاز به تمیز کردن فضای داخلی دارید، بهتر است این کار را به کارشناسان نوین امداد در دماوند بسپارید. دلیل این موضوع این است که هود شما نیاز به باز شدن دارد.

 

هودتان خراب است یا مشکل دارد ؟  خوب کار نمی کند؟ موقع کار کردن صدای زیادی دارد؟ موقع کار کردن بوی سوختگی می دهد؟ هودتان را به ما بسپارید !!! مجموعه بزرگ نوین امداد با 10 سال سابقه با بهترین و مجرب ترین تکنسین های تعمیرات در خدمت شما هست.

 

 

نمایندگی تعمیر هود بیمکث در دماوند - نوین امداد 1
نمایندگی تعمیر هود بیمکث در دماوند

7. ایراد در دکمه های هود:

گاهی اوقات ممکن است که دکمه های صفحه نمایش از کار بیفتند. در صورت بروز این اتفاق ممکن است یکی از دلایل زیر را داشته باشد:

  • خراب شدن پنل یا تاچ پد هود لمسی
  • بروز ایراد در برد الکترونیکی کنترلی (برد صفحه نمایش)
  • خراب شدن برد الکترونیکی اصلی
  • برقرار نبودن اتصال بین دو برد
  • فشار دادن دکمه ها بیش از 30 ثانیه به صورت مداوم

نتیجه گیری

تمام وسایل برقی استفاده شده در خانه ها نیازمند سرویس و تعمیر هستند. اگر تعمیرات جزیی را به موقع انجام دهید مطمئنا از مشکلات بزرگتر جلوگیری می کنید. اگر ساکن دماوند هستید و هود بیکمث شما دچار مشکلات جدی و یا حتی جزی شده است.

می توانید به راحتی با نمایندگی تعمیر هود بیمکث در دماوند تماس بگیرید و از تجربه کارشناسان حرفه ای ما استفاده کنید.

 

در نظر داشته باشید هر گونه تعمیری نیاز به تخصص دارد. بهتر است از اینکه خودتان هود را باز کنید و یا موتور آن را دست کاری کنید، اجتناب کنید. حتما باز کردن هود را به شخص متخصص در این زمینه بسپارید

نوین امداد آماده ی ارائه خدمات در تهران ، پردیس ، بومهن ، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم  می باشد . تعمیرات هود بیمکث در تخصص ماست .

 

نوین امداد دارای کادر مجرب و متخصص که , کارشناسان و تعمیرکاران نوین امداد با شرکت در کلاس ها و دوره های عملی تعمیر انواع هود بیمکث توانسته اند توانایی خود را در تعمیر هود های بیمکث به درجات بالا برسانند و ما کادر نوین امداد و تعمیرکاران مفتخریم که شما عزیزان بدون هیچ نگرانی تعمیر هود خود را به ما میسپارید .

 

ما مجموعه نوین امداد با سریع ترین و با کیفیت ترین سرویس تعمیرات میزبان شما هستیم. مشاوره و پاسخگویی به سوالات
نوین امداد تعمیرات در تهران  ، پردیس ، بومهن ، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم

 

 

 

اگر از مقاله خوشت اومده امتیاز بده
[کل: 0 میانگین: 0]

 

 

 

Bimax hood repair agency in Damavand

Bimax hood repair agency in Damavand allows the residents of this area to service and repair the hood without any worries. Everyone uses authorized dealers in repairing their electrical appliances.

Lack of representation had become a problem in some areas. Novin Emdad has solved this possibility for you by setting up a bimax hood repair agency in Damavand.

Keep in mind that paying attention to minor repairs will help you avoid serious problems.

Our experts at Novin Emdad have done their best. They have gathered their experiences in the field of hoods and their common problems for you in the form of an article. By examining these problems, you can easily extend the life of your device.

Parts used in the bimodal hood
Electronic board
Halogen lamps
air filter
Khartoumi
Engine and fan
keys
Sensors

Important points when buying a hood
Testing the sound of the hood is very important. Note that the first round, the second round and the third round test it. This allows you to measure the volume of the hood.

Due to the fact that the fourth and fifth rounds are intended for very high suctions. It is normal to have a little sound. Be sure to test and check the first to third rounds.

Smoke and smoke sensors have been activated in the new hoods. In this way, it is activated when there is an abnormal smell and smoke and the hood starts working.
Note that screw and turbine engines produce less noise in the hoods.

In the new hoods, the filters are made of aluminum and can be easily washed. But the older hoods were made of fiberglass and only needed to be replaced.

For more information, contact the experts of Bimax hood repair agency in Damavand.

We are the new relief complex with the fastest and highest quality repair service for your host. Consulting and answering questions

New repair assistance in Tehran, Pardis, Bumhan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim

Common problems in the hood
1. The hood does not turn on:

This is a common problem with hoods. Of course, it should be noted that most are solved by the consumer himself.

