نمایندگی تعمیر یخچال دوو در لواسان

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در لواسان

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در لواسان

یخچال فریزر ها از وسایلی هستند که به طور مداوم از آنها استفاده می‌کنیم و روزانه از تک تک قطعات آن کار میکشیم،به این دلیل حتی با وجود کیفیت بالای یخچال بعد از مدتی سیستم عیوبی پیدا میکند.اما نگران نباشید در این مقاله به مشکلاتی که ممکن است برای یخچال فریزر های دوو پیش بیاید می پردازیم،شما می توانید برای پر کردن فرم درخواست تعمیرات کلیک کنید،به زودی بخش پشتیبانی با شما تماس خواهد گرفت.

 

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در لواسان با تعمیرکار نوین امداد : 7749228309120036796

 

 

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در لواسان - نوین امداد-02177492283
نمایندگی تعمیر یخچال دوو در لواسان – نوین امداد-02177492283

 

چرا مواد غذایی در یخچال فریزر دوو یخ میزنند؟

یکی از مواردی که همیشه در مقاله های عیب یابی ذکر میشود مربوط به جا دادن مقدار مناسبی از مواد غذایی در داخل یخچال است و همچنین در مقابل آن وجود مواد غذایی خیلی کم که باز هم باعث منجمد شدن آنها می شود.

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در لواسان،برای دریافت خدمات کلیک کنید

توجه داشته باشید تنظیم دما را به درستی انجام دهید زمانی که دما در درجه پایین و مواد غذایی نیز نسبت با توجه به دما به مقدار کافی موجود نباشند، شاهد یخ‌زدن غذاها خواهید بود.

  • تنظیم دمای یخچال فریزر دوو

قبل از هر اقدامی برای تعمیرات،به دمای یخچال فریزر خود توجه کنید.شاید یخچال را در دمای پایین یا هوای سرد تنظیم کرده اید که نتیجه آن یخ زدن مواد غذایی شما می‌شود.جهت هرگونه تنظیم دما تحقیق کنید که چه درجه ای با توجه به حجم غذایی شما مناسب می باشد.

جواب سوال های خود را در عرض چند دقیقه بگیرید مجموعه نوین امداد فعال در حوزه تعمیرات لوازم خانگی به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شماست

 

  • مواد غذایی را در مقابل فن های یخچال فریزر دوو قرار ندهید

یکی از عوامل مشکل یخ زدن مواد غذایی در یخچال قرار گرفتن آنها در مجاورت فن ها است،به طور معمول یخچال فریزر های ساید بای ساید دارای یک دریچه یا فن هستند که از قسمت داخلی فریزر وصل میشود به یخچال و از همان مسیر نیز هوای خنک انتقال میابد، پس نباید مواد غذایی را در مجاورت این منافذ قرار دهیم.

اگر نمی توانید برای همه مواد غذایی این موضوع را رعایت بفرمایید،فقط غذاهای حساس به درجه دما را در قسمت های مناسب تری بگذارید. همین دریچه های انتقال هوا به وسیله قطعه ای با عنوان دمپر مدیریت می شوند. دمپر وظیفه دارد هوای سردی که از فریزر وارد می شود را کنترل کند،حال می توانیم نتیجه بگیریم که دمای خیلی پایین و یخ زدن قسمت جامیوه‌ای، برمیگردد به ایرادات دمپر کنترل کننده هوا.

  • کویل های کندانسور یخچال فریزر دوو تمیز نیستند!

 

 

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در لواسان - نوین امداد-02177492283
نمایندگی تعمیر یخچال دوو در لواسان – نوین امداد-02177492283

 

مقداری کثیفی و آلودگی میتواند یخچال را به فشار بیاندازد،زمانی که کویل های کندانسور گرد و خاک زیادی می گیرند یخچال تلاش می کند با توان بیشتری به کار ادامه دهد تا خود را به دمای تنظیم شده برساند. همین موضوع باعث منجمد شدن مواد غذایی موجود در یخچال می شود،شایان ذکر است یکی از عاملان علت کار کردن دائمی یخچال نیز،تمیز نبودن کویل ها می باشد.

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در لواسان با تعمیرکار نوین امداد : 7749228309120036796

حال ممکن است متوجه کثیفی کویل های کندانسور یخچالتان شده باشید،می خواهیم بدانیم که چگونه کندانسور یخچال خود را تمیز کنیم؟

1.ابتدا مطمئن شوید که در سیستم یخچال هیچگونه جریان برق وجود ندارد پس یخچال را از برق بکشید.

2.پنل پشتی را در بیاورید(کار سختی نیست)حال می‌توانید کویل ها و پره ها را مشاهده کنید.

3.به کمک لوله جاروبرقی و بورس دسته بلند که شباهت به بورس های بطری دارد گرد و خاک را بزدایید.پره ها قطعه های حساسی هستند توجه کنید که نباید تو رفته شوند و یا آسیبی به آنها برسد.بورس ها در دسترس عموم قرار دارند و میتوانید از فروشندگان مربوطه آن را تهیه کنید.

4.با دقت و ظرافت کویل های کندانسور را تمیز کنید به هیچ وجه نباید کویل ها دچار خم شدگی شوند،حال میتوانید با استفاده از یک پارچه گرد و خاک را از بین ببرید.

5.به مرحله آخر رسیدیم،شما موفق شدید کویل های کندانسور یخچال خود را گردگیری کنید!بعد از قرار دادن کاور در جای قبلی اش یخچال را به برق متصل کنید.

اگر نگران هستید در حین تمیز کردن کویل ها آسیبی به آنها وارد کنید به راحتی کار خود را به دست تعمیرکاران متخصص مجموعه نوین امداد بسپارید این مجموعه با سال ها تجربه آماده امدادرسانی به شما مراجعه کنندگان عزیز به صورت 24 ساعته می باشد،برای ارتباط با پشتیبانی کلیک کنید

چرا موتور یخچال فریزر دوو بیش از حد داغ میشود؟

کمپرسور قسمت بسیار مهمی از یخچال فریزر دوو می باشد،داغ کردن موتور از نامتعادل بودن ولتاژ،درجه دمای زیاد گاز بازگشتی،نبودن سیستم خنک کننده و دلایل این چنینی نشأت می گیرد.برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست تعمیرات با ما همراه باشید…

  • مشکلات فیلتر درایر 

همانطور که از کلمه فیلتر پیداست،این قطعه نمی‌گذارد آلودگی‌ها که در جریان هوا هستند جذب شوند.اما طی انجام همین عملیات مهم،فیلتر گرد،خاک و مواد دیگر را به خود میگیرد.نتیجه این عمل فشاری است که بر کمپرسور برای کار کردن بیشتر وارد می شود پس دمای موتور بالا خواهد رفت!

لوله مویی کیپ شده است!

منظور از کیپ شدن همان کثیفی و آلودگی است که اجازه نمی دهد فشار گاز منتقل شود،این مورد نیز از عوامل مشکل داغ شدن کمپرسور می باشد.

  • موتور یخچال فریزر دوو بیش از اندازه کار میکند

1.زمانی که مواد غذایی زیادی نسبت به ظرفیت یخچال نگهداری میکنید کمپرسور مجبور است بیش از حد استاندارد و مجاز،برای نگهداری همه مواد در دمای مناسب کار کند.

2.باز ماندن درب یخچال فریزر دوو،هجوم هوای گرم ب داخل یخچال و از بین بردن زحمات موتور را برای تولید هوای خنک به دنبال دارد.

مجموعه نوین امداد سعی دارد جهت رفاه حال مراجعه کنندگان عزیز تا جای توان تعمیر را جایگزین تعویض بنماید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته پاسخگوی شما هستیم

3.شاید مشکل از خود سیستم باشد،در صورتی که یخچال فریزر شما بیشتر از ۱۵ سال کار می کند احتمال خراب شدن قطعات بالاست.

