نمایندگی مجاز فروش برد هود کن رباط کریم

نمایندگی مجاز فروش برد هود کن رباط کریم

نمایندگی مجاز فروش برد هود کن رباط کریم

تعمیر هود اجاق گاز یکی از خدمات تعمیر هود آشپزخانه و تعمیر هود در نوین امداد می باشد.

زیرا تعمیر هود اجاق گاز بسیار مهم است و تا زمانی که این دستگاه آسیب نبیند متوجه کارایی و اهمیت بالای آن نخواهید شد.
بهتر است علائم خرابی هود اجاق گاز را بشناسید تا قبل از بروز مشکلات بیشتر از آنها پیشگیری کنید.

هودهای استخراج انواع مختلفی دارند که عبارتند از: ب- هود جزیره ای، هود مخفی، هود مورب، هود دودکش و … برای از بین بردن بوی غذا، چربی تبخیر شده و خارج از اتاق، اما همه این مدل ها دارای پنل هستند که بخش بسیار مهمی از هود است. .

محدوده هود اجاق گاز دارای طبقه بندی های مختلفی است که شامل موارد زیر می شود:

تابلوهای دارای سنسور و بدون سنسور
بشقاب های یک تکه و دو تکه
تابلو با کابل 4 سیم و 10 سیم
تخته استاندارد و غیر استاندارد

هر کدام از این تابلوها عملکرد متفاوتی دارند. به همین دلیل باید تعمیر هود اجاق گاز را به یک تاجر ماهر بسپارید.
در غیر این صورت، نه تنها نمی توان آن را به خوبی تعمیر کرد، بلکه ممکن است بدتر شود و هزینه بیشتری برای شما داشته باشد.

پین ورک به عنوان مرکز تخصصی تعمیر هود اجاق گاز ایرادات هود شما را شناسایی کرده و با ضمانت کامل و با قیمت مناسب تعمیر می کند.

به سادگی سفارش تعمیر هود استخراج خود را ثبت کنید. تعمیرکار باتجربه هود آشپزخانه در کمتر از 15 دقیقه به شما اختصاص داده می شود.
در صورت موافقت در اسرع وقت تعمیرکار هود به آدرس شما ارسال می شود!

قطعه ی برد هود چیست؟

کاپوت قسمت های مختلفی دارد. یکی از قطعات بسیار مهم آن برد الکترونیکی است. برد کنترل الکترونیکی اجزای هود مانند چراغ ها و موتورهای فن را مدیریت می کند.
روی دستگاه هود آشپزخانه دکمه هایی وجود دارد که عملکردهای مختلفی از جمله ب. دستگاه را روشن کنید، هود استخراج و غیره را تنظیم کنید.

همچنین قطعاتی مانند صفحه نمایش لمسی و صفحه نمایش نیز با دستورات برد هود کار می کنند.
برد مدار به عنوان یکی از قطعات سخت افزاری و الکترونیکی شناخته می شود. اتصالات مختلفی روی برد مدار وجود دارد.

برد الکترونیک معمولاً از لایه های مختلف مس عایق دور آن تشکیل شده است. همچنین سیم کشی های مختلفی وجود دارد که اتصالات الکترونیکی قطعات الکتریکی دستگاه را ایجاد می کند.

برد مدار در هر دستگاه دارای ویژگی ها و ویژگی های منحصر به فردی است که تکنسین های تعمیر را ملزم به آموزش مناسب در این زمینه می کند. در این صورت می توانند روی این دستگاه حساس کار کنند.

در صورت بروز مشکل در برد هود باید در اسرع وقت تعمیر شود. در غیر این صورت ممکن است باعث بروز مشکلاتی مانند سوختن کامل برد شود.
علائمی که نشان می دهد هود نیاز به تعمیر دارد!

