نمایندگی تعمیر یخچال دوو در پاکدشت

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در پاکدشت

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در پاکدشت

یخچال های دوو معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند و توانستند طرفداران زیادی را از خود  برای مدت طولانی راضی نگه دارد. نمایندگی تعمیر یخچال دوو در پاکدشت این موضوع دلیل بر خراب نشدن و ایراد پیدا نکردن یخچال های دوو بر اثر استفاده نادرست یا طولانی مدت نمی باشد.

 

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در پاکدشت با خدمات نوین امداد : 7749228309120036796

یخچال در حالت عادی باید به طور دوره‌ای سرویس شود،اما این بی‌توجهی ماست که مشکلات کوچک را گسترش داده و در آخر نیز مجبور به تعویض یا تعمیر قطعات می شویم،در این مقاله خواهیم دانست هر یک از علائم یخچال چه معنی داشته و خبر از خرابی کدام عضو می دهد،برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

روشن بودن آیکن فیلتر آب روی نمایشگر یخچال دوو

 

 

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در پاکدشت - نوین امداد 09120036796
نمایندگی تعمیر یخچال دوو در پاکدشت

 

 

به طور معمول و طبیعی فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور دوره ای تعویض شودTاین دوره معمولاً هر شش ماه یک بار می باشد اگر حتی قبل از اتمام شش ماه آبی که از یخچال شما می‌آمد قطع شد و یا از فشار آن کاسته شد،باید برای تعویض فیلتر خود اقدام بفرمایید.

البته توجه داشته باشید برای اقدام به تعویض فیلتر یخچال باید مطمئن باشید که مشکل از فیلتر می باشد، نمی‌توان به طور قطع برای همه مدل یخچال ها یک نسخه را پیچید.شما باید با توجه به سیستم یخچال خود زمان نیاز آن به یک فیلتر جدید را دریابید. وقتی که چراغ فیلتر یخچال به رنگ قرمز در می آید یعنی فیلتر داخلی یخچال یا همان فیلتر آب ایراداتی پیدا کرده و شما باید هرچه سریعتر به تعمیر آن بپردازید.

 

مجموعه مجرب نوین امداد با متخصصان با تجربه به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است شما می توانید از این قسمت با پشتیبانی تماس حاصل بفرمایید

اگر یخچال شما دارای آبسردکن است به یک شیر آب متصل شده و همچنین یک فیلتر جهت تصفیه آب دارد.تعویض نکردن به موقع فیلتر آب باعث آلوده شدن آب و پاکیزه نبودن آن به مقدار روز اول میشود.حتی ممکن است در این حالت آب طعم دار را نیز تجربه کنید!

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در پاکدشت

پس برای راحتی خود پس از چراغ روشن شدن تعویض فیلتر هرچه سریعتر برای تعویض آن اقدام بفرمایید،حال بر فرض که شما فیلتر نو بر روی یخچال نصب کردید،خواهید دید که چراغ تعویض فیلتر همینطور روشن خواهد ماند و شاید هم قرمز شود پس باید به ریست چراغ فیلتر بپردازید.

 

دمای یخچال فریزر دوو را تنظیم کنید

اگر دچار این مشکل هستید ابتدا یخچال خود را در دمای مناسب تنظیم کنید.خوب است بدانید یخچال ها در حالت های زمستانی و تابستانی می‌توانند قرار بگیرند و برای هر کدام از آنها یک دمای جداگانه مشخص میکنیم.

زمستان ها دمای یخچال فریزر معمولاً بر روی ۳ یا ۴ و همچنین در فصل گرمی مثل تابستان در روی 1 یا 2 درجه تنظیم میشود،شاید شما هم از این موضوع اطلاع نداشته و دمای سیستم را به هیچ وجه بررسی نکرده‌اید.برای همین مورد ممکن است یخچال را در دمایی ۶ یا ۷ درجه هم قرار گیرد که در نتیجه دمای یخچال بالا خواهد رفت.

 

مواد غذایی زیاد در یخچال دلیل سرد نکردن یخچال دوو

فریزر ظرفیت مشخصی دارد،با قرار دادن مقدار زیادی مواد غذایی یخچال هوای کمتری تولید می کند و هر بار که از یخچال استفاده می کنید هوای گرمی به داخل یخچال هجوم می آورد.

شاید ندانید اما ممکن است برخی از مواد غذایی سرما ساز های سیستم را ببندند،اگر ظرف بزرگی در یخچال دارید آن را در انتهای یخچال و همچنین هواسازهای آن قرار ندهید.

مجموعه مجرب نوین امداد تعمیرکاران و متخصصان مجرب آماده خدمت رسانی ۲۴ ساعت به شما عزیزان می باشد با کلیک روی این قسمت و پر کردن فرم درخواست تعمیر در کوتاهترین زمان بهترین خدمات را دریافت کنید

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در پاکدشت با خدمات نوین امداد : 77492283 09120036796

هوا در یخچال جریان ندارد؟

موتور در قسمت پشتی یخچال قرار گرفته و فن برای انجام وظیفه خود که خنک کردن موتور می باشد نیاز به کمی جریان هوا دارد. توجه داشته باشید اگر یخچال را از پشت به دیوار چسبانده اید، احتمالاً دچار این مشکل خواهید شد همچنین توجه داشته باشید که در محل نصب یخچال هوای کافی وجود داشته باشد،نتیجه همه این عوامل،داغ شدن و از دست دادن قدرت موتور می باشد. نمایندگی تعمیر یخچال دوو در پاکدشت

1.معیوب شدن لاستیک درب یخچال فریزر دوو

 

 

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در پاکدشت - نوین امداد 09120036796
نمایندگی تعمیر یخچال دوو در پاکدشت

 

 

احتمال دارد که درب یخچال به طور صحیح بسته نشده باشد و سرما از یخچال خارج شود.معیوب بودن لاستیک در،باعث خواهد که درب یخچال فریزر دوو به خوبی سفت نشود،این مورد را بررسی کنید.

2.خرابی و مشکلات کمپرسور و رله

کمپرسور وظیفه دارد که گاز را به مایع تبدیل و سپس آن را به اواپراتور پمپاژ کند،که این عمل باعث خنک شدن یخچال خواهد شد. اگر کمپرسور یا رله دچار مشکلی شوند،یخچال نیزدر حد انتظار خنک نخواهد شد.خوب است بدانید اگر مشکل از رله کمپرسور باشد موتور نمی‌تواند حتی شروع به کار کند.

3.گاز یخچال فریزر دوو کم شده است

در صورت کم شدن گاز یخچال شما برودت نیز کم خواهد شد.توجه کنید که اگر کمپرسور به صورت دائم کار کند،می‌تواند خبر از کمبود گاز بدهد، که همین مورد در طولانی مدت سوختن موتور یخچال را به دنبال خواهد داشت و پس از سوختن موتور شما مجبور به تعویض  آن هستید.پس هر چه سریعتر به یک تعمیرکار مجرب مراجعه نمایید. نمایندگی تعمیر یخچال دوو در پاکدشت

چرا یخچال فریزر دوو صدای غیر عادی تولید میکند؟

 

 

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در پاکدشت - نوین امداد 09120036796
نمایندگی تعمیر یخچال دوو در پاکدشت

 

 

حتی اگر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی بی تخصص نیز باشید می توانید با شنیدن صدای غیر عادی و تشخیص آن تقریباً منشاء را پیدا کنید.موردی که معمولا برای ما پیش می آید زمانی است که درب یخچال را باز می‌کنیم و متوجه می‌شویم که با این عمل صدا قطع می شود.

در حالت دیگر ممکن است زمانی که یخچال فریزر شما هنوز به حالت برفک زدایی دستی نرفته است رخ دهد.شاید متوجه شده باشید که وقتی به یخچال دست میزنید صدای آن نیز از بین می رود،احتمال می دهیم پایه های یخچال به طور صحیح در جای خود قرار نگرفته اند.

پایه های یخچال باید به سمت عقب باشد،اگر بخواهم منظورم را واضحتر توضیح دهم باید بگویم در زمانی که درب یخچال را باز میکنید و سپس رها می‌کنید در باید خودش بسته شود.ممکن است در زمانی که کمپرسور به طور دائم به کار ادامه می دهد باز هم صداهای غیر عادی بشنوید، در اینجا مشکل از موتور فن کندانسور میباشد،این فن در کنار موتور نصب شده است و کاسه نمد دچار عیوب شده که همین مورد باعث تولید صداهای غیر عادی میشود.

