تعمیر پکیج ایساتیس در دماوند

تعمیر پکیج ایساتیس در دماوند

تعمیر پکیج ایساتیس در دماوند

ما مجموعه نوین امداد با بهترین و با مسئولیت ترین سرویس و تعمیرات پکیج ایساتیس در خدمت شما هستیم.

مشاوره و پاسخگویی به سوالات  در خصوص تعمیرات و سرویس های سالانه یخچال ایساتیس را در دماوند با شماره های 09120036796 و 77492283 تماس بگیرید.

 

قطعات به کار رفته و تعمیر پکیج ایساتیس در دماوند

همیشه هنگام خرید پکیج ایساتیس یا هر پکیج دیگر همراه دستگاه درون آن دفترچه ی راهنما وجود دارد و در صفحاتی از آن به قطعات به کار رفته داخل پکیج هم اشاره شده است.

مانند مروتور، مبدل،سنسور، شیر و …  قطعلت مختلف دیگر که راهنمایی و آشنا شدن به آنها کمک می کند تا بتوانید در طولانی مدت از پکیج خود  به صورت با کیفیت و  نحو احسن استفاده کنید.

 

تعمیر های پکیج ایساتیس با تعمیرکاران متخصص کار بلد – نمایندگی نوین امداد – شماره تماس : 0912003679677492283

 

نمایندگی نوین امداد در دماوند و شهر های حومه در خصوص تمامی مدل های پکیج ایساتیس، خرابی قطعه خاص، تعمیر یا تعویض سرویس می دهد.

 

تعمیر پکیج ایساتیس در دماوند - نوین امداد09120036796
تعمیر پکیج ایساتیس در دماوند

 

 

اگر می خواهید درباره تاریخچه گروه صنعتی ایساتیس بدانید باید گفت که این گروه در سال 1385 و توسط شخصی به نام  مهندس حسین آبادی در شهر یزد جهت ایجاد جدیدترین تکنولوژی روز ایتالیایی به کشور ما ایجاد شد.

به همین دلیل است که اسم این گروه ایساتیس نام قدیمی شهر یزد است می باشد. ایساتیس انزمان تنها شرکتی بود کهبه صورت انحصاری پکیج را از کشور ایتالیا وارد می کرد و اسم آن “پکیج دیواری آریستون” نام داشت و خدمات پس از فروشم به عهده خود شرکت ایساتیس بود.

بعد از آن تصمیم گرفتن با دانش و تحقیقاتی توسط خود گروه ایساتیس صورت گرفته بود، تصمیم گرفتن که پکیج های دیواری را با همان کیفیت و قطعات ایتالیایی اما با طراح و شکل داخلی و مناسب برای کار کردن در خانه های ایرانی را با برند خودشان به بازار عرضه کنند.

با تبلیغات درست و شناخته بودن اینم گروه صنعتی توانست در مدت زمان کمی فروش فوق العاده ای داشته باشد و بازار را به خودش اختصاص بدهد.

امروزه همان طور که می دانید با گذشت زمان هنوز جز برند های شناخته شده در وسایل الکترونیکی است که هنوز مشتریان خودش رو دارد.

 

پکیج ایساتیس در دماوند با خدمات عالی و تعمیرکاران متخصص خدمت شما – مجموعه نوین امداد – شماره تماس : 0912003679677492283

 

پکیجتان خراب شده است یا مثل قدیم کار نمیکند ؟  نمی توانید آن را عیب یابی کنید ؟ موقع کار کردن خاموش می شود یا اینکه بوی سوختگی می دهد؟ این مجموعه بزرگ نوین امداد با چندین  سال سابقه و سرویس وسایل با حرفه ای ترین تعمیرکاران در خدمت شما هست.

 

چرا می گوییم نمایندگی های غیر مجاز را نباید انتخاب کرد؟

  1. به احتما زیاد از قطعات الکترونیکی دست دوم یا خراب استفاده می‌کنند و به شما فقط ضرر مالی زیاد تری می زنند.
  2. اینکه کسی که برای تعمیر وسیله شما امده هیچ تجربه قبلی یا حتی آموزش لازم را نداشته باشد.
  3. این نوع مجموعه و نمایندگی ها معمولا بعد از تعمیرات هیچ نوع پشتیبانی و ضمانت نامه ای جهت جبران خسارت ندارند.
  4. یکی دیگر از دلایل دادن نرخ های بی ربط و نجومی جهت تعمیر است. که در صورت نداشتن اطلاعات کافی درباره ی قیمت ها، ضرر خواهید کرد.

 

 

تعمیر پکیج ایساتیس در دماوند - نوین امداد09120036796
تعمیر پکیج ایساتیس در دماوند

 

تعمیر پکیج ایساتیس در دماوند و حومه،پشتیبان تمام پکیج ها از برند ایساتیس، آماده ی ارائه خدمات عیب یابی و تعمیرات حرفه ای پکیج است. پکیج دیواری، یکی از اجزا اصلی و اساسی خانه شماست.

 

خدمات دهی تعمیر پکیج ایساتیس در دماوند به‌ صورت منظم باعث به کاهش از کار افتادگی آن در فصل های سرد سال و طول کار کردن پکیج را زیاد می کند.

 

نکاتی که تعمیرکار جهت تعمیر پکیج ایساتیس باید رعایت کتد:

 

  1. باید گاز اصلی که معمولا در دیوار تعبیه شده و شیر گاز زیر پکیج باز باشد.
  2. مطمئن باشید که پریز پکیج به برق وصل باشد. حتما از سالم بودن خود پریز هم اطمینان حاصل کنید. این کار را خیلی راحت با یک شارژر تست کننده، می توانید مطمئن شوید.
  3. فشار اب = یک تا یک و نیم بار  باید روی دستگاه پکیج دیواری نشان دهد و خیلی مهم است.

 

چرا دستگاه خود را به نوین امداد بسپاریم :
  1. تعمیرکاران متخصص سرویس پکیج به همراه داشتن مدرک فنی حرفه ای و حداقل ۱۰ سال سابقه در امر تعمیرات
  2. تعمیرکاران  از فیلتر عبور کرده ما از مراجع ذیصلاح تأییدیه سلامت رفتاری دارند.
  3. قیمت نوین امداد به نرخ مصوب اتحادیه است.
  4.  قطعات اصلی فابریکی همراه یک سال گارانتی تعویض.
  5. خدمات همراه گارانتی
  6. همیشه حق با مشتری است

علت گرم نشدن پکیج برند ایساتیس:

سرویس های پکیج دیواری ایساتیس  باید چند چیز اساسی را چک کرد در این مواقع یکی جریان گاز است و بعدی فشار آب را باید چک کنید.رسوب گیری هم یکی دیگر از چیزهایی است که حتما باید چک شود.فقط اینکه رسوب گیری کار شما نیست و حتما باید توسط تعمیرکار حرفه ای انجام شود.

احتیاج به رسوب گیری داری …. کی بهتر از مجموعه نوین امداد که با زمان بسیار کم و مبلغ تعمیراتی منصف آماده به خدمت شماست.پس سریع با شماره های ما تماس بگیر …. تعمیر پکیج ایساتیس در دماوند 09120036796 – 77492283

 

سرویس پکیج ایساتیس چه زمانی نیاز است؟

همیشه مشکل آب  که سرد و گرم می‌شود را درون حمام یا موقع ظرف شستن حس می شود، که متاسفانه نشانه اینکه پکیج باید سرویس و اسید شویی شود. همچنین موقع هایی که پکیج سر و صدای زیادی دارد و افت فشار هم باید سرویس و تعمیرات انجام شود.

برای همین می گوییم که یکی از راحت ترین راه حل هایی که جلوگیری از ضرر و زیان و گرفتن وقت و ضرر مالی جلوگیری می کند، سرویس ساانه و تعمیر پکیج ایساتیس در دماوند و یا هر کجا در طول یک سال است که باید حتما دقت بیشتری شود.

 

 

تعمیر پکیج ایساتیس در دماوند - نوین امداد09120036796
تعمیر پکیج ایساتیس در دماوند

 

اطلاعاتی درباره ی نمایندگی نوین امداد:

مجموعه نوین امداد در خصوص پکیج و یخچال و هود فعالیت دارد. را های تماس با ما :

در صفحه اصلی سایت 2 شماره تماس و 1 شماره دارای واتساپ گذاشته شده است که به راحتی با آنها می توانید با ما ارتباط برقرار کنید.

 

تعمیر پکیج ایساتیس – نمایندگی نوین امداد – شماره تماس : 0912003679677492283

 

زمان کاری نمایندگی نوین امداد ؟

ساعات کاری مجموعه از ساعت ۸ صبح الی 22 شب آماده خدمات رسانی برای تعمیرات پکیج ایساتیس می باشد، که با شماره تماس های معرفی شده می توانید با ما تماس حاصل کنید.

 

زمینه‌های کاری ما در چه حوضه هایی میشود؟

خدمات ما ارائه تعمیرات حرفه ای و عیب یابی و سرویس های سالانه پکیج و هود و یخچال است. که عموما بیشتر برند های معتبر را در بر می گیرد.

 

فعالیت های ما شمال چه مناطقی است؟

فعالیت مجموعه در دماوند و پردیس و لواسان و رودهن و … می باشد.

 

اطلاعاتی درباره نمایندگی نوین امداد :

مدت 10 سال است که نمایندگی ما با ارائه خدمات به مشتریان جز بهترین نمایندگی پس از فروش و پشتیبانی و خدمات تعمیرات و عیب یابی بوده، که این را ما مدیون اعتماد شما به ما است.

ما با پرورش تعمیرکاران مجرب و دانش دیده سعی بر این داریم تا تمام تلاش خود را بابت ارائه خدمات به مشتریان بگذاریم و امیدواریم در آینده این کار را توسعه داده و جز اولین مجموعه تعمیرات تخصصی باشیم.

یکی از باسابقه ترین مجموعه ی تعمیرات نوین امداد هستش. مجموعه ی بزرگی برای تعمیر پکیج ایساتیس در دماوند وجود دارد ولی باید سالم ترین و بی نقص ترین مرکز تعمیر پکیج را پیدا کرد. این مراکز بسته به سابقه و تکنیسین های مختلف باید به بهترین شکل ممکن و دارای پشتیبانی 24 ساعته باشد.

با کمی تحقیق هم در مورد نوع یخچال خودتان و هم در مورد تعمیر کار مود نظرتان می تونید به راحتی برای تعمیر دستگاه پکیج خود اقدام کنید. تعمیرات پکیج در سراسر ایران انجام می شود اما پیدا کردن بهترین مجموعه کار ساده ای نیست.

با کمی تحقیق و دیدن سایت های مختلف می توانید کارهای تعمیرکاران مختلف را مقیاس کنید تا راحت با این کار با بهترین تعمیرکار پکیج مشکل خود رتا حل کنید.

 

 

 

اگر از مقاله خوشت اومده امتیاز بده
[کل: 0 میانگین: 0]

 

Isatis boiler repair in Damavand

We are at your service with the new relief collection with the best and most responsible service and repairs of Isatis boiler .

For advice and answering questions regarding the annual repairs and services of Isatis refrigerator in Damavand, call 09120036796 and 77492283.

Used parts and repair of Isatis boiler in Damavand

When buying an Isatis boiler or any other boiler with the device, there is always a manual in it, and the pages of it mention the parts used inside the boiler .

Such as motor, converter, sensor, valve, etc., various other devices that help and get acquainted with them so that you can use your boiler with quality and syntax in the long run.

Isatis boiler repairs with skilled repairmen – New Relief Agency – Contact number: 09120036796 – 77492283

The new relief agency in Damavand and suburban cities provides service for all models of Isatis boiler , special part failure, repair or replacement.

Isatis boiler repair in Damavand

If you want to know about the history of Isatis Industrial Group, it should be said that this group was created in 2006 by a person named Engineer Hosseinabadi in Yazd to create the latest Italian technology in our country.

That is why the name of this group Isatis is the old name of Yazd. Isatis was the only company to import the boiler exclusively from Italy at the time, and it was called the “Ariston Wall boiler ” and after-sales service was provided by Isatis.

After that, the decision was made with knowledge and research by Isatis Group itself, the decision was made to make wall boilers with the same quality and Italian parts, but with a designer and interior shape and suitable for working in Iranian homes under their own brand. Market.

With the right and well-known advertisements, this industrial group was able to have extraordinary sales in a short period of time and capture the market.

Today, as you know, over time, it is still one of the well-known brands in electronics that still has its own customers.

Isatis boiler in Damavand with excellent services and expert repairmen at your service – New Relief Collection – Contact number: 09120036796 – 77492283

Is your boiler broken or not working as it used to? Can’t troubleshoot it? Does it turn off while working or does it smell like a burn? This large new collection of relief with several years of experience and service of equipment with the most professional repairmen is at your service.

Why do we say that unauthorized agencies should not be selected?
They are more likely to use second-hand or damaged electronic components and only cause you more financial loss.
That the person who came to repair your device has no previous experience or even the necessary training.
These types of sets and agencies usually do not have any support or warranty to compensate after the repairs.
Another reason is to give irrelevant and astronomical rates for repair. If you do not have enough information about prices, you will lose.

Isatis boiler repair in Damavand

Isatis boiler repair in Damavand and its suburbs, supporting all boilers from Isatis brand, is ready to provide professional boiler troubleshooting and repair services. Wall boiler is one of the main and basic components of your home.

Regular Isatis boiler repair service in Damavand reduces its downtime in the cold seasons of the year and increases the working time of the boiler .

Tips that the repairman must follow to repair the Isatis boiler :

The main gas, which is usually installed in the wall, and the gas valve under the boiler should be open.
Make sure the boiler socket is plugged in. Make sure the socket is healthy. You can be sure of this very easily with a tester charger.
Water pressure = one to one and a half times should show on the wall boiler device and is very important.

Why leave our device to Novin Emdad:
Specialized service pack repairmen with a professional technical degree and at least 10 years of experience in repair
Repairers have passed the filter and we have behavioral health certification from competent authorities.
The new relief price is at the rate approved by the union.
Original factory parts with one year replacement warranty.
Mobile warranty service
The customer is always right

Reason for not warming up the Isatis brand boiler :

Isatis wall boiler services should check a few basic things. In these cases, one is the gas flow and the next is the water pressure. Sedimentation is another thing that must be checked. Only sedimentation is not your job and Must be done by a professional repairman.

Do you need sedimentation …. which is better than the new relief complex that is ready to serve you with a very short time and a fair amount of repairs. So call our numbers immediately …. Isatis boiler repair in Damavand 09120036796 – 77492283

When is Isatis boiler service needed?

The problem of hot and cold water is always felt in the bathroom or while washing dishes, which unfortunately indicates that the boiler must be serviced and acid washed. Also, when the boiler has a lot of noise and pressure drop, service and repairs should be done.

That is why we say that one of the easiest solutions that prevents losses and takes time and financial loss, is the service of Isatis boiler and repair in Damavand or anywhere during a year, which must be more careful. Be.

Isatis boiler repair in Damavand

Information about the new relief agency:

The new relief complex works on boilers , refrigerators and hoods. Contact Us:

There are 2 contact numbers and 1 WhatsApp number on the main page of the site, with which you can easily communicate with us.

Isatis boiler Repair – New Relief Agency – Contact Number: 09120036796 – 77492283

Working hours of the new relief agency?

The working hours of the complex are from 8 am to 10 pm, ready to provide services for Isatis boiler repairs, which you can contact us with the introduced contact numbers.

In what areas do we work?

Our services include professional repairs and troubleshooting and annual boiler , hood and refrigerator services. Which generally includes most reputable brands.

What are our activities in the north?

The activity of the complex is in Damavand, Pardis, Lavasan, Roodehen, etc.

Information about the new relief agency:

For 10 years, our agency has been one of the best after-sales and support agencies and repair and troubleshooting services by providing customer service, which we owe to you for your trust in us.

By cultivating experienced and knowledgeable repairmen, we try to make every effort to provide services to customers, and we hope to develop this work in the future and be one of the first series of specialized repairs.

It is one of the oldest collection of modern repairs. There is a large collection for repairing Isatis boiler in Damavand, but you have to find the healthiest and most perfect boiler repair center. Depending on the background and different technicians, these centers should be in the best possible way and have 24-hour support.

With a little research, both on the type of refrigerator you have and on the repair mode of your opinion, you can easily proceed to repair your boiler device. boiler repairs are done all over Iran, but finding the best set is not an easy task.

With a little research and visiting different sites, you can scale the work of different repairmen to easily solve your Reta problem with the best boiler repairman.