4.زمانی که قطعه های مکانیکی کمپرسور برای مدت طولانی کار می کنند وضعیت خود را به صورت نویز و از کار افتادن یخچال نشان می دهند،پس به این نشانه ها توجه کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در لواسان با تعمیرکار نوین امداد : 7749228309120036796

دلیل بوی بد یخچال فریزر دوو چیست؟

 

 

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در لواسان - نوین امداد-02177492283
نمایندگی تعمیر یخچال دوو در لواسان – نوین امداد-02177492283

 

برخی از متخصصان یکی از دلایل بوی بد یخچال را خراب شدن مواد غذایی در آن نمی دانند زیرا دمای داخل یخچال کم است و مواد در هوای سرد بوی زیادی از خود منتشر نمی کند.برخی نیز معتقدند که تولید بوی بد توسط یخچال ارتباط زیادی به مواد بودار مثل ترشی و این قبیل خوراکی‌ها دارد. پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا مواد غذایی داخل یخچال فریزر دوو را بررسی کنید،اگر هیچکدام از مواد موجود فاسد نشده‌اند باما برای پیدا کردن علت های فنی این مشکل همراه باشید.

هوادهی نادرست موتور میتواند بو های ناخوشایندی به وجود بیاورد،باید بررسی کنید که کمپرسور فضای مناسب برای هوادهی در اختیار دارد یا خیر؟ محل قرار گیری موتور یخچال نیز بسیار مهم و شایان توجه میباشد.

  • بوی گاز یا بوی بد یخچال فریزر دوو؟

در واقع وجود گاز است که یخچال دمای پایینی دارد،به همین علت گاز به طور دائم در جریان می باشد و زمانی که دچار مشکلاتی همچون بوی بد شود در طولانی مدت متوجه آن خواهید شد.

  • مواد غذایی موجود در یخچال فریزر دوو دلیل بوی نامطبوع

همانطور که در قسمت بالا گفتیم،مواد غذایی در محیط سرد یخچال خیلی بوی بد تولید نمی کنند اما اگر این مورد در طولانی مدت رفع نشود موجب انتشار بوی غیر عادی از یخچال خواهد شد.وقتی آب یا مایعات دیگر برای بلند مدت روی سطوح یخچال بماند قطعاً بوی غیرطبیعی و آزار دهنده آن را استشمام خواهید کرد.

اگر تمایل دارید یخچال فریزر شما هیچ وقت به مشکلات بوی بد دچار نشود دو هفته یکبار یخچال را تمیز کنید.غذاهای چرب نیز باعث چند برابر شدن بوهای غیرطبیعی میشوند،بدانید که تمیز کردن یخچال با هر موادی جایز نمی باشد چرا که محفظه داخلی این وسیله محیطی برای نگهداری مواد مصرفی روزانه ماست،پس با استفاده از مواد شوینده شیمیایی اقدام به تمیز کردن یخچال ننمایید و از مواد شوینده طبیعی استفاده کنید.

مجموعه مجرب نوین امداد با متخصصان مجرب در ۲۴ ساعت روز و  هفت روز هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است شما می توانید از این قسمت با پشتیبانی تماس حاصل بفرمایید

  • خاموش ماندن یخچال فریزر دوو دلیل تولید بوی بد

کار نکردن یخچال یکی از موارد موثر در تولید بوی بد می باشد،اگر یخچال شما بیشتر از سه روز خاموش باشد بوی نامطبوع تولید خواهد کرد.زمانی که مواد غذایی در محیطی با دمای بالا بمانند با سرعت بیشتری فاسد میشوند. شایان ذکر است گازی که در قسمت پشتی یخچال فریزر دوو وجود دارد خراب شده و میتواند تاثیر بسیار زیادی روی بو بگذارد.

  • خرابی قطره چکان یخچال فریزر دوو

قطره چکان می تواند رطوبت یخچال را جذب کند سپس آنرا به هوای سرد تبدیل کند.در واقع یکی از اعضایی است که تولید سرما میکند و در صورتی که این وسیله دچار شود هوای درون یخچال مرطوب شده،در طولانی مدت باعث به وجود آمدن بوی بد میشود.

حل این مشکل:شما می توانید سینه مربوط به قطره چکان را پیدا کنید سینه را بیرون بکشید و آن را با آب بشویید؛بله به همین راحتی!