Sometimes you may think that a big problem has happened, but it’s just that: control the kitchen electricity and the power fuse. Another point to consider in this regard is the plug or electrical connections of the hood. New relief experts in this field can easily guide you.

Bimax hood repair agency in Damavand
2. Bimax hood does not have good suction:

 

The most important reason for using a bimodal hood is the suction of smoke and food. If your hood does not have good suction, it means that it is not doing its job properly. To avoid serious problems, be sure to contact the experts of the Bimax hood repair agency in Damavand.

 

This problem can sometimes be due to the hood filter filling. You need to replace the filter to fix this problem. In addition to the need to replace the filter, engine failure or reduced speed may also be the cause of reduced suction. Be sure to check the hood interior system as well. The hood impeller may have a problem.

Why not go to an inexperienced and unauthorized repairman?

It uses non-standard parts and accessories to repair your device and your device will be completely unused.

It is possible that we do not know the skill of the repairman and whether he has passed the necessary training or not, and it will cause more damage.

In the event of any problems, you will not have the support to seek redress or compensation.
You will have to incur a lot of non-standard costs due to not being in the process of repairing the device.

Is your hood broken or in trouble? It’s not working properly? Does it make a lot of noise when working? Does it smell like burns when working? Leave your hood to us !!! Large new relief complex with 10 years of experience is at your service with the best and most experienced repair technicians.

 

3. Turning on the hood causes the fuse to break:

 

In this problem, you must contact the repairman. This disconnection of the hood indicates a connection in the body or internal system of the hood. New relief experts in Damavand are ready to help you. If a connection occurs in the internal circuit of the hood, it will be disconnected when your fuse is turned on.

 

But be aware that your bipolar hood motor may be burning. To solve this problem, be sure to ask the new relief repairmen in Damavand to check the internal system of the hood.

4. Loud hood noise when turned on:

There may be several reasons for this problem. In the following, we will examine them with the help of the experience of modern relief experts.

 

Stuck butterflies inside the hood
There may be wear and tear on the engine that causes noise when started.

The lights are on without turning on the hood
Check whether the command keys are connected or not
Connecting internal wires may also cause this problem

5. The hood does not turn off:

The only reason for this is a problem with the internal connections. This can damage your keys or hood board. In case of such a problem, be sure to contact the new relief experts. A repairman can easily solve this problem.

 

Bimax hood repair agency in Damavand
We are the new relief complex with the fastest and highest quality repair service for your host. Consulting and answering questions

 

New repair assistance in Tehran, Pardis, Bumhan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim

6. Moisten the hood:

Sometimes your bimodal hood leaks. This can happen when you are both on and off.

The important thing is that you see traces of water in your hood. Due to the fact that the hood system is designed to draw food vapor, but there is no room for this steam to leak. In this case, contact the Bimax hood repair agency in Damavand.

 

Moisture and heat that is drawn into the hood must be removed. However, due to dirt and filters and the interior of the hood, this exit may not occur and cause leakage.

In this case, you need to clean the filters immediately. If you need to clean the interior, it is better to leave this task to the new relief experts in Damavand. This is because your hood needs to be opened.

Is your hood broken or in trouble? It’s not working properly? Does it make a lot of noise when working? Does it smell like burns when working?

Leave your hood to us !!! Large new relief complex with 10 years of experience is at your service with the best and most experienced repair technicians.

Bimax hood repair agency in Damavand
7. Defect in the hood buttons:

Sometimes the on-screen buttons may fail. If this happens, it may have one of the following reasons:

Damage to the touch hood panel or touchpad
Defect in the electronic control board (screen board)

Main electronic board failure
No connection between the two boards
Pressing the buttons continuously for more than 30 seconds

Conclusion

 

All electrical appliances used in homes need to be serviced and repaired. If you make minor repairs on time, you will surely avoid bigger problems. If you live in Robat Karim and your hood is in serious or even minor problems.

 

You can easily contact the Bimax hood repair agency in Damavand and use the experience of our professional experts.

Keep in mind that any repair requires expertise. It is best to avoid opening the hood yourself or tampering with the engine. Be sure to leave the opening of the hood to an expert in this field

Novin Emdad is ready to provide services in Tehran, Pardis, Bumhan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim. Bimax hood repairs are our specialty.

Novin Emdad has experienced and specialized staff that, Novin Emdad experts and repairmen, by participating in

practical classes and courses for repairing all types of bismuth hoods, have been able to increase their ability to repair bismuth hoods to a high degree, and we, Novin Emdad, are proud that You, dear ones, leave your hood repair to us without any worries.

We are the new relief complex with the fastest and highest quality repair service for your host. Consulting and answering questions

New repair assistance in Tehran, Pardis, Bumhan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim