نمایندگی تعمیر هود بیمکث در نسیم شهر

نمایندگی تعمیر هود بیمکث در نسیم شهر

نمایندگی تعمیر هود بیمکث در نسیم شهر

امروزه همه افراد برای تعمیرات لوازم خود به دنبال نمایندگی هستند. نمایندگی تعمیر هود بیمکث در نسیم شهر این امکان را فراهم کرده است که ساکنین این منطقه به راحتی تعمیرات خود را به کارشناسان مجرب نوین امداد بسپارند.

توجه داشته باشید که این تعمیرات تخصصی نیازمند تجربه کافی تکنسین می باشد. کارشناسان نوین امداد تمام تجربیات خود را جمع آوری کرده اند و در قالب یک مقاله ایراد های شایع هود های بیمکث را توضیح می دهند.

با دنبال کردن این مقاله می توانید به راحتی مشکلات رایج هود های آشپزخانه خود را شناسایی کنید. توجه داشته باشید بررسی مشکلات جزیی می تواند مانع ایجاد مشکلات بزرگتری شود. بنابراین به دقت و بررسی به موقع می توانید عمر دستگاه خود را افزایش دهید. در ادامه تعدادی از این مشکلات را بررسی می کنیم. همه هود ها دارای قطعات مشابهی هستند.

ما مجموعه نوین امداد با سریع ترین و با کیفیت ترین سرویس تعمیر هود بیمکث میزبان شما هستیم.

مشاوره و پاسخگویی به سوالات نوین امداد تعمیرات هود بیمکث را در نسیم شهر مثل : پردیس ، لواسان، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم، نسیم شهر

 

تعمیر هود بیمکث در نسیم شهر – مجموعه تعمیرات نوین امداد 09120036796

نمایندگی تعمیر هود بیمکث در نسیم شهر - نوین امداد 1
نمایندگی تعمیر هود بیمکث در نسیم شهر

 

قطعات استفاده شده در هود ها

موتور: موتور اصلی‌ترین قسمت هود است که کار آن، کشیدن بوی ناشی از پخت و پز غذا و یا عوامل دیگر و خارج کردن آن از طریق تهویه‌ی آشپزخانه می‌باشد.

چراغ هود و گیره‌ی نگهدارنده‌ی آن: برندهای مختلف رنگ های مختلفی را در لامپ هایشان بکار می‌برند که همه‌ی آنها به یک گیرنده ثابت شده‌اند.

دکمه‌ی کنترل: اگر بجای دکمه های کنترل، کلمه‌ی PCBرا شنیده‌اید، تعجب نکنید. زیرا به این نام نیز خوانده می‌شوند. کلیدهای کنترل برای تنظیم لامپ‌ها و سرعت موتور بکار می‌روند. امروزه مدل‌های پیشرفته کنترل از راه دور را به جای کلیدهای کنترل سنتی استفاده می‌کنند.

موتور هود صدا می‌دهد:

اگر موتور هود آشپزخانه شما صداهای غیرعادی و عجیب می‌داد احتمالا دلیلش آن است که موتور هود برای راه اندازی فن آن به مشکل برخورده است.یعنی این که موتور در تلاش است تا پروانه یا فن را بچرخاند.

در این حالت چون فشار زیادی بر روی آن قرار دارد ممکن است موتور بسوزد وقتی هود آشپزخانه شما به این مرحله برسد یعنی خیلی زود باید منتظر از کار افتادن موتور آن باشید. بنابراین برای تعمیر هود لازم است که زودتر نسبت به تعویض موتور هود اقدام کنید.

اگر هود شما کتابچه‌ی راهنما دارد و اجزاء داخلی آن را نمایش می‌دهد می‌توانید برای شناسایی قطعات داخلی از آن استفاده کنید و اقدام به تعویض موتور کنید.

هود را خاموش کنید و برای دسترسی به سیم پروانه پوشش پروانه را در بیاورید. قبل از خارج کردن گیره‌های نگهدارنده‌ی موتور، سیم‌ها را به دقت باز کنید و معکوس مراحل را با موتور جدید انجام دهید.