  • وقتی یخچال خاموش است چگونه آن را تمیز کنیم؟

1. همه موادی که در یخچال وجود دارند خارج کنید

2.در این مرحله باید یخچال را به درستی تمیز کنید

3.برای خوشبو کردن یخچال موادی مانند جوش‌شیرین،لیموترش و… که برای عموم خوشایند میباشد استفاده کنید،همچنین اگر این موارد مورد پسند شما نبود می‌توانید از موادی که دوست دارید برای رفع بوی بد یخچال استفاده کنید.

بر فرض شما میخواهید با لیمو ترش بوی بد را از بین ببرید،لیمو را در نقطه های متفاوت یخچال بگذارید،با تکرار این کار شاهد از بین رفتن بوی بد و جایگزین شدن بوی خوشایند لیموترش خواهید بود.

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در لواسان با تعمیرکار نوین امداد : 7749228309120036796

 

 

 

 

اگر از مقاله خوشت اومده امتیاز بده
[کل: 0 میانگین: 0]

 

 

 

 

Daewoo refrigerator repair agency in Lavasan. Refrigerators and freezers are devices that we use constantly and work on each of its components daily, so even with the high quality of the refrigerator, after a while, the system finds defects. But do not worry about the problems in this article. We may pay for Daewoo refrigerators and freezers, you can click to fill out the repair request form, the support department will contact you soon.

Why does food freeze in the Doo refrigerator-freezer?
Daewoo refrigerator repair agency in Lavasan – Novin Emdad-02177492283

One of the things that is always mentioned in troubleshooting articles is to put the right amount of food in the refrigerator and also the presence of very little food that still causes them to freeze.

Click to get the service of Daewoo refrigerator repair agency in Lavasan

Make sure the temperature is set correctly. When the temperature is low and the food is not available in proportion to the temperature, you will see food freeze.

Adjust the temperature of the Doo refrigerator-freezer

Before taking any repairs, pay attention to the temperature of your refrigerator-freezer. You may have set the refrigerator to low temperatures or cold weather, which will result in the freezing of your food. For any temperature adjustment, investigate the degree of Your food volume is appropriate.

Get the answers to your questions within a few minutes.

Do not place food in front of Daewoo refrigerator fans

One of the causes of food freezing in the refrigerator is their proximity to the fans. Normally, side-by-side refrigerators and freezers have a valve or fan that connects to the refrigerator from the inside of the freezer and cool air from the same path. It is transmitted, so we should not place food near these pores.

If you can not do this for all foods, just put temperature-sensitive foods in more appropriate portions. The same air vents are controlled by a component called a damper. The damper is responsible for controlling the cold air coming in from the freezer, now we can conclude that the very low temperature and freezing of the cups’s part is due to the faults of the air control damper.

The condenser coils of the Doo refrigerator-freezer are not clean!
Daewoo refrigerator repair agency in Lavasan – Novin Emdad-02177492283

Some dirt and contamination can put pressure on the refrigerator, when the condenser coils get a lot of dust, the refrigerator tries to work with more power to reach the set temperature. This causes the food in the refrigerator to freeze. It is worth mentioning that one of the reasons why the refrigerator works constantly is that the coils are not clean.

Click to get the service of Daewoo refrigerator repair agency in Lavasan

Now you may have noticed the dirt on your refrigerator condenser coils, we want to know how to clean your refrigerator condenser?

1. First, make sure that there is no electricity in the refrigerator system, so unplug the refrigerator.

2. Remove the back panel (not difficult) Now you can see the coils and blades.

3. Remove dust with the help of a vacuum cleaner tube and a long handle stock that is similar to bottle exchanges. The fins are sensitive pieces, note that they should not be inserted or damaged. The stock exchanges are available to the public. And you can get it from the relevant vendors.

4. Carefully and delicately clean the condenser coils. In no case should the coils be bent, now you can use a cloth to remove dust.

5. We have reached the last step, you have succeeded in dusting the condenser coils of your refrigerator! After placing the cover in its previous place, connect the refrigerator to the power supply.

If you are worried about damaging the coils while cleaning them, easily leave your work to the expert repairmen of the new relief complex. This complex, with years of experience, is ready to help you, dear clients, 24 hours a day. Click support

Why does the Daewoo refrigerator freezer motor overheat?

