خدمات پس از فروش الکترواستیل نسيم شهر

خدمات پس از فروش الکترواستیل نسيم شهر

خدمات پس از فروش الکترواستیل نسيم شهر

سیستم گردش هوای چندگانه

وجود منافذ بسیار در قسمت های مختلف یخچال و فریزرها برای گردش هوای سرد سبب می شود دمای دستگاه به صورت یکنواخت تنظیم شده و مواد غذایی به میزان یکسان و متناسب با محفظه انتخابی در سرما قرار گیرند، همچنین سیستم گردش هوای چند گانه این محصولات امکان استفاده از قابلیت های انجماد سریع و سرمایش سریع را آسان می کند.

برگ برنده‌ای به نام تحقیق و توسعه

(شرکت ایرانی الکترواستیل با 4 دهه فعالیت درخشان همواره در مسیر تکنولوژی و توسعه حرکت کرده و هیچ گاه درگیر سکون نشده است واحد تحقیق و توسعه((R&D این شرکت همواره تلاش کرده تا محصولات تولیدی آن شامل یخچال الکترواستیل ، یخچال پلادیوم و یخچال فادر در بازار رقابتی امروز دارای امکانات جدید و خلاقانه باشند.)

خدمات پس از فروش الکترواستیل نسيم شهر برای مصرف کنندگان

  • سه نوآوری کاربردی در سال 1395 در حوزه لوازم سرمایشی
  • دارای مجوز آزمایشگاه اکرودیته صنعتی
  • واحد نمونه صنعتی در سال 1386 در نوآوری و شکوفایی
  • واحد نمونه صنعتی در سال 1387 از نظر وزارت صنایع
  • واحد نمونه استاندارد سال 1390 در عرصه تولید و صنعت
  • اداره مستقل مهندسی با 60 عضو فعال و فرهیخته

 مزيت هاي خرید محصولات الكترواستيل

اگر قصد خرید یخچال و فریزر الکترو استیل را دارید به دلیل تنوع بالای این محصولات  میتوانید متناسب با نیاز و سلیقه خود مدل دلخواه را انتخاب کنید در ادامه به مزیت های کاربردی تولیدات این کارخانه می پردازیم:

  1. موتور ایتالیایی  ACC با طول عمر بالا و صدای بسيار كم
  2. ورق های استفاده شده از نوع الكتروگالوانايز پيش رنگ كره اي با درخشندگي بالا و مقاومت ١٥ ساله نسبت به آسیب و خوردگی
  3. مصرف انرژی A+  و A++
  4. كندانسور مخفی و كاملا پشت بسته که باعث کاهش صدای قابل توجهی شده است.
  5. نوار دور درب قابل تعويض و شستشو
  6. ٤٠ ماه گارانتي كل محصول به قيد تعويض شدن بدون شرط در ١ ماه ابتدايي پس از نصب
  7. تنوع بيش از ١٥ مدل انواعيخچال و فريزر خانگی، یخچال فریزر دوقلو، یخچال طرح فرانسوی، یخچال عرض 85، ساید بای ساید و یخچال های هتلی، یخچال 14 فوت و دوقلو کابینتی توکار
  8. ارزش برند بالا به همراه سابقه طولانی در عرصه تولید
  9. دارای يخساز اتوماتيك سه حالته
  10. درب محصولات با زاويه ٩٠ درجه كه از اتلاف انرژي جلوگيري مي‌كند و زيبايي خاصي به محصولات مي‌بخشد.

 

 

خدمات پس از فروش الکترواستیل نسيم شهر - با 10 سال پشتیبانی
خدمات پس از فروش الکترواستیل نسيم شهر – با 10 سال پشتیبانی

 

تنوع محصولات تولیدی

الکترواستیل انواع مختلفی از یخچال و فریزر را برای استفاده های مختلف تولید کرده است که شما می‌توانید نسبت به نوع نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کرده و خرید کنید. تنوع تولید یکی از فاکتورهای مهم در بازار رقابت است ک این شرکت توانسته به خوبی در این میان از آن بهره گیرد.

محصولاتی که این شرکت تولید می‌کند نسبت به نیاز های مخاطبان و تکنولوژی و مد روز است. تنوع محصولات:

  • یخچال ساید بای ساید.
  • یخچال فریزرهای دوقلو یخساز و بدون یخساز.
  • یخچال فریزرهای هتلی کوچک و اداری.
  • یخچال فریزر دوقلو کابینتی بزرگ.
  • فریزرهای تک.
  • یخچال فریزرهای کمبی (معمولی).
  • یخچال فریزر بالا و عرض پهن.
  • یخچال شو کیس و درب شیشه ای.

خدمات پس از فروش الکترواستیل نسيم شهر با خدمات عالی

این کارخانه تولیدی یکی از معروف ترین برند های تولید کننده یخچال و فریزر در ایران است محصولات این شرکت در ایران ولی همراه با تکنولوژی روز اروپا ساخته می‌شود .

این تولید کننده پر قدرت محصولاتش را در شهر مشهد تولید و به بازار عرضه می‌کند. کارخانه در فضایی بیش از 200 هزار متر مربع و 3 هزار نیروی کار قادر به تولید 50 هزار یخچال فریزر خانگی در سال است.

سخن نهایی

اگر دغدغه خرید یک یخچال فریزر باکیفیت و قیمت مناسب را دارید، یخچال و فریزرهای الکترواستیل میتواند  انتخاب مناسبی برای شما باشد. همانطور که قبل تر گفته شد، این شرکت امکانات زیادی را برای مشتریان خود فراهم کرده تا مشتری با توجه به بودجه و سلیقه خود، انتخاب راحت­تری داشته باشد.

شما می‌توانید بهترین قیمت یخچال الکترواستیل را از سایت فروشگاه بهار بصورت آنلاین داشته باشید و مورد بررسی قرار دهید.

شرکت الکترواستیل با 50 سال سابقه تولید و توزیع انواع محصولات لوازم خانگی برودتی در استان خراسان رضوی واقع شده است و در کلیه استانها، شهرها و روستاهای ایران دارای نمایندگی های خدمات پس از فروش می باشد. برای خرید انواع محصولات الکترواستیل می توانید با نمایندگی های فروش الکترواستیل در هر شهری مراجعه نمایید.

مشکلات یخچال فریزر الکترواستیل که همه روزه در طی گفتگو با مشتریان توسط تعمیرگاه مجاز یخچال الکترواستیل حل می شود موارد زیر می باشد.

یخچال فریزر الکترواستیل خنک نمی کند
آب سردکن یخچال الکترواستیل کار نمی کند.
یخ ساز یخچال الکترواستیل کار نمی کند.
دیسپنسر یخساز یخچال فریزر الکترواستیل کار نمی کند.
دیفراست یخچال فریزر الکترواستیل خراب است.
یخچال پر سر و صدا است و گاهی صداهای بلند ایجاد می کند.
تخلیه دیفراست یخچال فریزر الکترواستیل خراب شده است.

 

 

خدمات پس از فروش الکترواستیل نسيم شهر - با 10 سال پشتیبانی
خدمات پس از فروش الکترواستیل نسيم شهر – با 10 سال پشتیبانی

 

فریزر سرد است اما یخچال گرم است.
یخچال الکترواستیل چکه می کند و نشتی آب دارد.
همه چیز در یخچال الکترواستیل یخ می زند.
دیسپنسر آب و یخ کار نمی کند.
یخ ساز یخچال سرریز می کند.
نور یخچال کار نمی کند.
کمپرسور یخچال فریزر الکترواستیل به طور مداوم روشن می شود.
سنسور یخچال الکترواستیل خراب است.
درب یخچال فریزر الکترواستیل خوب بسته نمی شود.
صفحه نمایش دیجیتال کار نمی کند و صفحه تاچ یخچال ساید بای ساید خراب است. به نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل مراجعه کنید.
امکان سرد کردن و تغییر دمای یخچال الکترواستیل وجود ندارد و تغییرات دما در صفحه نمایش گویی اعمال نمی شود.
نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل

اگر برای تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل خود به کمک نیاز دارید متخصصان حرفه ای و باتجربه نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل می توانند در سریعترین زمان ممکن به شما کمک کنند تا مشکل دستگاهتان برطرف شود. از جمله مشکلات متداولی که نیاز به تعمیرکار یخچال الکترواستیل دارد میتوان به صدای غیرطبیعی یخچال، کار نکردن کمپرسور یخچال، خراب شدن یخساز، روشن نشدن دستگاه و… اشاره کرد که صرف نظر از مشکل بوجود آمده میتوانید روی کمک ما حساب کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در کرج و تهران سال های زیادی است که پشتیبانی و خدمات دهی به مشترکین محصولات لوازم خانگی الکترواستیل را بر عهده دارد و توانسته است در طی سال‌ها کار در این زمینه خاطره خوبی را از ارائه خدمات یخچال الکترواستیل در ذهن مشتریان خود ثبت کند، این مرکز با داشتن متخصصان حرفه ای تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل توانسته است گام به گام با فناوری روز دنیا کار تعمیر و سرویس ساید بای ساید الکترواستیل را در تعمیرگاه مجاز یخچال الکترواستیل عهده‌دار شود.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس و تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید الکترواستیل شما می باشد، با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای تعمیر یخچال الکترواستیل یا ساید بای ساید الکترواستیل شما هستیم، مهم نیست که یخچال شما از کدام مدل می باشد زیرا ما تمامی مدل ها را تعمیر می کنیم، سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر در زمانی که شما تعیین می کنید به محل اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند.

مشکلات متداول یخچال الکترواستیل که نیاز به تعمیر دارند :

  • یخچال صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال پاره شده است.
  • یخساز یخچال به درستی کار نمی کند.
  • یخچال الکترواستیل برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار نمی کند.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • آب در مخزن وجود ندارد.

البته دلایل دیگری هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای یخچال فریزر و ساید بای ساید الکترواستیل شود، اگر شما مشکلی دارید که در لیست بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک متخصص جهت عیب یابی و در صورت تمایل جهت تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل یا تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل برای شما اعزام شود.

مشکلات متداول یخچال فریزر و ساید بای ساید الکترواستیل

چرا یخچال الکترواستیل شما روشن نمی شود…

در صفحه نمایشگر یخچال فریزر الکترواستیل به دنبال نشانه ای از حالت نمایشگاهی یا دمو بگردید، در این حالت چراغ ها و صفحه نمایشگر روشن است ولی یخچال الکترواستیل شما کار نمی کند، در بعضی مواقع یخچال ها به اشتباه در حالت نمایشگاهی(دمو) برای مشتری ارسال می شوند و یا در هنگام تمییز کردن حالت نمایشگاهی یخچال سهوا فعال می شود.

مطمئن شوید که سیم برق به پریز برق متصل باشد، بررسی کنید که برق وارد یخچال میشود، اگر چراغ داخل یخچال هنگام باز شدن درب روشن نشد فیوز را چک کنید، اگر مشکل از فیوز نبود پریز برق را بررسی کنید، برای بررسی پریز برق می توانید یک وسیله برقی دیگر را به آن وصل کنید تا از برق رسانی پریز مطمئن شوید.

چرا یخچال شما یخ نمی سازد…

اطمینان حاصل کنید که یخ ساز فعال است، بسته به مدل یخچال الکترواستیل تنظیمات فعال سازی متفاوت بوده است که برای برسی بیشتر باید به دفترچه راهنما رجوع کنید، شیر آبی که به یخچال الکترواستیل متصل شده است را بررسی کنید تا از آبرسانی به یخ ساز مطمئن شوید، همچنین بررسی کنید که آیا یخی در یخساز گیر کرده است یا نه و اگر نتوانستید یخ گیر کرده را جدا کنید سعی کنید با آب گرم و یا سشوار آن را ذوب کنید.

با مشاهده صفحه نمایشگر مطمئن شوید که حالت قفل فعال نباشد چون فعال بودن حالت قفل باعث غیرفعال شدن یخ ساز می شود.

 

 

اگر از مقاله خوشت اومده امتیاز بده
[کل: 0 میانگین: 0]

 

 

Multiple air circulation system

The presence of many holes in different parts of refrigerators and freezers for the circulation of cold air causes the temperature of the device to be set uniformly and the food items are placed in the cold in the same amount and in accordance with the selected compartment.

Also, the multiple air circulation system of these products can be used. It facilitates quick freezing and quick cooling.

A trump card called research and development

With 4 decades of brilliant activity, the Iranian Electrosteel company has always moved in the direction of technology and development and has never been involved in stagnation.

The R&D unit of this company has always tried to make its products, including Electrosteel refrigerators, Palladium refrigerators, and Fader refrigerators, in Today’s competitive market has new and creative facilities.)

Honors won in the refrigerator-freezer manufacturing industry
Three practical innovations in 2015 in the field of cooling appliances
Licensed by Akrodity Industrial Laboratory
Industrial example unit in 2016 in innovation and prosperity
Industrial model unit in 2017 according to the Ministry of Industries
Standard sample unit of 2019 in the field of production and industry
Independent engineering department with 60 active and educated members
The advantages of buying electrosteel products

If you are planning to buy an Electro Steel refrigerator and freezer, due to the high variety of these products, you can choose the desired model according to your needs and taste.

Italian ACC engine with long life and very low noise
The used sheets are pre-colored electrogalvanized with high gloss and 15-year resistance to damage and corrosion.
A+ and A++ energy consumption
Hidden condenser and completely closed back, which has caused a significant reduction in sound.

Replaceable and washable strip around the door
40 months warranty for the entire product, subject to unconditional replacement in the initial 1 month after installation
Variety of more than 15 types of home refrigerators and freezers, twin refrigerators, French design refrigerators, 85-width refrigerators, side-by-side and hotel refrigerators, 14-foot refrigerators and twin built-in cabinets.

High brand value along with a long history in the field of production
It has a three-mode automatic freezer
The door of the products with an angle of 90 degrees, which prevents the loss of energy and gives a special beauty to the products.

Nasim Shahr Electrosteel after-sales service – with 10 years of support

Variety of products

Electrosteel has produced different types of refrigerators and freezers for different uses, which you can choose and buy according to your needs. Variety of production is one of the important factors in the competitive market, which this company has been able to take advantage of.

The products produced by this company are according to the needs of the audience and the technology and fashion. Variety of products:

Side by side refrigerator.
Twin refrigerators with ice maker and without ice maker.
Refrigerators and freezers for small hotels and offices.
Large double cabinet fridge-freezer.
Single freezers.
Combi refrigerators (ordinary).
High and wide refrigerator.
Show case refrigerator and glass door.

Where is the electrosteel refrigerator made?

This manufacturing plant is one of the most famous brands of refrigerators and freezers in Iran. The products of this company are manufactured in Iran with the latest European technology.

This powerful manufacturer produces and markets its products in Mashhad. The factory in a space of more than 200 thousand square meters and 3 thousand workers is able to produce 50 thousand household refrigerators per year.

final word

If you are concerned about buying a high-quality refrigerator and freezer at a reasonable price, electrosteel refrigerators and freezers can be a good choice for you.

As mentioned earlier, this company provides many facilities for its customers so that the customer can make an easier choice according to their budget and taste.

You can have the best price of Electrosteel refrigerator online from Bahar store website and check it.

Electrosteel Company, with 50 years of experience in producing and distributing all kinds of refrigeration household appliances, is located in Razavi Khorasan Province and has after-sales service agencies in all provinces, cities and villages of Iran.

To buy a variety of Electrosteel products, you can visit Electrosteel dealers in any city.

Electrosteel refrigerator freezer problems that are solved every day during conversations with customers by the authorized Electrosteel refrigerator repair shop are the following.

The electrosteel refrigerator does not cool
The cooling water of the electrosteel refrigerator does not work.

The ice maker of the electrosteel refrigerator does not work.
The ice dispenser of the Electrosteel refrigerator freezer does not work.
The defroster of the electrosteel refrigerator is broken.

The refrigerator is noisy and sometimes makes loud noises.
The defrost drain of the Electrosteel refrigerator freezer is broken.

Nasim Shahr Electrosteel after-sales service – with 10 years of support

The freezer is cold but the refrigerator is warm.
Electrosteel refrigerator drips and has water leaks.
Everything freezes in the electrosteel refrigerator.

The ice and water dispenser does not work.
The refrigerator ice maker overflows.
The refrigerator light does not work.
The compressor of the Electrosteel refrigerator freezer turns on continuously.

Electrosteel refrigerator sensor is broken.
The door of the electrosteel refrigerator does not close well.
The digital display does not work and the touch screen of the side by side refrigerator is broken. Refer to Electrosteel refrigerator repair agency.

It is not possible to cool down and change the temperature of the electrosteel refrigerator, and temperature changes are not applied on the display screen.
Electrosteel refrigerator repair agency

If you need help to repair your Electrosteel refrigerator freezer, the professional and experienced specialists of the Electrosteel refrigerator freezer repair agency can help you as soon as possible

It is not possible to cool down and change the temperature of the electrosteel refrigerator, and temperature changes are not applied on the display screen.
Electrosteel refrigerator repair agency

If you need help to repair your Electrosteel refrigerator freezer, the professional and experienced specialists of the Electrosteel refrigerator freezer repair agency can help you as soon as possible.