اطمینان حاصل کنید که بخش جدید توسط همان تولید کننده و به عنوان فن ساخته شده است و مدل آن نیز دقیقا با مدل دستگاه شما سازگار باشد. سپس کتابچه‌ی راهنما را بررسی کرده و به توصیه های نوشته شده در آن عمل کنید.

 

تعمیر هود بیمکث در نسیم شهر – مجموعه تعمیرات نوین امداد 09120036796

 

هود پر سر و صدا کار می‌کند:

هود آشپزخانه هنگام کار کردن ممکن است صدای اندکی بدهد اما این صدا نباید بیش از حد باشد. اگر متوجه سر و صدای بیش از حد هود شدید احتمالا به خاطر شل بودن یکی از اجزای داخل آن است.

برای تعمیر هود در این شرایط نیز باید هود را باز کنید تا قطعه شل شده را بیابید و نسبت به تعویض یا محکم کردنش اقدام کنید. حتما هنگام بستن هود از محکم بودن پیچ‌ها اطمینان حاصل کنید.

قطعی برق داشته باشد:

اگر بعد از زدن دکمه، هود روشن نمی‌شود، چند دلیل دارد که بهتر است آنها را بدانید. بررسی کنید که جریان برق در داخل هود قطع نشده باشد و یا قطعه‌ی قطع کننده جریان از جای خود تکان نخورده باشد. اگر این اتفاق افتاده باشد، آن را به جای خود بازگردانید. در غیر این صورت، ممکن است فیوز منفجر شده باشد. که می‌بایست اقدام به تعویض آن کنید.

 

 

نمایندگی تعمیر هود بیمکث در نسیم شهر - نوین امداد 1
نمایندگی تعمیر هود بیمکث در نسیم شهر

 

چرا نباید سراغ تعمیرکار بی تجربه و غیر مجاز برویم ؟

 

  1. از قطعات و لوازم غیر استاندارد برای تعمیر دستگاه شما استفاده می‌کند و کلا دستگاهتان بدون استفاده خواهد شد.
  2. احتمال اینکه مهارت نفر تعمیر کار و اینکه آیا آموزش‌های لازم را گذرانده یا خیر اطلاعی نداریم و باعث زدن ضرر بیشتری بشود.
  3. در صورت هر نوع مشکل، پشتیبانی جهت درخواست رسیدگی و یا جبران خسارت نخواهید داشت.
  4. به دلیل در جریان قرار نگرفتن در روند تعمیر دستگاه، هزینه‌های غیر استاندارد و زیادی را باید متقبل خواهید شد.

 

هود نم می‌دهد:

هود آشپزخانه قرار است رطوبت موجود در فضا را به داخل خود بکشد. اما ممکن است گاهی شاهد نشتی آن باشید. یعنی رطوبتی که به داخل دستگاه جمع می‌شود از ناحیه‌ای به بیرون درز کرده و به روی زمین می‌ریزد.

در اغلب مواقع مشکل با تمیز کردن اجزای داخلی هود برطرف می‌شود چرا که احتمالا بیش از حد کثیف یا مرطوب شده‌اند و نمی‌توانند رطوبت بیشتری را جذب کنند. هود را باز کرده و نسبت به تمیز کردن آن اقدام کنید. حتما وقتی به اجزای داخلی آن نگاه کنید متوجه خواهید شد نشتی از کدام قطعه است و در کدام قسمت رخ داده است.

 

مشکل قطعی سیم دارد:

یکی از هفت مشکل رایج در هود آشپزخانه مشکل قطعی سیم است چوم ممکن است گاهی اوقات هود آشپزخانه می‌تواند سیم را ذوب کند. همچنین ممکن است سیم‌ها از بین بروند یا فرسوده شوند.

در این صورت، باید سیم‌ها را عوض کنید. سیم برق هود را بکشید و یا برق را از کنتور قطع کنید و گیره‌های نگهدارنده ی سیم‌ها دربیاورید. سیم‌ها را نسبت به هر نشانه‌ای که می‌تواند خطرناک باشد بررسی کنید.

اگر بی خطر به نظر می‌رسند از اهم متر برای سیم‌هایی که مربوط به کلید برق است استفاده کنید. اگر اهم متر صفر را نشان دهد پس کلید معیوب است و باید آن را تعویض کنید.

 

تعمیر هود بیمکث در نسیم شهر – مجموعه تعمیرات نوین امداد 09120036796

 

 

نمایندگی تعمیر هود بیمکث در نسیم شهر - نوین امداد 1
نمایندگی تعمیر هود بیمکث در نسیم شهر – نوین امداد 1

چراغ‌ها روشن نشوند:

یکی دیگر از هفت مشکل رایج در هود آشپزخانه خراب شدن چراغ های هود می باشد.  رفع این مشکل هود نسبتا ساده است و جزء شایع‌ترین مسائلی است که اکثر مردم در مورد هود آشپزخانه دارند که در هودهای ارزان قیمت نسبت به هودهای گران بیشتر دیده می‌شود.

بیشتر مردم چراغ های هود خود را همیشه روشن می‌گذارند، کاری که اصلا نباید انجام دهند. زیرا این عامل یکی از اصلی‌ترین دلیل خراب شدن لامپ ها است.

هنگامی که چراغها در سمت چپ قرار می‌گیرند می توانند اجزای پلاستیکی اطراف هود مانند گیرنده‌های لامپ و لوازم الکترونیکی را بیش از حد گرم کنند و موجب خسارت‌های زیادی شوند. رفع این مشکل هود بسیار آسان است. به یاد داشته باشید که وقتی از چراغ های هود استفاده نمی کنید آنها را خاموش کنید.

هود هوای آشپزخانه را تهویه نمی‌کند:

این مسئله نیز یکی از شایع‌ترین مشکلات رایج در هود آشپزخانه است که در اکثر هودها پس از نصب آنها دیده می‌شود. اما به یاد داشته باشید که این مشکل بسیار گذراست و در مدت یک یا دو روز خود به خود حل خواهد شد و دیگر در این زمینه مشکلی وجود نخواهد داشت.

با این حال،اگر این مشکل هود بعد از چندین هفته استفاده از هود دوباره رخ بدهد، به این معنی است که فیلتر ها به خوبی تمیز نشده اند یا در لوله‌های تهویه هود مشکلی وجود دارد که نمی‌تواند هوا را به خوبی مکش کند و به بیرون بفرستد. تمیز کردن این اجزا در مدت زمان متناوب، از ایجاد این مشکل جلوگیری می‌کند.

نکته مهم : در تمامی مراحل بررسی و تعمیر هود آشپزخانه حتما برق را قطع کنید تا مطمئن باشید هیچگونه خطر برق گرفتگی وجود ندارد.

 

نوین امداد آماده ی ارائه خدمات در تهران ، پردیس ، بومهن ، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم  می باشد . تعمیرات هود بیمکث در تخصص ماست .

نوین امداد دارای کادر مجرب و متخصص که , کارشناسان و تعمیرکاران نوین امداد با شرکت در کلاس ها و دوره های عملی تعمیر انواع هود بیمکث توانسته اند توانایی خود را در تعمیر هود های بیمکث به درجات بالا برسانند و ما کادر نوین امداد و تعمیرکاران مفتخریم که شما عزیزان بدون هیچ نگرانی تعمیر هود خود را به ما می سپارید .

نمایندگی تعمیر هود بیمکث در رباط کریم آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

تعمیر هود بیمکث در نسیم شهر – مجموعه تعمیرات نوین امداد 09120036796

 

ما مجموعه نوین امداد با سریع ترین و با کیفیت ترین سرویس تعمیر هود بیمکث میزبان شما هستیم. مشاوره و پاسخگویی به سوالات نوین امداد تعمیرات یخچال ال جی را در تهران و حومه مثل : پردیس ، لواسان، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم، نسیم شهر

 

سوالاتی که شاید شما هم داشته باید در زمینه مجموعه نوین امداد:

راه‌هایی که می‌توانید با مجموعه نوین امداد در زمینه تعمیرات یخچال، هود، پکیج و غیره ارتباط برقرار کنید؟

شما می‌توانید از طریق شماره هایی که در صفحه سایت یا در صفحه تماس با ما وجود دارد با ما تماس حاصل فرمایید .این شماره ها واحد پشتیبانی خدمات ،مدیریت مجموعه، مشاوره و پاسخگویی به سوالات در برمی گیرد. 77492283 ، 09120036796

زمان خدمت‌ دهی مجموعه امداد نوین به‌ صورتی است؟

ساعات کاری مجموعه از ساعت ۸ صبح الی 22 شب آماده خدمات رسانی می باشد و در این ساعات پاسخگویی از طریق تماس تلفنی شما با دفتر تعمیرگاهی هستیم.

 

ما در چه زمینه‌های می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

وظیفه اصلی ما ارائه تعمیرات تخصصی و خدمات سرویس به تمامی محصولات الکترونیکی است. که از جمله می‌توان به سرویس، نگهداری و تعمیرات تخصصی اشاره نمود.

 

خدمت‌ دهی مجموعه امداد نوین برای چه مناطقی است؟

خدمت دهی مجموعه در تهران ، پردیس ، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم، نوشهر، لواسان می باشد.

 

 

 

 

اگر از مقاله خوشت اومده امتیاز بده
[کل: 0 میانگین: 0]

 

 

 

Bimax hood repair agency in Nasimshahr

 

Everyone is looking for a dealer to repair their appliances. Bimax hood repair agency in Nasimshahr makes it possible for the residents of this area to easily leave their repairs to a new experienced specialist.

Note that these specialized repairs are the experience of a technician. New relief tools have gathered all their experiences and in the form of an article explain the common problems of bisexual hoods.

By following this article, you can easily identify common problems with your kitchen hoods. Note that examining minor problems can prevent major problems. Therefore, you can increase the life of the device by paying attention to it in a timely manner.

In the following, we will examine these problems. All hoods have the same parts.

We are the new relief complex with the fastest and highest quality Bimax hood repair service for your host.

Consulting and answering new questions about LG refrigerator repairs in Tehran and its suburbs, such as: Pardis, Lavasan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim, Nasimshahr.

Bimax hood repair in Nasimshahr – New relief repair complex 09120036796

Bimax hood repair agency in Nasimshahr

Parts used in hoods

Engine: The engine is the main part of the hood, whose job is to inhale the odor caused by cooking food or other factors and outside it through the kitchen ventilation.

Hood lights and retaining clips: Brands use different colors in their lamps, all of which are fixed to a single receiver.

Control Buttons: Do not be surprised if you hear the word PCB instead of control buttons. Because they are called by this name. The control keys are used to adjust the bulbs and the engine speed.

Advanced models use remote control instead of traditional control keys.

The hood motor sounds:

If your kitchen hood motor makes unusual noises, it is probably because the motor is having trouble running its technology. In this case, because there is a lot of pressure on it, the engine may burn out when your kitchen hood reaches this stage, that is, wait for the engine to start very soon.

Therefore, to repair the hood, it is necessary to replace the hood motor sooner.

If you have a manual showing the internal components, you can use it to identify internal components and replace them using your own motors.

Turn off the hood and remove the impeller cover to access the impeller wire. Before removing the motor retaining clamps, carefully open the wires and perform the steps with the new motor.

Make sure the new part is made by the same manufacturer as the fan and that the model fits exactly with the model of your device. Then check the manual and follow the tips written in it.

Bimax hood repair in Nasimshahr – New relief repair complex 09120036796

The hood works noisily:

The kitchen hood may make a small noise when working, but it should not be too loud. If you notice too much noise from the hood, it is probably because one of the components inside is loose.

To repair the hood in this situation, you must open the hood to find the loose parts and replace or tighten. Make sure the screws are tight when closing the hood.

