تعمیر یخچال ال جی در دماوند

تعمیر یخچال ال جی در دماوند

تعمیر یخچال ال جی در دماوند

مجموعه ما نمایندگی سریع ترین و بهترین ترین سرویس و تعمیرات تخصصی لوازم خانگی دماوند را با ما تجربه کنید. نوین امداد با 10 سال سابقه کاری، خدمت شما دوستان عزیز بوده است. به این نکته اشاره کنیم که تعمیرکاران ما، از بین کار بلد ترین و بهترین تکنسین

های حوزه تعمیر یخچال و لوازم خانگی انتخاب شده اند و مهارت کافی برای رفع مشکلات انواع مدل های این محصول را دارا می باشند.

 

پس در صورت هر مشکل یا خرابی با شماره 77492283 تماس حاصل فرمایید.

وصل کردن درست از یخساز ال جی:

اول از همه باید شیر آب را به یخچال وصل کنید. البته بهتر است برای انجام این کار از یک نصاب یخچال کمک بگیرید، این کار توسط او انجام خواهد شد.

راه اندازی یخ ساز ساید ال جی توسط پنل هوشمندی که روی آن توسط سازنده تعبیه شده، انجام می‌گیرد. شما ‌می‌توانید با استفاده از این پنل انواع مختلف از یخی که دوست دارید( مثل مکعبی یا خرد شده و … ) را برای استفاده تعیین کنید.

برای خاموش کردن یخساز، نیز با فشار دادن دکمه OFF این کار انجام میشود.

برای صرفه جویی و جلوگیری از هر اتفاق ممکن پیشنهاد می‌شود قبل از رفتن به مسافرت و یا زمان هایی که به هر دلیلی برای چند روز از خانه دور هستید، حتما یخساز و یخچال را کلا خاموش کنید، چرا که تا ۲۰ درصد در انرژی یخچال صرفه جویی و بدون خطر خواهد بود.

 

Repair of LG refrigerator in Damavand4
تعمیر یخچال ال جی در دماوند

 

تعمیر یخچال ال جی در دماوند با تعمیرکار نوین امداد : 0912003679677492283

خطاهای ممکن در یخچال ال جی :

در صورت دیدن ارور یا خطا روی صفحه نمایشگر یخچال های ال جی نشان دهنده این است که عیبی در یخچال شما وجود دارد. ارور های دستگاه:

 

E FF: فن فریزر یخچال های گوناگون

E RF: فن یخچال

E IF: فن یخساز

E CF: ارور کندانسور

E CO: خطای مرتبط نمایشگر

E OFF: مد نمایشگهای

E GF: فلومتر آب

E RS: سنسور یخچال ال جی

E R2: سنسور یخچال

E FS: سنسور فریزر

E DS: سنسور دیفراست

E HS: سنسور رطوبت

E RT: سنسور محیطی

 

 

ریست یا همان راه اندازی دوباره سیستم ساید ال جی:

برای ریست کردن سیستم یخچال ساید ال جی بسته گی به مدل و شماره آن باید یکی از کارهای زیر را انجام دهید، یکی از اینها باید برای مدل یخچال الجی شما باشد:

دکمه های Child Lock و Ice Type را به صورت همزمان و برای ۳ ثانیه فشار دهید تا ریست انجام گیرد.

دکمه Ice و Water را همزمان و برای ۳ ثانیه نگه دارید.

دکمه Alarm را برای ۳ ثانیه نگه دارید.

دکمه Reset را ۳ ثانیه نگه دارید.

 

 

چرا باید سراغ تعمیرکار بلدکار و متخصص برویم ؟

جاهای دیگر از قطعات و لوازم غیر استاندارد استفاده می‌کنند و کلا دستگاهتان به احتمال زیاد نیاز به تعویض در آینده خواهد داشت.

احتمال زدن ضرر بیشتر تا درست کردن دستگاه به علت نداشتن مهارت نفر تعمیرکار بسیار زیاد است و باعث زدن ضرر بیشتری می شود.

در آخر با داشتن هر نوع مشکل، پشتیبانی جهت درخواست درست کردن و یا جبران خسارتی که زدن رو نخواهید داشت.

به دلیل ندانستن در زمینه روند تعمیر دستگاه، هزینه‌های زیاد و غیر استاندارد و مشکلات را باید متقبل بشوید.

