خدمات پس از فروش اسنوا در اسلامشهر

خدمات پس از فروش اسنوا در اسلامشهر

خدمات پس از فروش اسنوا در اسلامشهر

در ایران نمایندگی های زیادی در رابطه با خدمات پس از فروش وجود داره در برند اسنوا میتونم بگم اول از همه که بیشتر ایرانی ها از این یخچال استقبال کردن و اکثرا مصرف کننده های یخچال اسنوا به دنبال بهترین قیمت و بهترین کارایی بودن برای همین این برند یخچال رو انخاب کردن و خریدن در نتیجه نگهداری و مراقبت از یخچال هم خیلی مهمه و باید از خدمات پس از فروش اسنوا در مکان هاییکه نزدیک به منزل هست استفاده کنید

یکی از شعبه های نزدیک برای خدمات پس از فروش اسنوا در اسلامشهر هست که تحت نظارت مجموعه ی نوین امداد قرار داره و بهترین خدمات تعمیرات و بازسازی در این مجموعه انجام میشه

شماره نمایندگی نوین امداد جهت خدمات پس از فروش اسنوا در اسلامشهر 09120036796 و 77492283

 

ایراد های اصلی در سیستم الکترونیکی بردها یخچال اسنوا معمولا به دلیل های زیر است:

صفحه نمایش چشمک زدن می زند.

صدای بوق یکپارچه یا آلارم از دستگاه شنیده می شود.

روشن نشدن کلی یخچال فریزر

ظاهر شدن ارورهای مختلف روی نمایشکر دستگاه مانندFa ، H1  و …

قطع کار کردن موتور و دیفراست

تنها خوبی که وجود داره این بردها قابل تعمیر هستن و نیازی به خرید مجدد ندارد. می توانید با نصف یا کمتر از هزینه برد جدید آن را تعمیر کنید.

 

خراب شدن یخ شکن یخچال و فریزر اسنوا

یکی از اتفاق های مهم که در یخچال می تواند بیفتد و ضرر هنگفت به شما بزند خراب شدن یخ شکن یخچال و فریزر اسنوا است. که موجب می شود سرما از یخچال خارج شود و غذا ها و مواد غذایی رو خراب کند. به احتمال قطعه ای داخل یخچال مثل سنسور، ترموفیوز آن عیب پیدا کرده باشد، که سریعا باید توسط تعمیرکار حرفه ای درست شود.

 

از کجا بفهیم فن یخچال اسنوا خراب شده است؟!!

راحت ترین راه صدای یخچال است. چطوری؟ یا صدای خیلی بلند بیش از حده فن رو از پشت یا داخل یخچال می شنوید، که شاید بابت شکسته شدن قسمتی از پره ها باشد یا برعکس صدای فن به طور کلی قطع شده. اگر فن صداش کلا قطع شده، یعنی

احتمال اینکه سیم فن جایی قطعی یا پارگی دارد زیاد است. اگر فن شکسته باشد متاسفانه باید کلا تعویض شود و پارگی سیم یا قطع شدن آن در صورت نداشتن خرابی زیاد قابل تعمیر است.

 

خدمات پس از فروش اسنوا در اسلامشهر - نوین امداد 1

 

مشکل همه “کمپرسور یخچال اسنوا”

به طور کلی می توانیم که کمپرسور را تعمیر کرد اما در حالت های خیلی کم . اگر هسته ان قطع شده باشد قابل تعمیر است اما اگر به صورت کلی بوی سوختگی بدهد با حتما جدید آن را خریداری کرد. اما این را باید دقت کرد که حتما طبق مراحل خاصی حتما تعویض و درست کردت قطعه انجام شود که موجب شوختن ان یا یخچال به طر کلی نشود.

 

نیاز به تعویض یا خریدکمپرسور جدید داری مجموعه نوین امداد ایجاست که بهت کمک کنه ….. برای خدمات پس از فروش اسنوا در اسلامشهر با شماره تلفن های 09120036796 و 77492283 تماس بگیر !!!!

 

نوین امداد مجموعه تعمیرات وسایل الکترونیکی اعم از یخچال و هود و پکیج است که می تواند در مدت زمان کمی وسیله شما را عیب گیری و درست کند.

 

ایا دیدن آب کف یخچال طبیعی است؟

دیفراست یخچال به خاطر از انجام کار خود می تواند سبب خارج مقداری آب در جاهای مشخص شود اما در صورت خراب یا عیب آن ممکن است آب رو طبقات پایینی یخچال مشاهده کنیم. این نشان دهنده های اولیه خرابی دیفراست است که می توانید با تماس با مجموعه ما سریعا به تعمیر آن توسط متخصصین حرفه ای نوین امداد بپردازید.

 

خاموش شدن بیش از حد یخچال

این موضوع وجود دارد که در فصل هایی از ماه ها به صورت اتومات یخچال خود به خود را روشن و خاموش می کند، جهت آپدیت کردن سرما و … با توجه به آن ماه. اما اگه متوجه شدید که این خاموش و روشن کردن ها بیش تر از این است باید حتما به

فکر تعمیرات و نشان دادن آن به متخصص باشید زیرا ممکن است کمپرسور  یخچالتان خراب شده باشد یا سیم پیچ ها کثیف شده یاشد. این اخطار برای خرابی دستگاه است و حتما جدی بگیرید و از تعمیرکار استفاده کنید.

 

خدمات پس از فروش اسنوا در اسلامشهر - نوین امداد 1

 

چه چیز هایی را باید در مورد نگهداری یخچال اسنوا دقت کنید

اولین موردی که باید دقت کرد، فاصله بین یخچال و دیوار هست، که حتما باید رعایت شود. که سیم له نشود و هوا هم بین آن دو جریان داشته باشد.

دومین، در صورت توان درست است که یخچال دارای برفک زدایی است ولی گاها خودتان سعی کنید که دستگاه را جهت برفک زدایی تمیز کنید.

سوم، به هیچ عنوان یخچال را کنار گاز یا وسیله برقی قرار ندهید. این اشتباه رایج در بین افراد است که بسیار خطرناک  و باعث ضرر های مالی و جانی زیادی است.

چهارم، تا آنجا که می توانید از باز و بست کردن بی مورد درب یخچال و هنچنین باز گذاشتن به مدت طولانی جلوگیری کنید.

پنجم، با توجه به اینکه در کشور ما برق خانه ها زیاد قطع می شود حتما از محافظ یا ترانس برای یخچال خود استفاده کنید که جریان برق را کنترل کند و هنگام رفتن برق از سوختن موتور یخچال جلوگیری کند. البته محافظ را برای تمام وسایل برقی تان مثل تلویزیون و ماشین لباسشویی و پی سی و …. پیشنهاد می کنیم.

ششم، تمیز کردن کلی یخچال بسیار مهم است، اما بعضی قطعه ها حتما باید در گذر رمان تمیز شوند مثل کندانسور، که حتما شش ماه یکبار باید تمیز شود. گردش هوا یکی از عوامل مهم یخچال است.

هفتم، بیش از پر شدن یخچال می تواند مانع گذر جریان هوا بشود و تمام مواد غذایی را سرد نکند اما فکر نمی کنم زیاد اتفاق پر شدن کلی یخچال در کشور روی دهد.

هشتم، حتما یخچال خودتان روی سطح تراز قرار بدهید. در صورت داشتن پایه پیچی برای درست کردن این موضوع کمک بگیرید.

و در اخر، در صورت ممکن غذاهای داغ را داخل یخچال نگذاریم و اجازه خنک شدن بدهیم، چون سرمای زیادی که یخچال برای خنک کردن آن باید صرف کند زیاد است و ممکن است به موتور فشار وارد کند.

 

مطمئن نیستی قوانین بالا برای یخچالت رعایت شده، نمایندگی نوین امداد به جز تعمیرات، پشتیبانی ماهانه و سالانه هم انجام می ده. کافیه با شماره های 77492283 و 09120036796 تماس بگیری و تعمیرکاران بلدکار ما در کمترین زمان خدمت شما مشتری عزیز جهت تعمیرات یا پشتیبانی با بهترین و مناسب ترین نرخ ها حضور پیدا می کنن.

 

بیشترین مشکلاتی که ممکنه برای یک یخچال خوب بیفته نداشتن خدمات پس از فروش خوب هستش که برای یخچال اسنوا نیازی نیست که نگران همچین مسئله ای باشید چون با وجود تعمیرکار خوب از مجموعه ی نوین امداد و خدمات پس از فروش اسنوا این مجموعه دیگه نیاز نیست به این موضوع فکر کنید

خدمات پس از فروش اسنوا مجموعه ی نوین امداد این امکان را برای مصرف کننده فراهم کرده که با ساده ترین وراحت ترین روش ممکن با تماس ساده بتونه از پشتیبانی و حتی مشاوره در رابطه با خراب بودن یخچال و حتی قیمت کار هم مطلع بشه

برای خدمات پس از فروش اسنوا در مجموعه ی نوین امداد کافیه به سایت مراجعه بکنید و از برگه ی تماس با نوین امداد فرم تماس رو پرکنید یا حتی اگر دوست داشتید می توتید مستقیما تماس بگیرید و از مشکل یخچال خودتون با خبر بشید

حالا می رسیم به مشکلاتی که اگر از خدمات پس از فروش استفاده نکنیم چی میشه

در حال حاضر همه ی مردم در حال استفاده از مارک ها و حتی پشتیبانی های به نام و با رسم و رسوم هستن . خودتون بهتر میدونید که هر چقدر به کیفیت کار و نام کار اهمیت بدیم به همون اندازه تو کاری که قراره انجام بدیم موفق تریم

یک خدمات پس از فروش خوب هم به همین صورته ولی خدایی نکرده اگر دچار انتخاب اشتباه بشیم نه تنها هزینه ای که برای این کار صرف کردیم از دستمون رفته ، بلکه خود دستگاهی که در اختیار اون تعمیرکار زیر مجموعه ی خدمات پس از فروش قرار دادیم دیگه از دست رفته و چه بسا خیلی ها به اسم تعمیرکار از دستگاه شما قطعات اورجینال رو برمیدارن و قطعه ی غیر اصل رو جایگزین میکنن

غیر از این نبوده و نیست پس خساراتی که وارد میشه چه به دستگاه چه به جیب عزیزتون قابل برگشت نیست . باعث و بانی این امر هم خودتون بودید و قراره در اینده هم خودتون رو سرزنش کنید

پس قبل از اینکه دیر بشه من نوین امداد رو بهتون معرفی میکنم و از لحاظ خدمات پس از فروش یخچال اسنوا باید بگم حرف ندارن

 

خدمات پس از فروش اسنوا در اسلامشهر - نوین امداد 1

 

 

 

 

اگر از مقاله خوشت اومده امتیاز بده
[کل: 1 میانگین: 5]

 

 

 

 

SNOWA after-sales service in Islamshahr

Experience the best support and repairs of home appliances such as refrigerators, hoods and packages with us. The new relief agency is at your service if you have a faulty or damaged electronic device, or vice versa, you just want to prevent your device from breaking down in the future.

Repairs for electronics must be done with the knowledge of the work and one hundred percent specialist or personal carbald must repair the equipment. With full confidence, all of our staff have this knowledge and feel free to contact us today.

Do you need to repair your SNOWA refrigerator ?? Wherever you are, we reach out. New relief complex in Lavasan, Roodehen, Pakdasht as well as Tehran, Pardis, Damavand, Parand, Islamshahr, Robat Karim, Nasimshahr and its suburbs …..

New relief agency number for SNOWA after-sales service in Islamshahr 09120036796 and 77492283

The main problems in the electronic board system of SNOWA refrigerator are usually due to the following reasons:

The screen flashes.

An integrated beep or alarm sounds from the device.

The refrigerator does not turn on completely

Various errors appear on the device display such as Fa, H1 and…

Engine shutdown and defrost

The only good thing is that these boards can be repaired and do not need to be repurchased. You can repair it with half or less of the cost of the new board.

