تعمیر یخچال ال جی در پردیس

تعمیر یخچال ال جی در پردیس

تعمیر یخچال ال جی در پردیس

ما مجموعه نوین امداد با سریع ترین و با کیفیت ترین سرویس تعمیر یخچال ال جی میزبان شما هستیم.

مشاوره و پاسخگویی به سوالات نوین امداد تعمیرات یخچال ال جی را در تهران  ، پردیس ، بومهن ، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم

تعمیر یخچال ال جی در اکثر شهر های تهران و محدوده به عنوان مثال در پردیس امکان پذیر هست . تعمیر یخچال ال جی در پردیس – مجموعه ی نوین امداد

سریع ترین و با کیفیت ترین تعمیرات در تهران و ایران ، با کار امد ترین تکنیسین های کشور

 

قبل از هر چیزی باید بدانیم به صورت کلی سه نوع یخچال در بازار وجود دارد؛ یخچال های ساید (ساید بای ساید یکی از زیر مجموعه های یخچال های ساید می باشد)، یخچال های دوقلو و یخچال های بالاپایین که با توجه به اقبال بیشتر مردم

نسبت به یخچال های ساید تکیه ما در این مطلب بیشتر روی یخچال های ساید و به ویژه یخچال های ساید بای ساید است.

کمپانی الجی که معرف حضورتون هست! یک کمپانی عظیم و خوش نام کره ای که تقریبا در تمام دنیا نمایندگی رسمی دارد. کیفیت بالای محصولات در کنار قیمت های مناسب و خدمات بهینه پس از فروش اصلی ترین دلایل محبوبیت این شرکت هستند.

طراحی زیبا و اندازه استاندارد یخچال های ال جی:

باید گفت زیبایی و ظاهر ی تاثیر به سزایی در انتخاب و خرید یخچال دارد. یخچال به عنوان اصلی ترین و قلب آشپزخانه  می بایست علاوه بر مقاوت طولانی و کیفیت بالا طراحی زیبایی را نیز داشته باشد

می توان گفت در یخچال های ال جی بیش از یخچال های سایر مدل ها به آن توجه شده است خوش تراش و با اندازه و ابعاد استاندارد هستیم.

 

 

Repair of LG refrigerator on Pardis 2
تعمیر یخچال ال جی در پردیس

 

کاهش مصرف انرژی در یخچال های ال جی:

در دنیای پر رقابت امروزه همواره دنبال کیفیت بی نهایت دستگاه ها است. خوشبختانه ایران از کشورهای تولید کننده برق است

و هزینه برق در آن تا حدودی ارزان است ولی هزینه برق در کشور های دیگر از جمله کشورهای عربی و کشور های اروپایی نسبتا بالاست و باید وسیله های الکتریکی طوری طراحی شوند که حداقل مصرف انرژی را داشته باشند.

باید گفت که یخچال های ال جی موجود در ایران سفارش کشور های عربی یا اروپایی هستند و همه می دانیم که هم کشور های عربی و هم کشورهای اروپایی بهترین محصولات را سفارش می دهند.

 

پشتیبانی تعمیر یخچال ال جی در پردیس همراه با نوین امداد : 0912003679677492283

اینستاویو InstaView در یخچال های جدید ال جی چیست؟

اینستاویو در اصل یک پنل شیشه ای که با زدن دو ضربه کوتاه پشت سر هم ، چراغ داخل یخچال روشن شده و به راحتی میتوانید مواد غذایی داخل یخچال را نگاه کنید.

همان طور که در قسمت قبل گفتیم این موزد یکی از مزایای کاهش انرژی مصرفی یخچال می شود و دیگر احتیاج باز و بست کردن مدام درب یخچال رو کاهش می دهد.

با این قابلیت اینستاویو اتلاف انرژی و استهلاک موتور بسیار کم می کند. چون بدون باز کردن درب یخچال میتوان داخل آنرا مشاهده کرد و وقتی به چیزی احتیاج نداشتید آنرا باز نمی کنید.