مجموعه مجرب نوین امداد تعمیرکاران و متخصصان مجرب آماده خدمت رسانی ۲۴ ساعت به شما عزیزان می باشد با کلیک روی  این قسمت و پر کردن فرم درخواست تعمیر در کوتاهترین زمان بهترین خدمات را دریافت کنید

برای تعمیر این فن ها معمولاً فن کندانسور را عوض می کنیم توجه داشته باشید نباید در این مورد برای روغن کاری و تعمیرات اقدامی کنید.یکی دیگر از عاملان صداهای ناهنجار ای که یخچال فریزر دوو از خود تولید می کند می تواند لوله های کندانسور باشند که به بدنه یخچال برخورد می کنند شما می توانید این مشکل را با لرزش گیری حل کنید.

 

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در پاکدشت با خدمات نوین امداد : 77492283 09120036796

چگونه یخچال فریزر دوو را از هر آسیبی بیمه کنیم؟

در واقع شما با استفاده درست و مفید می توانید باعث طول عمر مفید یخچال خود شوید!همچنین با دانستن طرز صحیح استفاده،مصرف انرژی را کاهش دهید که یک مزیت آن افزایش عمر یخچال تان خواهد بود و مورد دوم جلوگیری از هزینه‌های اضافه که ممکن است وسیله های برقی به وجود بیاورند.

مجموعه نوین امداد در حوزه تعمیرات لوازم خانگی با سالها تجربه در هفت روز هفته پاسخگوی تماس شما عزیزان میباشد همچنین می توانید از این قسمت فرم درخواست تعمیر را در عرض چند ثانیه برای ما ارسال کنید به زودی با شما تماس خواهیم گرفت

آیا می خواهید به طرز کاملا بهینه از یخچال خود استفاده کنید؟در این صورت باید بدانید که اگر یخچال شما بیش از ۱۵ سال در حال کار کردن می باشد باید برایش به فکر یک جانشین باشید.اما اگر یخچال خود را به تازگی خریداری کرده اید،میتوانید از هزینه ای که قرار است برای تعمیر بپردازید جلوگیری کرده و همان مقدار را پس انداز کنید!

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در پاکدشت

اگر هم فکر می‌کنید که یخچال‌فریزر شما بدون ایراد است و با وجود چند سال کار به درستی وظیفه خود را انجام می دهد به یک تعمیرکار متخصص مراجعه کنید.

  • به نکات ریز مانند واشر و حفاظ پلاستیکی درب توجه کنید

چرا به حفاظ پلاستیکی درب یخچال و واشر اشاره می کنیم؟باید بدانید که حفاظ پلاستیکی مانع از خروج و ورود هرگونه جریان هوا می باشد که می تواند تاثیر بسزایی در عملکرد یخچال شما بگذارد.این حفاظ معمولاً با نام واشر پلاستیکی معروف است که می تواند داخل یخچال را کاملا بپوشاند،اگر می خواهید که از یخچال خود استفاده بهینه داشته باشید به این نکته توجه کنید.

  • یخچال را از منابعی که گرما تولید میکنند دور کنید

کمپرسور عضو مهمی از یخچال‌فریزر می باشد،پس بهتر است که برای سلامت این قطعه مهم منابع گرمازا را از آن دور کنیم.اگر در اطراف یخچال فریزر دوو دما بالا و هوا گرم باشد در ابتدا باعث به زحمت افتادن یخچال و بعد از آن اسراف انرژی است که از حد نرمال خارج می شود.

خوب است بدانید که این عمل می‌تواند طول عمر یخچال فریزر شما را نیز بکاهد،یخچال فریزر را نباید در محلی که وسایلی مانند سماور و اجاق گاز وجود دارند نصب کنیم،نور مستقیم آفتاب نیز برای یخچال فریزر توصیه نمی شود.

  • پاکیزگی،شرط اول طول عمر بالا در لوازم آشپزخانه

کویل کندانسور از خود گرما تولید میکند،در زمانی که این قطعه آلوده شود و روی آن گرد و خاک بنشیند،برای کار  به سختی خواهد افتاد.در نتیجه حرارت بالا رفته و مصرف انرژی از حد مناسب خود خارج خواهد شد.

مصرف انرژی بالا نه تنها برای دستگاه بلکه برای ما نیز می تواند مشکلاتی به وجود بیاورد.مشکلاتی از قبیل قبض های که باید پرداخت شوند،این در حالی است که شما می توانید از همه این موارد جلوگیری کنید!

با استفاده از یک برس کوچک گرد و غبار را بزداید با این کار استفاده بهینه از یخچال فریزر دوو خواهید داشت.