 

 

 

نصب در یخچال ساید ال جی:

نصب در یخچال برند ال جی، چه درصورت انجام تعمیرات و چه در صورت نصب اولیه یا پشتیبانی یخچال حتما باید درست نصب شود و جز موارد خیلی مهم محسوب می شود که باید نکات مربوط به آن را بدانید و مراحل را حتما درست انجام بدهیم.

ابتدا باید در را در حالتی بگذاریم که لوله از بین لولا ها رد شود، درست مثل وصل کردن در معمولی خانه و حتما از درست جا خوردن پایین و بالای لولا اطمینان حاصل فرمایید.

سپس لوله های زیر لولا را به هم وصل کرده و با پیچ گوشتی محکم کنید. با چند بار باز و بسته کردن درب متوجه خواهید شد که عملیات نصب در درست انجام شده است یا نه.ولی وصل کردن در یخچال مهم است زیرا در صورت درست وصل نشدن و حتی

درزی باز ماندن می تواند سبب خراب شدن مواد غذایی و از دست دادن سرما یخچال و حتی سوختن موتور شود. از این رو پیشنهاد ما این است که از نمایندگی ما تعمیرکار های کار بلد و متخصص جهت نصب یا پشیبانی یا مشکل یا خرابی بگیرید تا از زدن ضرر مالی احتمالی جلوگیری شود.

 

Repair of LG refrigerator in Damavand 3
تعمیر یخچال ال جی در دماوند

 

تعمیر یخچال ال جی در دماوند با بهترین تعمیرکاران نوین امداد : 09120036796 77492283

 

خرابی و عیب‌یابی یخچال‌هایتان را به ما بسپارید:

اگر تخصصی درباره تعمیرات یخچالتان ندارید، کار را به تعمیرکار های متخصص ما بسپارید و از زدن صدمه مالی به محصول خود جلوگیری کنید، چون در بعضی زمان ها مشکل پیش‌ آمده هر چندان که به نظر آسان می آید، دشوار بوده و نیاز به دانش زیاد درباره مسائل تعمیراتی دارد.

و اینکه بیشتر یخچال و  فریزهای جدید، تفاوت‌های قابل توجهی با انواع قدیمی‌ تر دارد که در هنگام به وجود آمدن مشکل یا خرابی در سیستم های یخچال ال جی، تعمیر آن‌ها را پیچیده‌تر و سخت تر میکند.

 

پس بهترین روش ممکن زنگ زدن به تعمیرکار های ماهر با دیدن دوره‌های آموزشی هستش که توانایی رفع مشکل یا تعویض و یا خرابی الکتریکی یا غیر الکتریکی یخچال‌ها داشته باشد و بتواند در زمانی کوتاهی یخچال را درست کند.

 

یخچال شما چه برندی داشته باشد، در تیم تخصصی  و با تجربه نوین امداد انواع تعمیرات یخچال برندهای مختلف مانند برند ال جی همراه با قطعات فابریک و ضمانتنامه انجام میگردد.

هر کجای تهران بزرگ که باشید به عنوان مثال حومه و یا مرکز, مجموعه نوین امداد خدمات تعمیرات را در محل یا منزل شما ارائه میدهد.

 

خوبه که بدونین ما همه نوع یخچالی رو در محل تعمیر میکنیم . یخچالا مدلهای مختلفی دارن مثله :

  • یخچال خانگی شما
  • یخچال فریزر و منجمد
  • یخچال ساید بای ساید
  • یخچالهای صنعتی ، یخچال صندوقی
  • یخچال ایستاده و زمینی
  • یخچال یخ ساز
  • یخچال های حتی داغون و قدیمی
  • یخچال های سر صدا دار
  • یخچال های درب شکسته و داغون
  • یخچال های موتور سوخته

 

از نشانه های سوختن موتور که به تعمیر یخچال فریزر منجر خواهد شد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اگر خدایی نکرده همچین مواردی برخوردید حتما با تعمیر کار حرفه ای تماس بگیرید.

  • موتور یخچال فریزر استارت می زند ولی سریع قطع می شود.
  • موتور یخچال فریزر استارت می زند اما فیوز منزل ناگهان می پرد.
  • کمپرسور یخچال روشن است ولی وقتی که به موتور یخچال دست می زنید بسیار داغ است
  • بوی سوختن در یخچال

 

با هزینه ی کم زمان رو بخرید و در کنار خانواده به راحتی از وسایل الکترونیکی مثل یخچال منزل خود استفاده کنید و هزینه ی کمتری نسبت به کسایی که غفلت میکنن و منجر به سوختن و خراب شدن کامل یخچال میشه پرداخت کنید

 

نمایندگی نوین امداد با بهترین عملکرد و تعمیرات یخچال ال جی میزبان شما هستیم. پاسخ به نظرات و پیشنهاد های نوین امداد سرویس یخچال ال جی را در تهران، پردیس، رودهن، دماوند، پرند، اسلام شهر، پاکدشت، رباط کریم، بومهن

 

 

نوین امداد تعمیرات یخچال ال جی را در تهران  ، پردیس ، بومهن ، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم  برای اطمینان از رضایت شما، در بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه ارائه می کند.

باید  این تعمیرکاران، ابزار و تجهیزات مورد نیاز را همراه خود به منزل کاربر برده و با استفاده از این تجهیزات، اقدام به تعمیر یخچال ال جی در منزل می نمایند.

تعمیر یخچال در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران  و حومه در دسترس شما عزیزان هست و توسط خدمات نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز یخچال ، نوین امداد در محل عیب یابی و رفع عیب میگردد

 

تعمیر یخچال ال جی در دماوند با تعمیرکار نوین امداد : 0912003679677492283

شما عزیزان با اعتماد به مجموعه نوین امداد باعث رشد مجموعه و بهتر شدن ارائه ی خدمات ارزشمند مجموعه شدید. به خاطر رشد مجموعه خدمات نوین تر در دسترس شما عزیزان قرار میگیرد

اینجا تعمیرگاه مجاز انواع یخچال ، یخچال در دماوند و حومه است. الان که وارد این صفحه شدید به احتمال زیاد یه مشکلی با یخچالتون دارید . هر مشکلی که دارید ما میتونیم خیلی سریع یخچاله مریضتون رو خوب کنیم!! آخه ما متخصص و نمایندگی تعمیر یخچال در دماوند هستیم

پس راحت از طریق سایت وارد بشید و با تماس از بخش پشتیبانی مشکل یخچال رو با همکار های متخصص ما در میان بگزارید و در اسرع وقت همکاران ما درکوشش برای رفع مشکل یخچال شما اقدام میکنند

زمان احتیاجی برای تعمیر یخچال:

معمولا زمانی که خرابی یا عیبی در یخچال به وجود می آید، مصرف کننده نگران سوختن موتور یخچال و تعمیر یخچال خواهد بود. و یا زمانی که بوی سوختن احساس کند.

فقط سوختن نیست احتمال دارد که مشکل یخچال دلایل دیگری هم داشته باشد. بهتر است زمانی که نیاز به تعمیرکار یخچال برند ال جی دارید

و مایلید از هزینه ی تعمیر یخچال فریزر خود مطلع شوید از مشکل به وجود آمده برای یخچال خود خبر داشته باشید. البته هر چه سریع تر از یک تعمیرکار حرفه ای استفاده کنید بهتره , چون شاید به نظر شما یک مشکل کوچیک باشه ولی

در اصل مشکل خیلی بزرگتر و بیشتر از حد تصور باشه و با در میان گزاشتن مشکل با یک تعمیر کار حرفه ای از مشکل بزرگ و همینطور از هزینه ی اضافی جلوگیری بشه

 

 

Repair of LG refrigerator in Damavand 2
تعمیر یخچال ال جی در دماوند

 

قیمت تعمیر یخچال در بازار چقدر است؟

یکی از دغدغه ها و مشکلات افراد که به دنبال تعمیرکار یخچال خود هستن مسئله ی هزینش هست.

مجموعه ی نوین امداد با بررسی این مشکلات و حد امکان با نرخ ها و قیمت های واقعی و تا حدی ارزان، با رعایت کردن وضعیت کنونی، هزینه ها رو به حداقل میرسونه و میشه گفت با انصاف ترین و بهترین مجموعه چه از لحاظ هزینه و چه از لحاظ ارائه خدمات به مشتری های عزیز هست.

تضمین میکنیم که تعمیرکار یخچال ما در کمترین زمان ممکن نزد شما در محل و یا منزل شما حاضر باشد تا با توجه به مشکل، یخچال برند ال جی شما را در اسرع وقت تعمیر نمایند.