The compressor is a very important part of the Daewoo refrigerator-freezer, the heating of the engine is due to voltage imbalance, high temperature of the return gas, lack of cooling system and such reasons. For more information and to request repairs, contact us. .

Dryer filter problems

As the word filter suggests, this part does not allow airborne contaminants to be absorbed. But during this important operation, the filter absorbs dust, dirt and other materials. The result is pressure on the compressor to work harder. Enters so the engine temperature will rise!

The hair tube is capped!

Capping means the same dirt and pollution that does not allow the gas pressure to be transferred, this is also one of the causes of the compressor overheating problem.

The engine of the Daewoo refrigerator-freezer works too much

1. When you store a lot of food in relation to the capacity of the refrigerator, the compressor has to work more than the standard and allowed to keep all the materials at the right temperature.

2. Keeping the Door’s refrigerator door open will lead to the influx of hot air into the refrigerator and eliminate the engine’s efforts to produce cool air.

The new relief complex tries to replace the replacement for the well-being of our dear clients so that it can be repaired as much as possible, 24 hours a day, 7 days a week. Click to contact us.

The problem may be with the system itself, if your refrigerator-freezer has been working for more than 15 years, the chances of parts breaking down are high.

4. When the mechanical parts of the compressor are working for a long time, they show their condition in the form of noise and the failure of the refrigerator, so pay attention to these signs.

What is the reason for the bad smell of Daewoo freezer?
Daewoo refrigerator repair agency in Lavasan – Novin Emdad-02177492283

Some experts do not consider one of the reasons for the bad smell of the refrigerator to be the spoilage of food in it because the temperature inside the refrigerator is low and the material does not emit much odor in cold weather. It smells like pickles and such foods. We suggest that you first check the food inside the Doo Freezer refrigerator, if any of the available ingredients are not spoiled, come with us to find out the technical causes of this problem.

Problem finding the Doo refrigerator-freezer motor because of the bad smell

Improper engine aeration can cause unpleasant odors, should you check if the compressor has enough space for aeration or not? The location of the refrigerator motor is also very important and noteworthy.

The smell of gas or the bad smell of the Doo refrigerator-freezer?

In fact, it is the presence of gas that the refrigerator has a low temperature, so the gas is constantly flowing, and when it has problems such as bad smell, you will notice it in the long run.

Food in the Doo refrigerator-freezer causes an unpleasant odor

As mentioned above, food in the cold environment of the refrigerator does not produce a very bad odor, but if this is not resolved in the long run, it will cause an unusual odor from the refrigerator. When water or other liquids remain on the refrigerator surface for a long time. You will definitely smell it unnatural and annoying.

If you want your refrigerator-freezer to never have bad odor problems, clean the refrigerator every two weeks. Fatty foods also cause abnormal odors to multiply, know that cleaning the refrigerator with any material is not allowed because the inner compartment of this device An environment for storing our daily consumables, so do not use chemical detergents to clean the refrigerator and use natural detergents.

The new experienced collection of relief with ready specialists is ready to serve you dear ones 24 hours a day, seven days a week. You can contact support from this section.

Shutting down the Doo refrigerator-freezer causes a bad odor

Failure of the refrigerator is one of the factors that produce a bad odor, if your refrigerator is turned off for more than three days, it will produce an unpleasant odor. When food is left in a high temperature environment, it spoils more quickly. It is worth noting that the gas in the back of the Doo refrigerator-freezer is broken and can have a huge impact on the smell.

Daewoo refrigerator freezer drip failure

The dropper can absorb the moisture in the refrigerator and then turn it into cold air. Is.

Solve this problem: You can find the dropper breast, pull out the breast and wash it with water; yes, that’s easy!

How to clean the refrigerator when it is off?

1. Remove all items in the refrigerator

2. At this stage, you must clean the refrigerator properly

3. To make the refrigerator fragrant, use materials such as baking soda, lemon, etc., which are pleasant for the general public. Also, if you do not like these items, you can use the materials you like to eliminate the bad smell of the refrigerator.

Suppose you want to eliminate the bad smell with sour lemon, put the lemon in different parts of the refrigerator, by repeating this, you will see the bad smell disappear and the pleasant smell of lemon be replaced.

Click to get the service of Daewoo refrigerator repair agency in Lavasan