Breakdown of SNOWA refrigerator ice breaker

One of the most important things that can happen in the refrigerator and cause you great harm is the breakdown of the ice breaker in the SNOWA refrigerator. Which causes the cold to get out of the refrigerator and spoil food and nutrients. It is possible that a part inside the refrigerator, such as a sensor, has a faulty thermofuse, which must be repaired immediately by a professional repairman.

How do we know that the SNOWA refrigerator fan is broken? !!

The easiest way is the sound of the refrigerator. How’re you? Either you hear too loud a fan from behind or inside the refrigerator, which may be due to a broken part of the blades, or vice versa, the fan is cut off altogether. If the sound fan is completely cut off, ie

There is a high probability that the fan wire is cut or torn somewhere. If the fan is broken, unfortunately it must be replaced completely, and if the wire breaks or breaks, it can be repaired if there is not much damage.

Problem of all “SNOWA refrigerator compressor”

In general, we can repair the compressor, but in very few cases. If the core is cut, it can be repaired, but if it smells like a burn in general, be sure to buy a new one. However, it should be noted that according to certain steps, the part must be replaced and repaired so that it does not cause it to be washed or refrigerated in general.

Need to replace or buy a new compressor, a new relief kit is here to help you ….. For SNOWA after-sales service in Islamshahr, call 09120036796 and 77492283 !!!!

Novin Emdad is a set of electronics repairs, including refrigerators, hoods and packages, that can repair and repair your device in a short time.

Is it normal to see the water on the bottom of the refrigerator?

The defrost of the refrigerator due to doing its job can cause some water to escape in certain places, but if it is damaged or defective, we may see water on the lower floors of the refrigerator. These are the first signs of defrost failure that you can contact our collection to have it repaired immediately by modern rescue professionals.

Excessive shutdown of the refrigerator

There is the issue that in seasons of the month, the refrigerator automatically turns on and off automatically, to update the cold and … according to that month. But if you realize that this on and off is more than that, you must go to

Think about repairing and showing it to a specialist as your refrigerator compressor may be damaged or the coils may be dirty. This warning is for device failure and be sure to take it seriously and use a repairman.

What to look for when cleaning a SNOWA refrigerator

The first thing to note is the distance between the refrigerator and the wall, which must be observed. That the wire is not crushed and air flows between the two.

Second, if possible, it is true that the refrigerator has defrost, but sometimes you try to clean the device yourself for defrost.

Third, do not place the refrigerator next to gas or appliances. This is a common mistake among people that is very dangerous and causes a lot of financial and human losses.

Fourth, avoid opening and closing the refrigerator door as much as you can, as well as leaving it open for a long time.

The biggest problem that can happen to a good refrigerator is the lack of good after-sales service, which for the SNOWA refrigerator, you do not need to worry about such an issue, because despite a good repairman from the new SNOWA collection of after-sales service, this collection no longer needs Think about it

SNOWA after-sales service The new relief complex has made it possible for the consumer to be informed of support and even advice regarding the breakdown of the refrigerator and even the price of the work in the simplest and most convenient way possible with a simple call.

For SNOWA after-sales service in Novin Emdad Kafieh collection, refer to the site and fill in the contact form from Novin Emdad contact form, or even if you like, you can call directly and be informed about the problem of your refrigerator.

Now we come to the part where we talk about the middle ground

Nowadays, all people are using brands and even support with names and customs. You know better that the more we care about the quality of the work and the name of the work, the more successful we will be in what we are supposed to do.

A good after-sales service is the same, but God forbid, if we make a wrong choice, not only have we lost the money we spent on this work, but also the device that we gave to that repairman as a subset of after-sales service. Is lost and many people in the name of the repairman will remove the original parts from your machine and replace the non-original part.

It has not been and is not other than this, so the damages that are caused, either to the device or to your dear pocket, are not reversible. You were the cause and founder of this and you are going to blame yourself in the future

So before it’s too late, I will introduce you to Novin Emdad, and in terms of after-sales service for SNOWA refrigerators, I must say that they have nothing to say.