تعمیر یخچال ال جی در دماوند با تعمیرکار نوین امداد : 09120036796 77492283

 

 

 

اگر از مقاله خوشت اومده امتیاز بده
[کل: 0 میانگین: 0]

 

Repair of LG refrigerator in Damavand

Experience our collection of the fastest and best specialized services and repairs of the capital’s home appliances with us. Novin Emdad, with 10 years of experience, has been at your service, dear friends. Note that our repairmen are among the most knowledgeable and best technicians

Refrigerator and home appliance repair companies have been selected and have sufficient skills to solve the problems of various models of this product.

So in case of any problem or breakdown, please call 77492283.

Proper connection from LG ice maker:

First of all, you need to connect the faucet to the refrigerator. Of course, it is better to get help from a refrigerator installer to do this, it will be done by him.

The launch of the LG Side Ice Maker is done by an intelligent panel installed on it by the manufacturer. You can use this panel to specify the different types of ice you like (such as cube or crushed and…) to use.

To turn off the ice maker, this is also done by pressing the OFF button.

To save and prevent any possible occurrence, it is recommended to turn off the freezer and refrigerator completely before going on a trip or when you are away from home for any reason for any reason, because it saves up to 20% of refrigerator energy. It will be safe and secure.

Repair of LG refrigerator in Damavand

Repair of LG refrigerator in Damavand with a new repairman: 09120036796 – 77492283
Possible errors in the LG refrigerator:

If you see an error on the screen of LG refrigerators, it indicates that there is a defect in your refrigerator. Device errors:

E FF: Freezer fan

E RF: Refrigerator fan

E IF: Ice maker

E CF: Condenser fan

E CO: Display communication error

E OFF: Display mode

E GF: Water flowmeter

E RS: Refrigerator sensor

E R2: Refrigerator sensor

E FS: Freezer sensor

E DS: Defrost sensor

E HS: Humidity sensor

E RT: Environmental sensor

Reset or restart the LG Side system:

To reset the LG Side refrigerator system, depending on the model and its number, you must do one of the following, one of which must be for your LG refrigerator model:

Press the Child Lock and Ice Type buttons simultaneously for 3 seconds to reset.

Hold the Ice and Water button at the same time for 3 seconds.

Hold the Alarm key for 3 seconds.

Hold the Reset button for 3 seconds.

Why should we go to a skilled and specialized repairman?

Elsewhere, non-standard parts and accessories are used, and your device as a whole will likely need to be replaced in the future.

The probability of causing more damage than repairing the device is very high due to the lack of skill of the repairman and will cause more damage.

Finally, with any problems, you will not have the support to request repairs or compensation.

Due to not knowing about the repair process of the device, you have to bear high and non-standard costs and problems.

Installation in LG Side refrigerator:

Installation in LG brand refrigerator, whether in case of repairs or in case of initial installation or refrigerator support, must be installed correctly and is one of the most important things that you must know the relevant points and we must follow the steps correctly.

First we have to put the door in a position where the pipe passes through the hinges, just like connecting in a normal house and make sure that the bottom and top of the hinge fit properly.

Then connect the pipes under the hinge and tighten with a screwdriver. By opening and closing the door several times, you will find out whether the installation operation was done correctly or not. But connecting in the refrigerator is important because if it is not connected properly and even

Leaving the seam open can cause food to spoil and the refrigerator to lose cold and even burn the engine. Therefore, we suggest that you hire skilled and expert repairmen from our dealership to install or support or trouble or breakdown to avoid possible financial loss.

Repair of LG refrigerator in Damavand

Repair of LG refrigerator in Damavand with a new repairman: 09120036796 – 77492283

Leave the breakdown and troubleshooting of your refrigerators to us:

If you do not have expertise in repairing your refrigerator, leave it to our expert repairmen and prevent financial damage to your product, because sometimes the problem, however easy it may seem, is difficult and requires a lot of knowledge. It has about repair issues.

And the fact that most new refrigerators and freezers are significantly different from older types, which makes them more complicated and difficult to repair when there is a problem or breakdown in LG refrigerator systems.

So the best possible way is to call skilled repairmen by seeing training courses that have the ability to fix problems or replace or break electrical or non-electrical refrigerators and can repair the refrigerator in a short time.

Whatever the brand of your refrigerator, it is done in a specialized team with new experience and relief of all kinds of refrigerator repairs of different brands, such as the LG brand, along with fabric parts and warranty.

Wherever you are in Greater Tehran, for example, in the suburbs or the center, the new relief complex offers repair services in your place or home.