هود استخراج شما عملکردهای مختلفی دارد. اما چه زمانی برای تعمیر هود باید با متخصص تعمیر هود تماس گرفت؟

برخی از علائمی که نشان می دهد صفحه هود خراب است در زیر مورد بحث قرار می گیرد:

توری هود کار نمی کند
هود استخراج را نمی توان با کلید اصلی روشن کرد
حالت، سرعت یا تضعیف هود را تغییر ندهید

خرابی دکمه هود
خطا در نمایش اطلاعات روی صفحه
خاموش کردن دستگاه در حین کار

به طور کلی، هر کاری که هود با استفاده از برق انجام می دهد، باید از برد هود فرمان بگیرد. اگر قسمتی از برد مدار آسیب ببیند همان قسمت کار خود را انجام نمی دهد و عملکرد هود مختل می شود.نمایندگی مجاز فروش برد هود کن رباط کریم

در این حالت احتمالا فقط بخشی از برد مدار معیوب است. اما ممکن است به مرور زمان و با اتصالات انجام شده، برد کاملا بسوزد. در این صورت برای تعویض برد هود باید هزینه بسیار بیشتری پرداخت کنید. نمایندگی مجاز فروش برد هود کن رباط کریم

نمایندگی مجاز فروش برد هود کن رباط کریم درجه 1 با خدمات عالی

نمایندگی مجاز فروش برد هود کن رباط کریم

تعویض یا تعمیر هود اجاق گاز

یکی از تخصصی ترین تعمیراتی که روی هود انجام می شود تعمیر برد مدار است. هر کسی که این وظیفه را بر عهده می گیرد باید تمام اتصالات هود روی برد مدار را با جزئیات بداند.

ممکن است خطاهایی در عملکرد سیستم مربوط به سیم کشی، اتصالات کابل یا موارد مشابه وجود داشته باشد. بنابراین، ابتدا باید همه این موارد بررسی شود. سپس تخته دستکاری می شود.

در صورت سوختن برد مدار دستگاه چاره ای جز تعویض آن با مدار جدید وجود ندارد. برد مداری که دوباره روی دستگاه قرار می دهید باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا به دستگاه آسیبی وارد نشود.نمایندگی مجاز فروش برد هود کن رباط کریم

از آنجایی که خرابی در قطعاتی غیر از برد کنترل الکترونیکی می تواند علائم مشابهی ایجاد کند، قبل از صرف هزینه برای خرید برد جدید با یک تعمیرکار هود مشورت کنید. اگر برد کنترل موتور یا چراغ های فن را فعال نمی کند، برد کنترل الکترونیکی را با قطعه مورد تایید سازنده تعویض کنید.
نمایندگی مجاز فروش برد هود کن رباط کریم

به طور معمول، برد مدار در هودهای مختلف ممکن است روش تعویض متفاوتی داشته باشد. اما معمولا بردهای هود برندهای معروف به شرح زیر تعویض می شوند.

برق را خاموش کنید تا برد مدار و هود برق دریافت نکنند.
فیلتر و پوشش بالایی را بردارید. فیلتر معمولاً با یک گیره کار باز می شود و پانل هود نیز با پیچ به بدنه متصل می شود.

هود را از کابینت خارج کرده و آن را قرار دهید.
پیچ های اتصال را باز کنید و برد مدار را از صفحه کنترل جدا کنید.
پانل جدید را به جای پنل قبلی نصب کنید و پیچ ها را محکم کنید.
کابل های منبع تغذیه را از طریق گیره کابل منبع تغذیه نصب کنید.

پیچ های گیره سیم برق را ببندید؛پانل بدنه را نصب کنید؛
برق را وصل کنید و برد را تست کنید.
اگر دستگاه به درستی کار کند به این معنی است که برد را به خوبی نصب کرده اید.

هزینه تعمیر هود اجاق گاز و نمایندگی مجاز فروش برد هود کن رباط کریم

هزینه با هر سرویسی بسیار مهم است. حتی می تواند به عنوان یک عامل محدود کننده عمل کند. به همین دلیل، بهتر است قبل از هر اقدامی، یک تصور تقریبی از هزینه یک سرویس داشته باشید.نمایندگی مجاز فروش برد هود کن رباط کریم

دانستن اینکه چه عواملی بر هزینه تعمیر نهایی تاثیر می گذارد کمک زیادی به شما خواهد کرد. متداول ترین عوامل موثر بر هزینه تعمیر و برد هود به شرح زیر است:

کدام قسمت از برد مدار نیاز به تعمیر دارد؟
برد قابل تعمیر هست یا باید کامل تعویض بشه؟
قیمت خرید برد نسبت به دستگاه چقدر است؟

هزینه حمل و نقل برای تعمیرات در محل؛
حقوق مونتاژکار طبق تعرفه مصوب شرکت؛
درجه تخصصی تعمیرات؛

نوین امداد بر اساس این عوامل هزینه مصوب تعمیر هود اجاق گاز را تعیین کرد. این هزینه ها به صورت شفاف در سایت نوین امداد ارائه شده و برای شما قابل مشاهده است.