Have a power outage:

If the hood does not turn on after hitting the button, there are several reasons why they should be better known. Check that the power supply inside the hood is not cut off or that the circuit breaker is not shaken.

If this happens, replace it. Otherwise, the fuse may have exploded. Which you must replace.

Bimax hood repair agency in Nasimshahr

Why not go to an inexperienced and unauthorized repairman?

It will use non-standard parts and accessories to repair your device and your helmet will be unused.
It makes it more likely that we do not know the repair skills of the job and whether it has received the necessary training.

In case of any problems, we will not have to ask for an answer or compensation.
Due to the lack of flow in the process of repairing the device, many non-standard costs must be borne.

The hood gives moisture:

The kitchen hood is supposed to absorb the space. But you may see it sometimes. That is, it collects inside the device, leaks from the area and falls to the ground.

In most cases, the problem can be solved by tumming the hood’s incision. When you look at the internal components, be sure to find out which part it is and where it occurred.

There is a definite wire problem:

One of the most common problems with kitchen hoods is the fact that sometimes the kitchen may melt the wire. The wires may also be damaged or worn. In this case, you have to change the wires.

Pull the hood wire or unplug the meter and remove the wire clamps. Examine the wires for any signs that could be dangerous.

If they seem safe, use an ohmmeter for the wires connected to the power switch. If the ohmmeter shows zero then the key is defective and you have to replace it.

Bimax hood repair in Nasimshahr – New relief repair complex 09120036796

Do not turn on the lights:

Another 7 common problems in kitchen hoods are broken hood lights. The problem with hoods is relatively simple and is one of the most common issues that most people have about kitchen hoods, which is more common in low-cost hoods than expensive hoods.

Most people always turn on their hood lights, which they should not do at all. Because this factor is one of the main reasons for the breakdown of lamps.

When the lights are placed on the left side, they can overheat the plastic components around the hood, such as lamp receivers and electronics, causing extensive damage. Fixing this hood problem is very easy.

Remember to turn off the hood lights when not in use.

The hood does not ventilate the kitchen:

This is also one of the most common problems in kitchen hoods that can be seen in most hoods after installation. But keep in mind that this problem is very temporary and will be solved on its own in a day or two and there will be no more problems in this regard.

However, if this hood problem occurs again after several weeks of using the hood, it means that the filters are not well cleaned or there is a problem in the hood ventilation pipes that can not suck air in well and out.

Send. Cleaning these components at regular intervals will prevent this problem.

Important Note: In all stages of inspection and repair of the kitchen hood, be sure to turn off the electricity to make sure there is no risk of electric shock.

Novin Emdad is ready to provide services in Tehran, Pardis, Bumhan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim. Bimax hood repairs are our specialty.

Novin Emdad has experienced and specialized staff that, Novin Emdad experts and repairmen, by participating in practical classes and courses for repairing all types of bismuth hoods, have been able to increase their ability to repair bismuth hoods to a high degree, and we, Novin Emdad, are proud that You, dear ones, leave your hood repair to us without any worries.

Bimax hood repair agency in Robat Karim is ready to serve you.

Bimax hood repair in Nasimshahr – New relief repair complex 09120036796

We are the new relief complex with the fastest and highest quality Bimax hood repair service for your host.

Consulting and answering new questions about LG refrigerator repairs in Tehran and its suburbs, such as: Pardis, Lavasan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim, Nasimshahr

Questions you may have about the new relief kit:

Ways you can connect with the new relief kit for refrigerator, hood, package, etc. repairs?

You can contact us through the numbers on the site page or on the contact us page. These numbers include the service support unit, collection management, consulting and answering questions. 77492283, 09120036796

Is the service time of the new relief kit correct?

The working hours of the complex are ready to provide services from 8:00 AM to 10:00 PM, and during these hours, we are responsible for answering your phone call to the repair shop office.

In what areas can we help you?

Our main task is to provide specialized repairs and service to all electronic products. These include specialized service, maintenance and repairs.

What is the service area of ​​the new relief complex for?

The service of the complex is in Tehran, Pardis, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim, Nowshahr, Lavasan.