تعمیر پکیج بوتان در دماوند

تعمیر پکیج بوتان در دماوند

تعمیر پکیج بوتان در دماوند

برند بوتان در ایران خواهان و طرفداران بسیار زیادی دارد و یکی از بهترین و شناخته ترین برند ها است اما همه لوازم،گاهی ممکن است دچار عیوبی شده باشند،در این مقاله پکیج های بوتان را عیب یابی خواهیم کرد.

شایان ذکر است که در برخی از موارد بهتر است از تعمیرکاران مجرب کمک و مشورت بگیریم و سپس اقدام به تعمیر لوازم خانگی خود کنیم.

چرا پکیج بوتان اتومات نمیکند؟

این مشکل،یکی از مشکلات رایج در بین پکیج های بوتان است،چیز هایی که میتوانید با مشاهده آنها بگویید پکیج بوتان مشکلاتی پیدا کرده هوای سرد و همینطور اتومات نکردن پکیج است.در واقع پکیج حتی بعد از مدتی دمای مناسب را نمیتواند تولید کند.

اما نکته مهم اینجاست که همیشه 40 دقیقه صبر کنید و سپس دمای پکیج را بسنجید.اگر پس از زمان مذکور دمای مناسب تولید نشد احتمال میدهیم که NTC مشکل پیدا کرده.

 

تعمیر پکیج بوتان در دماوند – مجموعه نوین امداد – شماره تماس : 0912003679677492283

 

ما مجموعه نوین امداد با سریع ترین و با کیفیت ترین سرویس تعمیر پکیج بوتان میزبان شما هستیم. مشاوره و پاسخگویی به سوالات نوین امداد تعمیرات پکیج بوتان  را در تهران  ، پردیس ، لواسان، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم، نسیم شهر و حومه

 

سنسور NTC چیست؟

در واقع یک سنسور است که برای اندازه گیری دما به کار میرود،این سنسور ها مقاومتی هستند و واکنش عکس به دما میدهند.بهتر است بدانید این سنسور به دیده بان نیز معروف است،این سنسور دمای آب را اندازه گیری کرده سپس به پکیج میرساند.پس میتوان نتیجه گیری کرد که اگر این سنسور کار خود را خوبی انجام ندهد و دچار عیوبی باشد پکیج بوتان اتومات نخواهد شد.

 

هر کسی را بهر کاری ساختند!تیم نوین امداد با سالها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی،آماده حا مشکلات شما از ریشه است!

 

تعمیر پکیج بوتان در دماوند با کارشناسان درجه 1 نوین امداد
نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در دماوند

 

مشکلات پکیج بوتان در مدل پارما
  • در سال 93 وارد بازار شد
  • دارای بای پس خودکار
  • دارای سیستم عیب یابی الکترونیکی
  • دارای سیستم ضد یخ
  • دارای فن

موارد گفته شده همگی در پکیج بوتان،مدل پارما وجود دارند اکنون به مشکلاتی که ممکن است برای این مدل پیش بیاید میپردازیم با ما همراه باشید.

 

پکیجتان خراب است یا مشکل دارد ؟  خوب کار نمی کند؟ موقع کار کردن صدای زیادی دارد؟ موقع کار کردن بوی سوختگی می دهد؟ پکیجتان را به ما بسپارید !!! مجموعه بزرگ نوین امداد با 10 سال سابقه با بهترین و مجرب ترین تکنسین ها نمایندگی تعمیرات در خدمت شما هست.

 

پایین آمدن فشار پکیج بوتان مدل پارما

اگر از عمر پکیج شما بیشتر از 3 سال میگذرد،هفته ای یکبار افت فشار را تجربه خواهید کرد.خرابی و مشکلات منبع انبساط میتواند این مشکل را به وجود بیاورد.این عضو وظیفه بالانس و ثابت نگه داشتن آب گرم را دارد.با سوراخ شدن این منبع مهم بدیهی است که مشکلاتی پیش بیاید،نظیر بهم ریختن فشار پکیج و پایین آمدن فشار!

یکی دیگر از عواملی که میتواند این مشکل را به وجود بیاورد،نشتی آب در پکیج بوتان است،این مورد میتواند ناشی از نشتی آب و سوراخ شدن آنها باشد.

اگر داخل پکیج شما،رادیاتور و سیستم گرمایشی هوا موجود است،پکیج دچار افت فشار خواهد شد.یک پیچ هواگیری در انتهای پکیج وجود دارد،با این وسیله میتوانید پکیج را هواگیری کنید.

 

بهتر است همیشه کار را به کاردان بسپارید!نوین امداد در هفت روز هفته و به طور 24 ساعته آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است،برای ارتباط با ما

 

چگونه فشار را در پکیج بوتان تنظیم کنیم؟

خوب است بدانید فشار پکیج در حالت عادی،یک عدد بین 1 تا 2.5 است.اگر فشار پکیج بوتان شما در این محدوده نیست باید اقدام به تنطیم فشار کنید.

چگونه فشار را پایین بیاوریم؟

  1. حتما و حتما شیر آب ورودی را ببندید
  2. شیر پر کن پکیج بوتان را باز کنید
  3. یکی از شیرهای آب گرم دستشویی و حمام و … باز کنید تا آب تخلیه شود
  4. همینطور که آب در حال تخلیه شدن است فشار سنج پکیج را چک کنید،شما شاهد پایین آمدن فشار خواهید بود
  5. زمانی که فشار،به محدوده مذکور رسید آب گرم و شیر پر کن را ببندید،فراموش نکنید شیر ورودی را که بسته بودید باز کنید

اگر با انجام همه این کار ها به نتیجه نرسیدید،به یک تعمیرکار مجرب مراجعه کنید.نوین امداد حتی در روز های تعطیل نیز در خدمت شماست،برای ارتباط با ما کلیک کنید.

 

تعمیر پکیج بوتان در دماوند – مجموعه نوین امداد – شماره تماس : 0912003679677492283

 

ما مجموعه نوین امداد با سریع ترین و با کیفیت ترین سرویس تعمیر پکیج بوتان میزبان شما هستیم. مشاوره و پاسخگویی به سوالات نوین امداد تعمیرات پکیج بوتان  را در تهران  ، پردیس ، لواسان، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم، نسیم شهر و حومه

 

چگونه فشار را بالا ببریم؟

درزمانی که پکیج دچار افت فشار شده باشد،با سرعت بالایی خاموش خواهد شد.حال قسمت انتهایی پکیج را بررسی کنید،یک شیر آبی کوچک وجود دارد که به آن شیرپرکن میگوییم.

  1. برای بالا بردن فشار،شیر را به صورت پاد ساعت گرد باز کنید،حال به دقت فشار سنج را زیر نظر بگیرید.
  2. زمانی که فشار سنج به محدوده مذکور رسید شیر پر کن را ببندید.
  3. خوب است قبل از اینکه به فشار 2 بار برسید شیر را ببندید چرا که استاندارد های موجود بین 0.6 و 1.5 میباشد.

 

چرا نباید سراغ تعمیرکار بی تجربه و غیر مجاز برویم ؟
  1. از قطعات و لوازم غیر استاندارد برای تعمیر دستگاه شما استفاده می‌کند و کلا دستگاهتان بدون استفاده خواهد شد.
  2. احتمال اینکه مهارت نفر تعمیر کار و اینکه آیا آموزش‌های لازم را گذرانده یا خیر اطلاعی نداریم و باعث زدن ضرر بیشتری بشود.
  3. در صورت هر نوع مشکل، پشتیبانی جهت درخواست رسیدگی و یا جبران خسارت نخواهید داشت.
  4. به دلیل در جریان قرار نگرفتن در روند تعمیر دستگاه، هزینه‌های غیر استاندارد و زیادی را باید متقبل خواهید شد.

 

تعمیر پکیج بوتان در دماوند با کارشناسان درجه 1 نوین امداد
نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در دماوند

 

چرا پکیج بوتان مدل پارما سرد میشود و گرم نیست؟

در واقع وظیفه یک پکیج گرم نگه داشتن آب است،سرد بودن آب در پکیج میتواند از خرابی یکی از سنسور های سیستم به نام NTC که وظیفه دارد دما را تشخیص دهد باشد.

ممکن است مسیر گرمایشی پکیج نیز دچار گرفتگی هایی شده باشد و حتی افت فشار در این مسئله دخیل است!در نتیجه آب گرم نمیتواند راه خود را به درستی طی کند و آب با مقدار بسیار کمی وارد رادیاتور خواهد شد در نتیجه به پمپ فشار زیادی وارد میشود و خرابی آن را به دنبال خواهد داشت.

عضو سوپاپ بای باس که به آن در قسمت بالا نیز اشاره کردیم،مثل یک راه اضافی است که آب داغ را قبل از اینکه به رادیاتور نزدیک شود به سمت ورودی هدایت میکند.

در صورت خرابی و مشکلات سوپاپ بای باس در پکیج بوتان،مقداری از آب که در مسیر گرمایشی وجود دارد،در سوپاپ اطمینان به حرکت در میاید و دمای آب پکیج را پایین میاورد.

شعله مشعل نیز میتواند این مشکل را به وجود بیاورد،اما چگونه؟

این مشعل از تولیدات داخلی کشور است و در نتیجه از کیفیت خوبی برخوردار است.12 شعله و توان 22000 را داراست.لازم است بدانید پکیج بوتان مدل پارما در واحد های مسکونی با متراژ بالای 60 متر نمیتواند وظیفه خود را،که گرم کردن آب است و ارتفاع شعله کم خواهد شد

نوین امداد با سالها تجربه و مجرب ترین تعمیرکاران،در تلاش است تعمیر را جایگزین تعمیر کند،برای ارتباط با متخصصان ما کلیک کنید

 

تعمیر پکیج بوتان در دماوند – مجموعه نوین امداد – شماره تماس : 0912003679677492283

 

ما مجموعه نوین امداد با سریع ترین و با کیفیت ترین سرویس تعمیر پکیج بوتان میزبان شما هستیم. مشاوره و پاسخگویی به سوالات نوین امداد تعمیرات پکیج بوتان را در تهران  ، پردیس ، لواسان، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم، نسیم شهر و حومه

 

سوالاتی که شاید شما هم داشته باید در زمینه مجموعه نوین امداد:

راه‌هایی که می‌توانید با مجموعه نوین امداد در زمینه تعمیرات یخچال، هود، پکیج و غیره ارتباط برقرار کنید؟

شما می‌توانید از طریق شماره هایی که در صفحه سایت یا در صفحه تماس با نوین امداد وجود دارد با ما تماس حاصل فرمایید .این شماره ها واحد پشتیبانی خدمات ،مدیریت مجموعه، مشاوره و پاسخگویی به سوالات در برمی گیرد.

 

تعمیرات با مجموعه نوین امداد – شماره تماس : 09120036796 – 77492283

 

 

تعمیر پکیج بوتان در دماوند با کارشناسان درجه 1 نوین امداد
تعمیر پکیج ایران رادیاتور در نسیم شهر

 

زمان خدمت‌ دهی مجموعه امداد نوین به‌ صورتی است؟

ساعات کاری مجموعه از ساعت ۸ صبح الی 22 شب آماده خدمات رسانی می باشد و در این ساعات پاسخگویی از طریق تماس تلفنی شما با دفتر تعمیرگاهی هستیم.

 

ما در چه زمینه‌های می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

وظیفه اصلی ما ارائه تعمیرات تخصصی و خدمات سرویس به تمامی محصولات الکترونیکی است. که از جمله می‌توان به سرویس، نگهداری و تعمیرات تخصصی اشاره نمود.

 

خدمت‌ دهی مجموعه امداد نوین برای چه مناطقی است؟

خدمت دهی مجموعه در تهران ، پردیس ، لواسان، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم، نوشهر می باشد.

درباره‌ی مجموعه نوین امداد :

پشتیبانی و خدمات دهی نوین امداد با 10 سال سابقه کار از معتبرترین و باکیفیت ترین تعمیرات محصولات لوازم خانگی را بر عهده دارد . این مرکز با داشتن متخصص‌ترین و با سابقه ترین تعمیرکاران توانسته است گام به گام با فناوری روز دنیا کار سرویس و تعمیرات را داشته باشد.

 

 

اگر از مقاله خوشت اومده امتیاز بده
[کل: 0 میانگین: 0]

 

 

Butane boiler repair agency in Damavand

Bhutan brand has a lot of fans and fans in Iran and is one of the best and most well-known brands, but all accessories, sometimes may have defects, in this article we will troubleshoot Bhutan boilers.

It is worth mentioning that in some cases it is better to get help and advice from experienced repairmen and then proceed to repair our home appliances.

Why does the butane boiler not automate?

This problem is one of the common problems among butane boilers, the things that you can see by looking at the butane boiler have problems are cold weather and also not automating the boiler. In fact, the package can not produce the right temperature even after a while.

But the important thing is to always wait 40 minutes and then measure the temperature of the boiler. If the proper temperature is not produced after that time, it is likely that the NTC has a problem.

Butane boiler Repair Agency in Damavand – New Relief Complex – Contact Number: 09120036796 – 77492283

We are the new relief complex with the fastest and highest quality butane boiler repair service for your host. Consulting and answering new questions about butane package repair relief in Tehran, Pardis, Lavasan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim, Nasimshahr and suburbs

What is an NTC sensor?

It is actually a sensor that is used to measure temperature, these sensors are resistive and react the opposite to temperature. It is better to know that this sensor is also known as watch, this s

The meter measures the water temperature and then delivers it to the boiler. So it can be concluded that if this sensor does not do its job well and has defects, the butane boiler will not be automatic.

They made everyone useful! The new relief team, with years of experience in the field of home appliance repairs, is ready to solve your problems from the root!

Butane boiler repair agency in Damavand

Butane boiler problems in Parma model
It entered the market in 1993
Has automatic bypass
Has an electronic troubleshooting system
Has an antifreeze system
Has a fan

All of the above are included in the Parma Bhutan Bhutan boiler.

Is your boiler broken or has a problem? It’s not working properly? Does it make a lot of noise when working? Does it smell like burns when working? Leave your boiler to us !!! Large new relief complex with 10 years of experience with the best and most experienced technicians is a repair agency at your service.

Parma model butane boiler pressure drop

If your boiler is more than 3 years old, you will experience a drop in pressure once a week. Malfunctions and expansion source problems can cause this problem.

This member has the task of balancing and keeping the hot water constant. This is an important source of problems, such as disrupting the boiler pressure and lowering the pressure!

Another factor that can cause this problem is water leakage in the butane boiler, this can be due to water leakage and perforation.

If there is a radiator and air heating system inside your boiler, the boiler will drop in pressure. There is a vent screw at the end of the boiler, with this device you can vent the boiler.

It is better to always leave the work to Kardan! Novin Emdad is ready to serve you dear ones 24 hours a day, seven days a week, click to contact us

How to adjust the pressure in the butane boiler?

It is good to know that the boiler pressure is normally a number between 1 and 2.5. If your butane boiler pressure is not in this range, you should adjust the pressure.

How to lower the pressure?

Be sure to turn off the inlet faucet
Open the butane boiler filling valve
Open one of the hot water taps in the bathroom, etc. to drain the water
Check the boiler pressure gauge as the water is draining, you will see the pressure drop
When the pressure reaches the mentioned range, close the hot water and the filling valve, do not forget to open the inlet valve that you closed.

If you do not succeed in doing all this, consult an experienced repairman. Novin Emdad is at your service even on holidays, click to contact us.

Butane boiler Repair Agency in Damavand – New Relief Complex – Contact Number: 09120036796 – 77492283

We are the new relief complex with the fastest and highest quality butane boiler repair service for your host. Consulting and answering new questions about butane boiler repair relief in Tehran, Pardis, Lavasan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim, Nasimshahr and suburbs

How to increase the pressure?

When the boiler is pressurized, it will turn off at a high speed. Now check the end of the boiler, there is a small water valve called the filling valve.

To increase the pressure, open the valve counterclockwise, now carefully monitor the pressure gauge.
Close the filling valve when the pressure gauge reaches the specified range.
It is good to close the valve before reaching the pressure 2 times because the existing standards are between 0.6 and 1.5.

Why not go to an inexperienced and unauthorized repairman?
It uses non-standard parts and accessories to repair your device and your device will be completely unused.
It is possible that we do not know the skill of the repairman and whether he has passed the necessary training or not, and it will cause more damage.
In the event of any problems, you will not have the support to seek redress or compensation.
You will have to pay a lot of non-standard costs due to not being in the process of repairing the device.

Why is the Parma butane boiler cold and not hot?

In fact, the function of a boiler is to keep the water warm. The cold water in the boiler can be due to the failure of one of the system sensors called NTC, which is responsible for detecting the temperature.

The heating path of the boiler may also be clogged and even a pressure drop is involved! As a result, the hot water can not travel properly and water will enter the radiator with a very small amount, thus putting a lot of pressure on the pump. And will lead to its breakdown.

The bypass valve member mentioned above is like an extra way that directs hot water to the inlet before it gets close to the radiator.

In case of failure and problems of the bypass valve in the butane boiler, some of the water in the heating path will move in the safety valve and lower the water temperature of the boiler.

Torch flame can also cause this problem, but how?

This burner is made in the country and as a result it has a good quality. It has 12 flames and a power of 22,000. And the flame height will decrease

Novin Emdad, with years of experience and the most experienced repairmen, is trying to replace the repair, click to contact our specialists.

Butane boiler Repair Agency in Damavand – New Relief Complex – Contact Number: 09120036796 – 77492283

We are the new relief complex with the fastest and highest quality butane boiler repair service for your host. Consulting and answering new questions about butane boiler repair relief in Tehran, Pardis, Lavasan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim, Nasimshahr and suburbs

Questions you may have about the new relief kit:

Ways you can connect with the new relief kit for refrigerator, hood, boiler, etc. repairs?

You can contact us through the numbers on the site page or on the contact page of Novin Emdad. These numbers include the service support unit, collection management, consulting and answering questions.

Repairs with a new relief complex – Contact number: 09120036796 – 77492283

Repair of Iran radiator boiler in Nasimshahr

Is the service time of the new relief kit correct?

The working hours of the complex are ready to provide services from 8:00 AM to 10:00 PM, and during these hours, we are responsible for answering your phone call to the repair shop office.

In what areas can we help you?

Our main task is to provide specialized repairs and service to all electronic products. These include specialized service, maintenance and repairs.

What is the service area of ​​the new relief complex for?

The service of the complex is in Tehran, Pardis, Lavasan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim, Nowshahr.

About the new relief collection:

New Relief Support and Services with 10 years of experience in the most reputable and high quality repairs of home appliance products. This center, having the most specialized and experienced repairmen, has been able to provide service and repairs step by step with the latest technology in the world.