برای تعمیر یا تعویض هود باید با مراکز معتبر و تخصصی در این زمینه تماس بگیرید. نوین امداد مرکز معتبر و با سابقه ای است که خدمات تعمیر هود را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.نمایندگی مجاز فروش برد هود کن رباط کریم

نمایندگی مجاز فروش برد هود کن رباط کریم درجه 1 با خدمات عالی

نمایندگی مجاز فروش برد هود کن رباط کریم

چرا به نوین امداد قابل اعتماد است؟

همانطور که می دانید به راحتی می توان بسیاری از شرکت ها و تعمیرکاران هود پز را پیدا کرد. حتی ممکن است در برخی مواقع از آنها آسیب مالی دیده باشیم. این مشکلات تا حدودی اعتماد به این بازارها را کاهش می دهد. پس عاقلانه انتخاب کن!

چرا نوین امداد می تواند گزینه ای عالی برای تعمیرات در کنار شما باشد؟ چه ویژگی هایی باعث شده رضایت مشتری از سوزن دوزی همیشه بالا باشد؟ در زیر ویژگی های منحصر به فرد نوین امداد را بررسی می کنیم تا بدانید چرا نوین امداد بهترین است.
1- نوین امداد دارای مکانیک مجرب است و نمایندگی مجاز فروش برد هود کن رباط کریم

کار تعمیر باید توسط یک فرد آموزش دیده انجام شود. با توجه به تغییرات تکنولوژیکی در سایر لوازم خانگی از جمله هود، دستفروش باید به روز باشد.

آموزش تعمیرکار و شناخت کامل قطعات در این زمینه به ارائه خدمات تخصصی کمک می کند. نوین امداد این کار را به خوبی انجام داد. به همین دلیل است که صنعتگران حرفه ای را به آدرس شما می فرستد.
۲- اطمینان از فعالیت صنعتگران و نمایندگی مجاز فروش برد هود کن رباط کریم

یکی دیگر از مواردی که نوین امداد را منحصر به فرد می کند ضمانت تمامی فعالیت های انجام شده توسط تیم این شرکت محترم می باشد.

همانطور که گفته شد به تمامی این تعمیرگاه ها آموزش های لازم داده شد. همچنین تجربه کافی در کنار علم، عیب یابی و تعمیر را کارآمد کرده است.

نوین امداد در صورت بروز ایراد، به تخصص تکنسین های تعمیرات خود اعتماد و تضمین می کند. در این صورت مشتری با اطمینان خاطر به تعمیر دستگاه های خود می رود.
3- هزینه های شفاف و معقول و نمایندگی مجاز فروش برد هود کن رباط کریم

برخی از افراد ممکن است خدمات تعمیر هود آشپزخانه را به دلیل ترس از هزینه های بالا به تعویق بیندازند. بهتر است بدانید نوین امداد هزینه های معقولی را برای خدمات خود در نظر گرفته است.
همچنین هزینه در سایت کاملا شفاف است و می توانید آن را ببینید و تصمیم بگیرید.

4- تامین قطعات اصلی و با کیفیت

هنگامی که مکانیک هود برد شما را بررسی می کند، ممکن است نیاز به تعویض این قطعه داشته باشید. در این صورت باید یک قطعه اصلی روی دستگاه قرار داده شود.

یکی از ویژگی های شرکت های قابل اعتماد داشتن قطعات لازم است. بنابراین می توانید یک قطعه اصلی و با کیفیت را روی دستگاه خود نصب کنید.
5- پشتیبانی مداوم

اگر برای سفارش، مشاوره، خدمات پس از فروش و … نیاز به کمک دارید، همیشه می توانید به راحتی روی خدمات کارشناسان نوین امداد حساب کنید. این کارشناسان به شما کمک می کنند تا در اسرع وقت مشکل خود را حل کنید.نمایندگی مجاز فروش برد هود کن رباط کریم

 

 

 

نمایندگی مجاز فروش برد هود کن رباط کریم درجه 1 با خدمات عالی

 

 

اگر از مقاله خوشت اومده امتیاز بده
[کل: 0 میانگین: 0]

 

Authorized sales representative of Rabat Karim range hood

Gas stove hood repair is one of the kitchen hood repair and hood repair services in Novin Emdad.