مجموعه مجرب نوین امداد با متخصصان با تجربه به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است شما می توانید از این قسمت با پشتیبانی تماس حاصل بفرمایید

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در پاکدشت با خدمات نوین امداد : 77492283 09120036796

 

 

 

 

اگر از مقاله خوشت اومده امتیاز بده
[کل: 0 میانگین: 0]

 

 

 

 

Doo refrigerators are usually of high quality and have been able to keep a large number of fans happy for a long time.

The refrigerator normally needs to be serviced periodically, but it is our negligence that spreads small problems and eventually we have to replace or repair parts. In this article, we will know what each of the refrigerator signs mean and the news. Which member is damaged, contact us for more information.

The water filter icon on the Doo refrigerator display is on

Normally, the refrigerator water filter should be replaced periodically. This period is usually once every six months. Replace your filter.

Of course, to replace the refrigerator filter, you must be sure that the problem is with the filter, it is not possible to pack a copy for all models of refrigerators. Depending on your refrigerator system, you will need a new filter. Find out. When the refrigerator filter light turns red, it means that the internal filter of the refrigerator or the water filter has a problem and you should repair it as soon as possible.

The new experienced collection of relief with experienced specialists is ready to serve you dear ones 24 hours a day, seven days a week. You can contact support from this section.

If your refrigerator has a water cooler, it is connected to a faucet and also has a filter for water purification. Failure to replace the water filter in time will contaminate the water and make it unclean as much as the first day. In this case, even flavored water may be present. Experience it too!

So for your convenience, change the filter as soon as possible after the light is on. Now, assuming that you have installed a new filter on the refrigerator, you will see that the filter light will remain on and may turn red. Reset the filter light.

Why doesn’t the Daewoo refrigerator freeze?
Adjust the temperature of the Doo refrigerator-freezer

If you have this problem, first set your refrigerator to the right temperature. It is good to know that refrigerators can be placed in winter and summer modes, and we specify a separate temperature for each of them.

In winter, the temperature of the refrigerator-freezer is usually set at 3 or 4, and also in the hot season, such as summer, at 1 or 2 degrees, you may not be aware of this and have not checked the system temperature in any way. Place the refrigerator at a temperature of 6 or 7 degrees, as a result of which the temperature of the refrigerator will rise.

Too much food in the refrigerator is the reason why the Doo refrigerator does not cool down

The freezer has a certain capacity, by placing a lot of food in the refrigerator, it produces less air, and every time you use the refrigerator, hot air rushes into the refrigerator.

You may not know it, but some foods may shut down the system’s refrigerators, so if you have a large container in the refrigerator, do not place it at the bottom of the refrigerator as well as its air conditioners.

The new experienced collection of experienced repairmen and specialists is ready to serve you dear ones 24 hours a day. Click on this section and fill in the repair request form to receive the best services in the shortest time.

No air flow in the refrigerator?

The engine is located in the back of the refrigerator and the fan needs a little airflow to do its job of cooling the engine. Note that if you attach the refrigerator to the wall from the back, you will probably have this problem. Also note that there is enough air in the installation of the refrigerator, the result of all these factors is that the engine overheats and loses power.

1. Defective rubber door of Doo refrigerator-freezer

It is possible that the refrigerator door is not closed properly and the cold comes out of the refrigerator. Defective rubber on the door will prevent the Doo refrigerator freezer door from tightening well, check this.

2. Compressor and relay problems

The compressor is responsible for liquefying the gas and then pumping it to the evaporator, which will cool the refrigerator. If the compressor or relay has a problem, the refrigerator will not cool down as expected. It is good to know that if there is a problem with the compressor relay, the motor can not even start.

3. The gas of the Daewoo refrigerator-freezer has been reduced

If your refrigerator gas is low, your refrigeration will also be low. Note that if the compressor is running continuously, it can indicate a gas shortage, which will lead to a long-term burning of the refrigerator motor and after the engine burns. You have to replace it. So see an experienced repairman as soon as possible.

Why does the Doo refrigerator freezer make an unusual sound?

Even if you are not an expert in home appliance repair, you can almost find the origin by hearing an unusual sound and recognizing it. What usually happens to us is when we open the door of the refrigerator and realize that by doing so. The sound is cut off.

Alternatively, it may occur when your refrigerator-freezer has not yet been manually defrosted. They are not located themselves.

The bases of the refrigerator should be facing backwards, if I want to explain what I mean more clearly, I have to say that when you open the door of the refrigerator and then release it, the door must close.