تعمیر پکیج ایران رادیاتور در لواسان

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در لواسان

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در لواسان

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در لواسان، نوین امداد مرکز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور پشتیبان آماده ی ارائه خدمات در تهران ، پردیس ، بومهن ، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم می باشد .

ما با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات سیستم های گرمایشی ایران رادیاتور با تکیه بر تکنسین های آموزش دیده , تخصصی ترین تعمیرات پکیج ایران رادیاتور را به شما ارائه خواهیم داد .

از مزایای تعمیر پکیج ایران رادیاتور در لواسان ما استفاده از قطعات یدکی اصلی می باشد .

برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا درخواست تعمیرات ایران رادیاتور با ما تماس بگیرید

 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در لواسان – مجموعه نوین امداد – شماره تماس : 0912003679677492283

 

نوین امداد آماده ارائه خدمات تعمیرات با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن در تهران ، پردیس ، لواسان ، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم ،نوشهر می باشد.

 

ونتوری پکیج ایران رادیاتور

طبق قوانین فیزیک سیالات هر گاه قطر مسیر عبور سیالی که با سرعت در حال حرکت است را کاهش دهیم و دوباره افزایش دهیم اگر در قسمت باریک تر سوراخی به بیرون ایجاد کنیم، نه تنها سیال از مسیر بیرون نمی رود بلکه در زمان عبور سیال از این قسمت عمل مکش ایجاد می شود، این عمل را ونتوری گویند.

 

 

عمل ونتوری پکیج

از این قانون در خروجی فن استفاده شده است و قسمت مکش را به یک سنسور متصل کرده تا در صورت هر گونه اختلال در عبور جریان مانند گرفتگی در مسیر دودکش یا از کار افتادگی فن، عمل مکش متوقف شود و در نتیجه این عمل سنسور متصل به ونتوری به برد کنترل گزارش می دهد.

به محض گزارش سنسور مبنی بر نقص در تهویه برد کنترل مشعل را خاموش می کند و کد خطای مربوط به سیستم تهویه نمایش داده می شود.

 

 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در پردیس 09120036796
تعمیر پکیج ایران رادیاتور در لواسان

پرشر سوئیچ فن پکیج دیواری ایران رادیاتور

سنسوری لیست که از طریق مجرای باریکی به ونتوری متصل شده است تغییراتی فشار در ونتوری به پرشر اعمال می شود و در نتیجه با انجام این عمل دیافراگم داخل پرشر به سمت قسمت مکش کشیده شده تا پلاتین های متصل به آن وصل شود.

 

تغییرات فشار در مجرای خروجی فن را می توان با دو شیلنگ به پرشر فن متصل کرد یکی از شیلنگ ها که به قسمت وسط ونتوری متصل شده است در پرشر فن به لوله ای که با نشان منفی علامت گذاری شده است و شلنگ دوم به صورت مستقیم بر مجرای خروجی فن قرار دارد به لوله ای که با علامت مثبت علامت گذاری شده متصل می شود.

 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در لواسان – مجموعه نوین امداد – شماره تماس : 0912003679677492283

 

نوین امداد آماده ارائه خدمات تعمیرات با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن در تهران ، پردیس ، لواسان ، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم ،نوشهر می باشد.

 

رادیاتور آلومی

مبدل حرارتی پکیج دیواری ایران رادیاتور

در پکیج ایران رادیاتور به لوله های مارپیچ که به وسیله تعداد زیاده تیغه به هم‌متصل شده اند تا برابر شعله مشعل قرار گیرند و گمراهی شعله را به آب داخل خود انتقال دهند مبدل حرارتی گفته می شوند.

مبدل ها معمولا از فلز مس ساخته شده‌اند تا رسانایی خوبی داشته‌باشند و از نظر قسمت ارزانتر باشند ،اما مبدل های هم هستن از جنس استیل که قسمت ان ها بیشتر است مبدل های استیل نسبت به مبدل های مسی بازدهی بیشتری دارند اما به علت قسمت زیاد در همه دستگاها استفاده نمی شود.

 

مبدل های حرارتی به دو دسته تقسیم می شوند :

۱ تک ‌منظوره

۲ دو منظوره

 

چرا نباید سراغ تعمیرکار و یا تکنسین بی تجربه و غیر مجاز برویم ؟

  1. از قطعات و لوازم غیر استاندارد برای تعمیر دستگاه شما استفاده می‌کند و کلا دستگاهتان بدون استفاده خواهد شد.
  2. احتمال اینکه مهارت نفر تعمیر کار و اینکه آیا آموزش‌های لازم را گذرانده یا خیر اطلاعی نداریم و باعث زدن ضرر بیشتری بشود.
  3. در صورت هر نوع مشکل، پشتیبانی جهت درخواست رسیدگی و یا جبران خسارت نخواهید داشت.
  4. به دلیل در جریان قرار نگرفتن در روند تعمیر دستگاه، هزینه‌های غیر استاندارد و زیادی را باید متقبل خواهید شد.

 

مبدل های تک‌ منظوره:

شامل یک ‌مسیر حرکت سیال می باشد و فقط آب مدار گرمایشی از آن عبور می کند.

 

مبدل های دو منظوره :

شامل دو مسیر حرکت سیال هستن که از داخل یکدیگر عبور میکنند این مسیرها برای آب مدار گرمایشی و اب مدار مصرفی طراحی شده اند .

در مبدل های حرارتی تعداد تیغ های متصل کننده به آن ها فین گفته می شود بسیار مهم است اینکه هرچه قدر تعداد پره های فین بیشتر باشد گرمایه بیشتری را از شعله دریافت می کند

اما می تواند انسدادی در مسیرعبور جریان دود ایجاد کند به همین خاطر در دستگاهای فن دار از مبدل هایی استفاده میشود که تعداد پره های فین ان ها به نسبت به دستگاه بدون فن بیشتر است تا در زمان عمل کرد فن و خروج محصولات احتراق با سرعت زیاد مقدار بیشتری از گرمایه شعله جذب مبدل شود.

 

دردستگاه های دو مبدله آبگرم مصرفی دراین قسمت گرم می شود در مبدل ثانویه لایه لایه هایی از جنس مس واستیل وجود دارد که در بین آن ها به صورت یک درمیان آب مدار گرمایی وآب مصرفی درجهت مخالف یکدیگر حرکت میکنند تا آب مدار گرمایی که در مبدل اصلی گرم شده است گرمای خود را به لایه های مبدل ثانویه انتقال دهد

 

دوران طرف آب مدار مصرفی گرما را دریافت کرده و خارج شود مسیرهای داخلی مبدل ثانویه به صورت مارپیچ از بین یکدیگر عبور می کنند تا گرمایه بیشتری منتقل شود.

 

در رویه مبدل ثانوی چهار ورودی خروجی قرار دارد سوراخ های که در طول مبدل در مقابل همدیگر قرار دارند باهم مرتبط هستند مبدل ثانویه از طریق دو پیچ به بدنه کلکتور مبدل نگه  داشته می شود ما بین‌مبدل ثانویه و بدنه کلکتور اورینگ های قرار می گیرد تا وظیفه اپدیت را انجام دهد

 

در بعضی از مبدل های ثانویه یکی از نخل های اتصال پیچ یا سوراخهای ورودی و خروجی در یک راستا قرار دارند و طرف دیگر مبدل در یک راستا نیستند این عمل برای جلو گیری از نصب عکس جهت صحیح می باشد

 

در دستگاه های دو مبدل برای کنترل مسیر حرکت آب گرمایی در بین مسیرهای مبدل ثانویه و سیستم گرمایی ساختمان از یک شیر سه راهی استفاده می کنند شیر سه راه در مسیر رفت نصب می کنند.

 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در لواسان – مجموعه نوین امداد – شماره تماس : 0912003679677492283

 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در پردیس 09120036796
تعمیر پکیج ایران رادیاتور در لواسان

 

نوین امداد آماده ارائه خدمات تعمیرات با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن در تهران ، پردیس ، لواسان ، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم ،نوشهر می باشد.