Because the repair of the gas stove hood is very important, and you will not realize its high efficiency and importance until this device is damaged.
It is better to know the symptoms of the stove hood failure to prevent more problems before they occur.

There are different types of extraction hoods, including: B- island hood, hidden hood, diagonal hood, chimney hood, etc., to eliminate the smell of food, evaporated fat, and outside the room, but all these models have panels. which is a very important part of the hood. .

The range of gas stove hoods has different classifications, which include the following:

Boards with sensors and without sensors
One-piece and two-piece plates
Panel with 4 wire and 10 wire cable
Standard and non-standard board

Each of these boards has a different function. For this reason, you should entrust the repair of the stove hood to a skilled tradesman.
Otherwise, not only can it not be repaired properly, it can get worse and cost you more.

Pinwork, as a specialized gas stove hood repair center, will identify your hood’s defects and repair it with full warranty and at a reasonable price.

Simply place your extraction hood repair order. An experienced kitchen hood repairman will be assigned to you in less than 15 minutes.
If you agree, the hood repairman will be sent to your address as soon as possible!

What is the hood part?

The hood has different parts. One of the most important parts is the electronic board. The electronic control board manages hood components such as lights and fan motors.

There are buttons on the kitchen hood device that have different functions, including b. Turn on the machine, adjust the extraction hood, etc.

Also, parts such as the touch screen and display also work with hood board commands.
The circuit board is known as one of the hardware and electronic parts. There are various connections on the circuit board.

The electronic board usually consists of different layers of insulating copper around it. There are also various wirings that make the electronic connections of the electrical parts of the device.

The circuit board in each device has unique features and characteristics that require repair technicians to be properly trained in this area. In this case, they can work on this sensitive device.

If there is a problem with the hood board, it should be repaired as soon as possible. Otherwise, it may cause problems such as completely burning the board.
Signs that the hood needs repair!

Your extraction hood has several functions. But when should you contact a hood repair specialist for hood repair?

Some of the symptoms that indicate that the hood plate is damaged are discussed below:

The mesh hood does not work
The extraction hood cannot be turned on with the main switch
Do not change the mode, speed or attenuation of the hood

Hood button failure
Error displaying information on the screen
Turn off the device during operation

In general, everything the hood does using electricity must be controlled by the hood board. If a part of the circuit board is damaged, the same part will not do its job and the function of the hood will be disturbed.

In this case, only part of the circuit board is probably defective. But over time and with the connections made, the board may burn completely. In this case, you have to pay much more to replace the hood board.

Authorized sales representative of Rabat Karim range hood

Replacing or repairing the stove hood

One of the most specialized repairs done on the hood is circuit board repair. Whoever undertakes this task must know in detail all the hood connections on the circuit board.

There may be system performance errors related to wiring, cable connections, or the like. Therefore, all these things should be checked first. Then the board is manipulated.

If the device’s circuit board burns out, there is no other option but to replace it with a new circuit. The circuit board that you put back on the device must be of high quality so as not to damage the device.

Since failures in components other than the electronic control board can cause similar symptoms, consult a hood repairman before spending money on a new board.

If the control board does not activate the motor or fan lights, replace the electronic control board with a part approved by the manufacturer.
How to replace the extraction hood

Normally, the circuit board in different hoods may have different replacement method. But usually the hood boards of famous brands are replaced as follows.

Turn off the power so that the circuit board and the hood do not receive power.
Remove the filter and top cover. The filter is usually opened with a work clamp and the hood panel is attached to the body with screws.
Remove the hood from the cabinet and place it.

Loosen the connection screws and remove the circuit board from the control board.
Install the new panel in place of the previous panel and tighten the screws.
Install the power supply cables through the power supply cable clamp.
Close the screws of the power cord clamp

Install the body panel;
Connect the power and test the board.
If the device works properly, it means that you installed the board well.

The cost of repairing the gas stove hood

Cost is very important with any service. It can even act as a limiting factor. For this reason, it is better to have a rough idea of ​​the cost of a service before any action.

Knowing what factors affect the final repair cost will help you a lot. The most common factors affecting the cost of hood repair and range are as follows: