نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در پرند

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در پرند

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در پرند

دوو یکی از برندهای معروف و پرطرفدار لوازم خانگی است.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در پرند|عیب یابی یخچال فریزر دوو

تمام لوازم خانگی نیازمند سرویس و رسیدگی منظم هستند در بعضی از مواقع سهل انگاری و کم توجهی ما باعث می‌شود مشکلات و ایراداتی برای لوازم برقی به وجود بیاید،این ایرادات معمولاً با بررسی از طرف یک تعمیرکار مجرب ازبین‌میرود.حال میخواهیم به عیب یابی و مشکلات یخچال فریزر دوو بپردازیم.

 

چرا یخچال فریزر دوو خنک نمیکند؟

در این مورد ممکن است مشکل در قسمتی از یخچال یا در فریزر باشد و همین عامل  خنک نشدن یخچال شما شود.

یخچال دوو می‌تواند به دلیل وجود برفک در داخل اواپراتور و همچنین نشتی گاز،سوختن کمپرسور،خراب شدن فن،گرفتگی لوله دیفراست،خرابی و مشکلات دمپر هوا،خرابی سوئیچ بین درب خرابی و مشکلات سنسور و یا ترموفیوز خنک نشود.

این موارد از مواردی است که با بررسی یک تعمیر کار مجرب از بین می‌روند و یخچال شما مثل روز اول مواد غذایی را خنک نگه می‌دارد.

 

مجموعه نوین امداد با سالها تجربه آماده خدمت رسانی به شما حتی در روزهای تعطیل میباشد برای ارتباط با متخصصین ما کلیک کنید.

صدا های غیرعادی یخچال دوو

 

 

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در پرند - 09120036796
نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در پرند

 

 

در این موارد خرابی از فن و یا کمپرسور می باشد.همچنین یکی از عاملان این مشکل می‌تواند تراز نبودن دستگاه شما باشد.

بدنه یخچال را تکان دهید ،آیا صدای غیرعادی یخچال قطع میشود؟در این صورت یخچال را در اولین فرصت تراز کنید این صدا برای لرزیدن لوله هایی است که متصل به موتور هستند.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در پرند با خدمات پشتیبانی نوین امداد : 7749228309120036796

چرا یخچال فریزر دوو یکسره کار میکند؟

احتمالاً دستگاه شما دچار نشتی گاز است که در نتیجه آن سرمای یخچال از بین میرود.در حالتی دیگر ممکن است مشکل از ترموستات و یا سنسور ها باشد،دقت کنید اگر دستگاه شما دچار این مورد است مواد غذایی که در یخچال شما قرار دارند یخ می زنند.

 

چرا یخچال فریزر دوو بوی بدی تولید میکند؟

در این حالت احتمال می دهیم زغال بوگیر داخل یخچال فریزر خراب شده باشد، همیشه این اتفاق از سیستم فنی یخچال فریزر نیست و ممکن است مشکل شما از نگه داشتن طولانی مواد غذایی در یخچال باشد که ترشیده یا کپک زده اند.

همچنین غذاهایی که بوی زیادی دارند مثل ترشی ها، اگر به مدت طولانی در یخچال قرار بگیرند بوی بدی تولید می کنند.شما می توانید برای از بین بردن این بو از جوش شیرین و وانیل استفاده کنید،با کمک این مواد یخچال دوو خود را شستشو دهید.دقت کنید قبل از این عمل یخچال خود را خالی کنید.

 

چرا فن کندانسور یخچال فریزر کار نمیکند؟

 

 

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در پرند - 09120036796
نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در پرند

 

 

در صورت خرابی فن کندانسور آسیب دیدن کمپرسور یخچال شما قطعی است.برای مطمئن شدن از اینکه مشکل از فن کندانسور شما است میتوانید صداهایی که از پشت یخچال بلند می‌شوند را بررسی کنید.

توجه کنید این صداها غیرطبیعی هستند و شما می توانید با مراجعه به یک تعمیرکار مجرب این مشکل را به راحتی از بین ببرید، نشانه دیگری که خبر از خرابی فن کندانسور میدهد داغ شدن زیادی قسمت کناری درب یخچال است

مجموعه نوین امداد با مجرب ترین تعمیرکاران در هفت روز هفته و در ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگوی تماس شما عزیزان است

 

چرا یخچال فریزر دوو روشن نمیشود؟

احتمال دارد ترموستات یا رله دما که به صورت خودکار دمای یخچال فریزر دوو را کنترل می‌کند و باید دما را ثابت نگه دارد دچار مشکل شده باشد.

همه ما می‌دانیم که یخچال ها قابلیت این را دارند که بر روی دماهای مختلفی تنظیم شوند و پس از انجام تنظیمات دما تا زمان تنظیمات بعدی در یک درجه ثابت باقی بمانند اگر هوای بیرون از یخچال که دمای بالایی دارد وارد یخچال شود و مقدار دمای یخچال شما تغییر کند ترموستات به کمپرسور دستور می دهد که کار خود را آغاز کند.

وقتی کمپرسور شروع به کار می کند،تا زمانی که دما را به اندازه تنظیم شده برساند از کار نمی ایستد و پس از آن ترموستات به کمپرسور دستوری با مضمون متوقف کردن کار ارسال میکند در نتیجه کمپرسور غیر فعال می شود.

 

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در پرند با خدمات پشتیبانی نوین امداد : 77492283 09120036796

متوجه شدیم که ترموستات چگونه عمل می کند ،حالا می توانیم راحت تر یخچال دوو را عیب یابی کنیم!می توانیم بفهمیم که مشکل روشن نشدن یخچال دوو از ترموستات است یا خیر؟

 

با این 5 روش مطمئن شوید که مشکل از ترموستات میباشد:

1.اگر دمای یخچال شما بالا است و روی دمایی که تنظیم کرده‌اید نیست،ترموستات شما دچار مشکل شده است.چون ترموستات در این حالت نمی تواند بفهمد که دمای یخچال بالا است و دستوری را به کمپرسور مبنی بر تنظیم دما و کاهش آن ارسال نمیکند.

2.کمپرسور پس از رساندن دمای یخچال به حد مناسب از کار می ایستد و مانع مصرف انرژی بیش از حد می شود .اگر موتور یخچال یا همان کمپرسور به طور دائم کار کند خبر از خرابی ترموستات می دهد.

زیرا باز هم ترموستات توانایی تشخیص درست دما را ندارد و کمپرسور بی توقف به کار خود ادامه می‌دهد. پیشنهاد می شود در این شرایط هر چه سریعتر به یک تعمیر کار مجرب مراجعه نمایید زیرا مشکلات کمپرسور مواردی مانند مصرف بیش از حد انرژی و اسراف آن را به دنبال دارد.

مجموعه نوین امداد با سالها تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در حوزه تعمیر تمام لوازم خانگی می باشد، این مجموعه با سال ها تجربه حتی در روزهای تعطیل نیز پاسخگوی تماس و سوالات مراجعه کنندگان است

3.اگر سیم های ترموستات بعد از قطع اتصال از بدنه یخچال فریزر مستقیماً به یکدیگر متصل شده باشند و موتور هم روشن شود خرابی و مشکلات ترموستات را نشان می دهد.

4.آیا صدای کلیک متعدد از یخچال دوو خود می شنوید؟

این مورد می تواند مشکل داشتن ترموستات را به شما اطلاع دهد .چون هر بار که ترموستات به کمپرسور دستور می دهد یک صدای کلیک بلند می شود و سپس موتور یخچال کار را آغاز می کند .

اگر ترموستات یخچال دچار مشکلاتی شده باشد بعد از شنیده شدن صدای کلیک، موتور کار خود را آغاز نمی کند و دوباره و دوباره صدای کلیک را می توانید بشنوید.

5.اگر کمپرسور یخچال گرم میباشد و سرد شده ترموستات شما نیز مشکلی پیدا کرده است.برای مطمئن شدن از این مورد در پشت یخچال قرار بگیرید و در قسمت پایین یخچال دمای کمپرسور را بررسی کنید.

 

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در پرند با خدمات پشتیبانی نوین امداد : 7749228309120036796

چرا موتور یخچال فریزر دوو کار نمیکند؟

 

 

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در پرند - 09120036796
نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در پرند

 

 

  • قطعی اتصال در سیم کشی عامل کار نکردن کمپرسور/موتور 

شاید ساده به نظر برسد ولی اولین راه برای مطمئن شدن از مشکلات روشن نشدن یخچال دوو بررسی سیم کشی و اتصال برق یخچال می باشد! شما می توانید دوشاخه برق را چک کنید و همچنین از سالم بودن پریز اطمینان حاصل کنید البته راهکار اصولی و مطمئن شدن درست از این مورد استفاده از مولتی متر می باشد.

مجموعه نوین امداد با سالها تجربه و مجهز به دستگاه های تعمیر لوازم خانگی کاملا مطمئن به کمک شما می آید شما عزیزان میتوانید حتی در روزهای تعطیل نیز با متخصصان ما تماس حاصل بفرمایید

  • رله استارت یخچال دوو دچار مشکلاتی شده است

در قسمت‌های بالایی به این نکته اشاره کردیم که به خاطر ارسال دستور به کمپرسور صدای تق تق یا کلیک شنیده می‌شود. رله استارت وظیفه دارد جریان برق را به کمپرسور برساند و اگر این قطعه دچار مشکلاتی شده باشد معمولاً با صدای زیادی همراه است. شایان ذکر است اگر این قطعه به صورت کامل خراب باشد امکان تعمیر آن وجود ندارد و باید برای تعویض آن اقدام کنید.

  • مشکل پیدا کردن برد یخچال دلیلی برای روشن نشدن یخچال دوو

یخچال به کنترل قطعات احتیاج دارد و برای این مورد در گذشته از قطعات مکانیکی استفاده می‌کردیم .اما امروزه بردهای هوشمند جایگزین قطعات مکانیکی میشوند، خرابی این بردها بسیار رایج بوده و عیب پیدا کردن یکی از آنها باعث میشود موتور یخچال از کار بیفتد.برد ها معمولا توسط مهندسین تعمیر می شود و تعمیرکاران توانایی چک کردن و اطمینان از صحت آن را دارند.

  • ممکن است موتور یخچال دوو سوخته باشد

همانطور که می دانید اگر دچار این مشکل باشید موتور دیگر قابل تأمین نخواهد بود و باید برای تعویض آن اقدامات لازم را انجام دهید.

در اینجا به شما کمک خواهیم کرد که از سوختن موتور یخچال خود اول اطمینان حاصل کنید.اگر موتور یخچال فریزر دوو شروع به کار می‌کند و یا استارت می‌زند ولی بعد از آن به سرعت قطع می کند به دلیل سوختن موتور یخچال شما می باشد.

همچنین اگر موتور یخچال فریزر دوو استارت میزند اما فیوز میپرد بازهم کمپرسور سوخته است،حتی اگر کمپرسور روشن است ولی در زمان بررسی دمای موتور یخچال متوجه می‌شوید که داغ است به دلیل سوختن کمپرسور یخچال دوو می باشد.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در پرند با خدمات پشتیبانی نوین امداد : 7749228309120036796

چرا یخچال فریزر مواد غذایی را منجمد میکند؟

چرا مواد غذایی در یخچال یخ میزنند؟این مشکل می‌تواند عوامل متعدد داشته باشد برای شناسایی مشکل با ما همراه باشید.

1.سیم پیچ خازن مشکل دارد

در ابتدا از اصلی ترین دلیل این مشکل شروع می کنیم ،فرقی ندارد یخچال شما مدل جدید است یا قدیمی در هر دو مدل دو نوع سیم پیچ تعبیه شده است.

این بخش برای پمپاژ گازی مخصوص قرار داده شده که می تواند گاز را به حالت مایع داغ فشرده‌ای در بیاورد ،اگر سیم پیچ خازن پاکیزه نباشد و احتیاج به تمیز کاری داشته باشد می تواند مشکلات زیادی در انجام وظیفه آن به وجود بیاورد که نتیجه آن یخ زدن مواد غذایی در یخچال می باشد. پس برای از بین بردن این مشکل به صورت صحیح سیم پیچ خازن را تمیز کنید تا دیگر دارای جرم نباشد.

مجموعه نوین امداد با سالها تجربه آماده خدمت رسانی به شما حتی در روزهای تعطیل می باشد،شما می توانید به صورت شبانه‌روزی از خدمات مجموعه مجاز نوین امداد بهره مند شوید

توجه کنید که شما می توانید فرم درخواست تعمیرات را همراه با مشکل خود برای ما از طریق این قسمت ارسال کنید به زودی پاسخ خواهیم داد.

 

 

 

 

اگر از مقاله خوشت اومده امتیاز بده
[کل: 0 میانگین: 0]

 

 

 

 

Daewoo is one of the most famous and popular brands of home appliances.

Doo refrigerator freezer repair agent in Parand | Daewoo refrigerator freezer troubleshooting

All appliances need regular service and maintenance. In some cases, our negligence and lack of attention can cause problems and defects for electrical appliances, these defects are usually eliminated by an experienced repairman. Now we want to troubleshoot and problems. Let’s pay for the Doo refrigerator-freezer.

Why does the Doo refrigerator not freeze?

In this case, the problem may be in a part of the refrigerator or in the freezer, and this is the reason why your refrigerator does not cool down.

The Daewoo refrigerator may not cool due to frost inside the evaporator as well as gas leaks, compressor burns, fan failure, defrost pipe clogging, air damper problems, switch door failure, and sensor or thermofuse problems.

These are things that will be eliminated by reviewing an experienced repairman and will keep your refrigerator cool like the first day.

The new collection of Emdad is ready to serve you with years of experience, even on holidays. Click to contact our specialists.

Abnormal sounds of the Doo refrigerator
Daewoo refrigerator freezer repair agency in Parand

In these cases, it is a fault of the fan or compressor. Also, one of the causes of this problem can be the misalignment of your device.

Shake the body of the refrigerator, will the abnormal sound of the refrigerator be cut off? In this case, align the refrigerator at the first opportunity. This sound is to vibrate the pipes that are connected to the engine.

Click here to contact us

Why does the Doo refrigerator-freezer work perfectly?

Your device is likely to leak gas as a result of which the refrigerator cools down. In other cases, there may be a problem with the thermostat or sensors. زنند.

Why does the Daewoo freezer smell so bad?

In this case, we suspect that the charcoal burner inside the refrigerator-freezer is broken, this is not always the case with the technical system of the refrigerator-freezer, and you may have a problem keeping food in the refrigerator for a long time that is sour or moldy.

Also, foods that have a strong odor, such as pickles, will produce a bad odor if left in the refrigerator for a long time. You can use baking soda and vanilla to eliminate this odor. Wash your Doo refrigerator with these ingredients. Be careful to empty your refrigerator before this operation.

Why does the refrigerator-freezer condenser fan not work?
Daewoo refrigerator freezer repair agency in Parand

If the condenser fan fails, the damage to your refrigerator compressor is certain. To make sure that the problem is with your condenser fan, you can check the noises coming from behind the refrigerator.

Note that these sounds are abnormal and you can easily eliminate this problem by consulting an experienced repairman, another sign that the condenser fan is broken is the overheating of the side of the refrigerator door.

The new collection of relief with the most experienced repairmen, seven days a week and 24 hours a day, answers your calls, dear ones. Click to contact us.

Why doesn’t the Daewoo refrigerator turn on?

There may be a problem with the thermostat or temperature relay, which automatically controls the temperature of the Doo refrigerator-freezer and must keep the temperature constant.

We all know that refrigerators have the ability to be set to different temperatures and remain at a constant temperature until the next setting after the temperature adjustments are made if the air outside the refrigerator that has a high temperature enters the refrigerator and the value of your refrigerator temperature Slowly changing the thermostat instructs the compressor to start.

When the compressor starts, it does not stop until it reaches the set temperature, and then the thermostat sends a stop-command to the compressor, causing the compressor to deactivate.

Click here to contact us

We found out how the thermostat works, now we can more easily troubleshoot the Daewoo refrigerator! Can we find out if the problem is that the Daewoo refrigerator does not turn on the thermostat or not?

Use these 5 methods to make sure the problem is with the thermostat:

1. If the temperature of your refrigerator is high and it is not above the temperature you set, your thermostat has a problem. Because the thermostat in this case can not understand that the temperature of the refrigerator is high and does not send an order to the compressor to adjust the temperature and reduce it. .

2. The compressor stops working after bringing the refrigerator temperature to a suitable level and prevents excessive energy consumption. If the refrigerator motor or the compressor is running continuously, it indicates a thermostat failure.

Because the thermostat still does not have the ability to correctly detect the temperature and the compressor continues to operate non-stop. It is recommended to refer to an experienced repairman as soon as possible in this situation, because the compressor problems lead to things such as excessive energy consumption and waste.

The new Emdad collection with years of experience is ready to serve you dear ones in the field of repairing all home appliances. This collection with years of experience, even on holidays, answers the calls and questions of the clients. Click to connect to the new relief collection.

3. If the thermostat wires are connected directly to each other after disconnecting from the body of the refrigerator-freezer and the engine is turned on, it indicates a malfunction and problems of the thermostat.