 

منبع انبساط در پکیج ایران رادیاتور

همانطور که می دانید آب مدار گرمایش در یک مدار کاملا بسته به گردش در می آید تا بتواند گرمایه جذب  شده را در مبدل حرارتی را به سیستم انتقال گرمایی ساختمان برساند مسلم است وقتی آب را در یک ظرف بسته گرم کنیم به علت انبساط آب فشار وارد به دیواره هاای ظرف افزایش میابد و احتمال خطر وجود دارد

 

به همین علت در مدار گرمایی یک مدار بسته‌است قطعه ای به نام منبع انبساط نصب میشود تا در هنگام گرم شدن اب مقدار ای اضافه را در خود جای داده و پس از سرد شدن به مدار باز گرداند این عمل توسط یک دیافگرام که در وسط منبع انبساط قرار دارد انجام می شود.

 

یک طرف این دیافراگم هوا و نیتروژن با فشار یکبار یا ( ۱۴/۷ psi  ) قرار دارد.

 

در حالت خالی بودن دستگاه از آب دیافگرام به دیواره سمت آب چسبیده است پس از آب گیری کردن پکیچ و بالا بردن فشار تا یک و نیم بار دیافگرام در حالت وسط می ایستد زیرا هوای داخل محفظه متراکم شده و با فشار آن افزوده می شود

 

این عمل در زمانی است که مدار گرمایش سرد باشد و پس از گرم شدن و بالا رفت فشار در مدار گرمایی آرام ارام دیافگرام به سمت دیواره مخزن هوا فشرده می شود تا تعادل فشار در مدار گرمایی رعایت شود .

 

عمل کرد منبع انبساط در پکیج ایران رادیاتور

منبع انبساط می تواند گرد باشد و در پشت دستگاه قرار می گیرد و می تواند به صورت مستطیل در حالت ایستاده در کنار محفظه احتراق قرار گیرد.

 

کلید حد

این قطعه را در پکیج های ایران رادیاتور با نام هایی مختلفی می‌شناسند کلید حرارتی ، کلید حد ، لیمیت سوئیچ

 

کلید حرارتی یک قطعه ایمنی  است که برو روی مبدل یا در مسیر خروجی آب از مبدل قرار می گیرد وظیفه این کلید این است که در زمان  گرم شدن بیش از حد مجاز اب برای جلو گیری از  خطر و صدمه زدن به قسمت های دیگر به برد کنترل خبر می دهد و برد مشعل را خاموش می کند.

این عمل توسط یک مدار برقی که در حالت نرمال و حالت خطر باز بسته می شود گزارش داده می شود

 

یعنی این کلید می تواند در حالت عادی مدار برقی باز داشته‌باشد و در حالت خطر بسته شود  کلید حرارتی در دستگاهای مختلف به نسبت محل نصب و ظرفیت جراتی دستگاه محدودیت دمایی کلید تایین می شود . کلیدهای حرارتی از ۹۲ تا ۱۱۰ درجه سانتی گراد موجود هستند.

 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در لواسان – مجموعه نوین امداد – شماره تماس : 09120036796 – 77492283

 

نوین امداد آماده ارائه خدمات تعمیرات با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن در تهران ، پردیس ، لواسان ، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم ،نوشهر می باشد.

 

سوالاتی که شاید شما هم داشته باید در زمینه مجموعه نوین امداد:

راه‌هایی که می‌توانید با مجموعه نوین امداد در زمینه تعمیرات یخچال، هود، پکیج و غیره ارتباط برقرار کنید؟

شما می‌توانید از طریق شماره هایی که در صفحه سایت یا در صفحه تماس با ما وجود دارد با ما تماس حاصل فرمایید .این شماره ها واحد پشتیبانی خدمات ،مدیریت مجموعه، مشاوره و پاسخگویی به سوالات در برمی گیرد.

 

تعمیر ات – مجموعه نوین امداد – شماره تماس : 09120036796 – 77492283

 

زمان خدمت‌ دهی مجموعه امداد نوین به‌ صورتی است؟

ساعات کاری مجموعه از ساعت ۸ صبح الی 22 شب آماده خدمات رسانی می باشد و در این ساعات پاسخگویی از طریق تماس تلفنی شما با دفتر تعمیرگاهی هستیم.

 

ما در چه زمینه‌های می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

وظیفه اصلی ما ارائه تعمیرات تخصصی و خدمات سرویس به تمامی محصولات الکترونیکی است. که از جمله می‌توان به سرویس، نگهداری و تعمیرات تخصصی اشاره نمود.

 

 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در پردیس 09120036796
تعمیر پکیج ایران رادیاتور در لواسان

خدمت‌ دهی مجموعه امداد نوین برای چه مناطقی است؟

خدمت دهی مجموعه در تهران ، پردیس ، لواسان، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم، نوشهر می باشد.

درباره‌ی مجموعه نوین امداد :

پشتیبانی و خدمات دهی نوین امداد با 10 سال سابقه کار از معتبرترین و باکیفیت ترین تعمیرات محصولات لوازم خانگی را بر عهده دارد . این مرکز با داشتن متخصص‌ترین و با سابقه ترین تعمیرکاران توانسته است گام به گام با فناوری روز دنیا کار سرویس و تعمیرات را داشته باشد.

 

 

 

اگر از مقاله خوشت اومده امتیاز بده
[کل: 0 میانگین: 0]

 

 

 

Iran Radiator boiler Repair in Lavasan

Novin Emdad Iran Radiator boiler Repair Center is ready to provide services in Tehran, Pardis, Bumhan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim.

With years of experience in repairing Iran Radiator heating systems, relying on trained technicians, we will provide you with the most specialized Iran Radiator boiler repairs.

One of the advantages of repairing Iran Radiator boiler in our Lavasan is the use of original spare parts.

Contact us for more information or to request Iran Radiator repairs

Iran Radiator boiler Repair in Lavasan – New Relief Complex – Contact Number: 09120036796 – 77492283

Novin Emdad is ready to provide repair services with the best quality and the fastest possible time in Tehran, Pardis, Lavasan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim, Nowshahr.

Venturi Iran Radiator boiler

According to the laws of fluid physics, whenever we reduce the diameter of a fast-moving fluid passage and increase it again, if we make a hole in the narrower part, not only does the fluid not flow out of the path, but also when the fluid passes through it.

The suction part is created, this operation is called venturi.

Venturi operation boiler

This rule is used in the output of the fan and connects the suction part to a sensor so that in case of any flow disturbance such as clogging in the chimney path or failure of the fan, the suction operation is stopped and as a result of this operation the sensor is connected to Venturi reports to the control board.

As soon as the sensor reports a defect in the ventilation board, it turns off the burner control and an error code related to the ventilation system is displayed.

Iran Radiator boiler Repair in Lavasan

Pressure switch fan of Iran Radiator wall boiler

The list sensor, which is connected to the venturi through a narrow duct, changes the pressure in the venturi to the pressure, and as a result, by doing this, the diaphragm inside the pressure is pulled towards the suction part to connect the platinums connected to it.

Pressure changes in the fan outlet can be connected to the fan pressure with two hoses. One of the hoses is connected to the middle of the venturi. The fan outlet is located on a pipe that is marked with a positive sign.

Iran Radiator boiler Repair in Lavasan – New Relief Complex – Contact Number: 09120036796 – 77492283

Novin Emdad is ready to provide repair services with the best quality and the fastest possible time in Tehran, Pardis, Lavasan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim, Nowshahr.

Aluminum radiator
Iran Radiator wall boiler heat exchanger

In the Iran Radiator boiler, spiral pipes that are connected by a large number of blades to be equal to the flame of the burner and transfer the misguidance of the flame to the water inside are called heat exchangers.

Converters are usually made of copper metal to have good conductivity and are cheaper in terms of parts, but converters are also made of steel, which has more parts. Steel converters are more efficient than copper converters, but due to the large part in Not all devices are used.

Heat exchangers are divided into two categories:

1 single purpose

2 dual purpose

Why not go to an inexperienced and unauthorized repairman?

It uses non-standard parts and accessories to repair your device and your device will be completely unused.
It is possible that we do not know the skill of the repairman and whether he has passed the necessary training or not, and it will cause more damage.
In the event of any problems, you will not have the support to seek redress or compensation.
You will have to pay a lot of non-standard costs due to not being in the process of repairing the device.

Single-purpose converters:

It consists of a fluid flow path and only the heating water circuit passes through it.

Dual-purpose converters:

They consist of two fluid flow paths that pass through each other. These paths are designed for heating water circuit and water consumption circuit.

In heat exchangers, the number of blades connecting them is called the fin. It is very important that the more the number of fin blades, the more heat it receives from the flame.

However, it can cause obstruction in the passage of smoke flow, so in fan-operated devices, converters are used that have more fan blades than in a fanless device, so that the fan operates and the combustion products exit at a high speed. More of the heat of the flame is absorbed.