 

پر طرفدارترین مدل ها در یخچال و فریزر چی هست؟

در بازار مدل و برند های مختلفی وجود دارند که یخچال و فریزر تولید می کنند. هم از ایرانی گرفته تا خارجی، که پرطرفدارترین و بهترین مدل یخچال ها به این ترتیب است ذیل اس:

سامسونگ، ال جی، بوش، دوو، بکو، مدیا، هایسنس در بخش خارجی و از یخچال فریز ایرانی خوب می توان به مدل هایی چون اسنوا و امرسان اشاره کرد.

 

 

 

Repair of LG refrigerator on Pardis 3
تعمیر یخچال ال جی در پردیس

 

اطلاعاتی در مورد خرید یخچال ها و فریزر ها :

برای خرید بهترین مدل های یخچال و فریزر ها این نکات را بدانید:

  • تعداد نفرات هر خانواده تا حد زیادی تعیین کننده اندازه یخچال و فریزر است. برای خانواده های ۳-۲ نفره یخچال حداکثر ۱۸ فوت و برای خانواده های ۵ نفره ۲۲ فوت کافی است؛ اما اندازه یخچال در نهایت بستگی به میزان نگهداری مواد غذایی هر خانواده بستگی دارد.

 

  • مصرف انرژی لوازم خانگی از A تا G رتبه بندی می شود. میزان مصرف انرژی یخچال و فریزری که برای خرید انتخاب می کنید بهتر است به انرژی A نزدیک باشد.
  • یخچال و فریزرهای ساید بای ساید نسبت به سایر مدل های یخچال و فریزر های معمولی برق بیشتری را مصرف می کنند.
  • بدنه یخچال در مناطق مرطوب احتمال آسیب دیدگی اش بیشتر است بنابراین میزان رطوبت در فضای خانه تان نکته بسیار مهمی است.
  • قیمت یخچال و فریزر های سفید ارزان تر است.
  • داشتن چرخ در زیر یخچال و فریزر از نکات بسیار مهم است زیرا برای تمیز کردن زیر آن نداشتن چرخ دردسر ساز می شود.
  • داشتن قابلیت Door In Door در یخچال یکی از مزیت های آن است. درب کوچکی که بر روی درب یخچال نصب می شود معمولاً برای مواد غذایی و یا نوشیدنی هایی که در طول روز بیشتر از آن استفاده می کنید قابل استفاده است.
  • داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش نیز از نکات مهم خرید است.
  • اگر به دنبال یخچال فریزر کوچک ولی جادار و یا حتی مدلی بزرگ مانند ساید بای ساید می ‌گردید، یخچال ‌ها و فریزرهای کم مصرف و قدرتمند ال جی در انواع طراحی ‌های خلاقانه نیاز آشپزخانه شما را برطرف می‌ کنند.

چرا نباید سراغ تعمیرکار بی تجربه و غیر مجاز برویم ؟

 

  1. از قطعات و لوازم غیر استاندارد برای تعمیر دستگاه شما استفاده می‌کند و کلا دستگاهتان بدون استفاده خواهد شد.

  2. احتمال اینکه مهارت نفر تعمیر کار و اینکه آیا آموزش‌های لازم را گذرانده یا خیر اطلاعی نداریم و باعث زدن ضرر بیشتری بشود.

  3. در صورت هر نوع مشکل، پشتیبانی جهت درخواست رسیدگی و یا جبران خسارت نخواهید داشت.

  4. به دلیل در جریان قرار نگرفتن در روند تعمیر دستگاه، هزینه‌های غیر استاندارد و زیادی را باید متقبل خواهید شد.

پشتیبانی تعمیر یخچال ال جی در پردیس همراه با نوین امداد : 09120036796 77492283

کمپرسور خطی:

کمپرسور خطی ال جی، یخچال های این شرکت را در زمینه های صرفه جویی در مصرف انرژی، طراوت و تازگی، میزان صدا، گنجایش و دوام، در این صنعت پیشرو کرده است.

کمپرسور خطی قدرت خنک کنندگی را به میزان موثری کنترل می کند و اصطکاک داخلی را برای صرفه جویی در مصرف انرژی کاهش می دهد. استفاده از این کمپرسورها بجای کمپرسورهای متداول سبب بازدهی بالاتر و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

نقاط اصطکاک کمتر باعث کاهش میزان صدا بطور محسوس و در عین حال افزایش دوام محصول می گردد. این موضوع ال‌ جی را قادر می سازد ۱۰ سال گارانتی برای کمپرسور خطی یخچال ‌های خود ارائه دهد.