In the two heat exchangers, the hot water used in this part is heated. In the secondary heat exchanger, there are layers of copper and steel, between which they move in the opposite direction between the thermal water and water consumption circuits, rather than the hot water circuit in the heat exchanger. The main is heated to transfer its heat to the secondary converter layers

The rotating side of the water circuit receives heat and exits. The internal paths of the secondary exchanger spiral through each other to transfer more heat.

There are four output inputs on the surface of the secondary converter. The holes that are opposite each other along the converter are connected. The secondary converter is held by two screws to the collector body of the converter. Do the beginning

In some secondary converters, one of the screws connecting the screws or inlet and outlet holes is in the same direction and the other side of the converter is not in the same direction. This action is to prevent the installation of the photo in the correct direction.

In two-converter devices, a three-way valve is used to control the flow of heat water between the secondary converter paths and the building heating system. A three-way valve is installed in the path.

Iran Radiator boiler Repair in Lavasan – New Relief Complex – Contact Number: 09120036796 – 77492283

Iran Radiator boiler Repair in Lavasan

Novin Emdad is ready to provide repair services with the best quality and the fastest possible time in Tehran, Pardis, Lavasan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim, Nowshahr.

Expansion source in Iran Radiator boiler

As you know, the water heating circuit rotates in a completely closed circuit to be able to transfer the absorbed heat in the heat exchanger to the building’s heat transfer system. It is certain that when we heat water in a closed container, pressure is applied due to water expansion. It rises to the walls of the container and there is a risk

For this reason, in a thermal circuit, it is a closed circuit. A piece called the expansion source is installed to hold an extra amount when the water is heated and return to the circuit after cooling. This is done by a diagram in the middle of the expansion source. Is done.

One side of this diaphragm is air and nitrogen with a pressure of once or (14.7 psi).

When the device is empty of water, the diaphragm is attached to the wall towards the water. After dehydrating the boiler and increasing the pressure, the diaphragm stands in the middle position for one and a half times because the air inside the chamber condenses and increases with its pressure.

This operation is done when the heating circuit is cold and after heating and the pressure rises in the slow heating circuit, the diaphragm is gently pressed towards the wall of the air tank to observe the pressure balance in the heating circuit.

The source of expansion in the Iran Radiator boiler

The expansion source can be round and placed on the back of the device and can be placed in a rectangular position standing next to the combustion chamber.

Limit key

This part is known by different names in Iran Radiator boilers. Heat switch, limit switch, limit switch.

The heat switch is a safety device that goes on the transducer or in the outlet of the water from the transducer. Announces and turns off the burner board.

This operation is reported by an electrical circuit that closes in normal and open hazard mode

This means that this switch can have the electrical circuit open normally and closed in case of danger. The thermal switch in different devices is determined by the temperature limit of the switch according to the installation location and the capacity of the device. Heat switches from 92 to 110 ° C are available.

Iran Radiator boiler Repair in Lavasan – New Relief Complex – Contact Number: 09120036796 – 77492283

Novin Emdad is ready to provide repair services with the best quality and the fastest possible time in Tehran, Pardis, Lavasan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim, Nowshahr.

Questions you may have about the new relief kit:

Ways you can connect with the new relief kit for refrigerator, hood, boiler, etc. repairs?

You can contact us through the numbers on the site page or on the contact us page. These numbers include the service support unit, collection management, consulting and answering questions.

Repair – New Relief Collection – Contact Number: 09120036796 – 77492283

Is the service time of the new relief kit correct?

The working hours of the complex are ready to provide services from 8:00 AM to 10:00 PM, and during these hours, we are responsible for answering your phone call to the repair shop office.

In what areas can we help you?

Our main task is to provide specialized repairs and service to all electronic products. These include specialized service, maintenance and repairs.

Iran Radiator boiler Repair in Lavasan

What is the service area of ​​the new relief complex for?

The service of the complex is in Tehran, Pardis, Lavasan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim, Nowshahr.

About the new relief collection:

New Relief Support and Services with 10 years of experience in the most reputable and high quality repairs of home appliance products. This center, having the most specialized and experienced repairmen, has been able to provide service and repairs step by step with the latest technology in the world.