 

هوای تازه:

فیلتر هوای هوشمند نه تنها باعث از بین رفتن باکتری ها تا میزان %۹۹.۹۹۹ درصد می شود، بلکه بوی بد داخل یخچال را نیز به حداقل ممکن می رساند. علاوه بر این، می توانید مواد غذایی را در شرایط محیطی پاکیزه تر و تازه تر نگهداری کنید.

 

لامپ LED

لامپ ‌های LED دارای ۲ برابر روشنایی بیشتر، مصرف انرژی کمتر و طول عمر بیشتر نسبت به لامپ های معمولی می باشند. این لامپ ها به دلیل تولید حرارت کمتر باعث حفظ بیشتر تازگی مواد غذایی می شوند.

همچنین با حذف لامپ‌ های متداول فضای بیشتری داخل یخچال فراهم شده است.

 

پشتیبانی تعمیر یخچال ال جی در پردیس همراه با نوین امداد : 0912003679677492283

کشو با قابلیت حفظ رطوبت و تازگی مواد

ممکن است شما هم برای متعادل نگاه داشتن رطوبت مواد غذایی، از روزنامه یا پلاستیک استفاده کنید. فن‌آوری Moisture Balance Crisper کشویی است مجهز به یک صحفه مشبک خلاقانه که کمک می ‌کند رطوبت مواد غذایی در حد متعادل حفظ شود.

در این کشو رطوبت تبخیر شده مواد غذایی قبل از اینکه به صورت قطرات آب روی مواد غذایی بریزند، به سرعت توسط صفحه مشبک جذب می‌ شوند، در نتیجه رطوبت مواد غذایی درون کشو در حد متعادل باقی می ماند.

 

 

Repair of LG refrigerator on Pardis 4
تعمیر یخچال ال جی در پردیس

 

ما مجموعه نوین امداد با سریع ترین و با کیفیت ترین سرویس تعمیر یخچال ال جی میزبان شما هستیم.

مشاوره و پاسخگویی به سوالات نوین امداد تعمیرات یخچال ال جی را در تهران  ، پردیس ، بومهن ، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم

 

سریع ترین و با کیفیت ترین تعمیرات در تهران و ایران ، با کار امد ترین تکنیسین های کشور

 

نوین امداد تعمیرات یخچال ال جی را در تهران  ، پردیس ، بومهن ، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم  برای اطمینان از رضایت شما، در بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه ارائه می کند. باید به این نکته

اشاره کنیم که تعمیرکاران اعزامی، از بین زبده ترین تکنسین های حوزه تعمیر یخچال و لوازم خانگی انتخاب شده اند و مهارت کافی برای رفع مشکلات انواع مدل های این محصول را دارا می باشند. این تعمیرکاران، ابزار و تجهیزات مورد نیاز را

همراه خود به منزل کاربر برده و با استفاده از این تجهیزات، اقدام به تعمیر یخچال ال جی در منزل می نمایند.

پشتیبانی تعمیر یخچال ال جی در پردیس همراه با نوین امداد : 0912003679677492283

 

 

 

 

اگر از مقاله خوشت اومده امتیاز بده
[کل: 0 میانگین: 0]

 

 

 

 

We are your new relief complex with the fastest and highest quality LG refrigerator repair service. Consulting and answering new questions on LG refrigerator repairs in

Tehran, Pardis, Bumhan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim

The fastest and highest quality repairs in Tehran and Iran, with the most efficient technicians in the country

First of all, we need to know that there are three types of refrigerators on the market; Side refrigerators (side by side is a subset of side refrigerators), twin refrigerators and top refrigerators that according to the luck of most people

Compared to side-by-side refrigerators, we rely more on side-by-side refrigerators, especially side-by-side refrigerators.
LG company that represents your presence! A huge and well-known Korean company with

official representation almost all over the world. High quality products along with reasonable prices and optimal after-sales service are the main reasons for the company’s popularity.

Beautiful design and standard size of LG refrigerators:

It should be said that beauty and appearance have a great impact on choosing and buying a refrigerator.

The refrigerator as the main and the heart of the kitchen should have a beautiful design in addition to long resistance and high quality. We are standard dimensions.

Reduce energy consumption in LG refrigerators:

In today’s highly competitive world, the quality of devices is always sought after. Fortunately, Iran is a country that produces electricity and the cost of electricity is somewhat cheap,

but the cost of electricity in other countries, including Arab countries and European countries is relatively high and electrical appliances must be designed to have the least energy consumption.

It should be said that LG refrigerators in Iran are ordered by Arab or European countries, and we all know that both Arab and European countries order the best products.

What is InstaView in the new LG refrigerators?

Instavio is basically a glass panel that, with two short taps in a row, turns on the light inside the refrigerator and you can easily look at the food inside the refrigerator.

As we said in the previous section, this is one of the benefits of reducing the energy consumption of the refrigerator. Reduces the need to constantly open and close the refrigerator door.

With this feature, Instavio greatly reduces energy loss and engine depreciation. Because you can see inside the refrigerator without opening it, and you do not open it when you do not need anything.

What are the most popular models in the refrigerator?

There are several models and brands in the market that produce refrigerators and freezers. From Iran to foreign, which is the most popular and best models of refrigerators in this way:

Samsung, LG, Bosch, Daewoo, Beko, Media, Hisense in the foreign sector and from a good Iranian refrigerator-freezer can be models such as SNOWA and EMERSAN pointed out.

Information about buying refrigerators and freezers:

To buy the best models of refrigerators, know these tips:

The number of people in each family largely determines the size of the refrigerator. For families of 2-3 people, a refrigerator with a maximum of 18 feet is sufficient, and for families of

5 people, 22 feet is sufficient; But the size of the refrigerator ultimately depends on the storage capacity of each family’s food.
Home appliance energy consumption is ranked from A to G. The amount of energy consumption of the refrigerator you choose to buy should be close to energy A.

Side-by-side refrigerators consume more electricity than other models of conventional refrigerators.
The body of the refrigerator is more likely to be damaged in wet areas, so the amount of moisture in your home is very important.
White refrigerators are cheaper.
Having a wheel under the refrigerator is very important because not having a wheel to clean under it is a hassle.

Having Door In Door capability in the refrigerator is one of its advantages. The small door that mounts to the refrigerator door can usually be used for food or drink that you use more during the day.
Having a warranty and after-sales service is also an important point of purchase.
If you are looking for a small but spacious refrigerator or even a large model

such as Side by Side, LG low-power and powerful refrigerators and freezers in a variety of creative designs will meet the needs of your kitchen.

Why not go to an inexperienced and unauthorized repairman?

It uses non-standard parts and accessories to repair your device and your device will be completely unused.
It is possible that we do not know the skill of the repairman and whether he has passed the necessary training or not,

and it will cause more damage.
In the event of any problems, you will not have the support to seek redress or compensation.
You will have to pay a lot of non-standard costs due to not being in the process of repairing the device.

Linear compressor:

The LG linear compressor has led the company’s refrigerators to the industry in terms of energy savings, freshness, volume, capacity and durability.

The linear compressor effectively controls the cooling power and reduces internal friction to save energy.

Using these compressors instead of conventional compressors results in higher efficiency and energy savings. Less friction points significantly reduce the volume and at the same time increase the durability of the product. This enables LG to offer a 10-year warranty on the linear compressor of its refrigerators.

fresh air:

The smart air filter not only kills bacteria up to 99.999%, but also minimizes odors in the refrigerator. In addition, you can store food in a cleaner and fresher environment.

LED lamp

LED bulbs have twice as much brightness, lower energy consumption and longer life than conventional bulbs. These bulbs maintain more freshness of food due to less heat production. Also,

by removing conventional lamps, more space is provided inside the refrigerator.

Drawer with the ability to retain moisture and freshness of materials

You may also use newspapers or plastic to balance the moisture in the food. Moisture Balance Crisper technology is a sliding door equipped with a creative grille that helps keep food moisture balanced.

In this drawer, the evaporated moisture of the food is quickly absorbed by the lattice plate before it falls on the food in the form of water droplets, so the moisture of the food inside the drawer remains at a balanced level.

We are your LG refrigerator. Consulting and answering new questions on LG refrigerator repairs in Tehran, Pardis, Bumhan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim

The fastest and highest quality repairs in Tehran and Iran, with the most efficient technicians in the country