تعمیر پکیج ایران رادیاتور در دماوند

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در دماوند

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در دماوند

نوین امداد مرکز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور پشتیبان آماده ی ارائه خدمات در تهران ، پردیس ، بومهن ، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم می باشد .

ما با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات سیستم های گرمایشی ایران رادیاتور با تکیه بر تکنسین های آموزش دیده , تخصصی ترین تعمیرات پکیج ایران رادیاتور را به شما ارائه خواهیم داد .

از مزایای خدمات ما استفاده از قطعات یدکی اصلی می باشد .

برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا درخواست تعمیرات ایران رادیاتور با ما تماس بگیرید

 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در دماوند با سرویس مجموعه نوین امداد – شماره تماس : 09120036796 – 77492283

 

 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در دماوند - 77492283
تعمیر پکیج ایران رادیاتور در دماوند

اشکلات پکیج دیواری

پکیج‌ های دیواری، دستگاه‌های مقاوم با طول عمر بالایی هستند که نسبت به سایر انواع آبگرمکن‌ها سختی نگهداری کمتری داشته و همپچنین فضای کمتری را اشغال می‌کنند.

 

اما هنگامی که شما یک پکیج دیواری را به عنوان سیستم گرمایشی منزل خود انتخاب می‌کنید، حتما لازم است تا اطلاعاتی از ایرادات و ارورها (خطاها) آن داشته باشید تا در صورت بروز بدانید مشکل از کجاست. در این مقاله قصد داریم شمارا با زبان و گویش پکیج دیواری‌تان آشنا کنیم.

پکیج دیواری چگونه کار می‌کند؟

پکیج‌های دیواری مانند آبگرمکن های ایستاده دارای مخزن نبوده و درواقع بدون مخزن هستند و آب را از قبل ذخیره نمی‌کنند بلکه آب به هنگام عبور از سیستم گرم می‌شود. قطعه‌‌ای به نام مبدل حرارتی داخل محفظه و در کنار مشعل وجود دارد و گاز در آن می‌سوزد.

این گاز از منبع گاز، وارد لوله و شیر می‌شود و بعد به مشعل می‌رسد.

 

زمانی که شیر آب گرم باز می‌شود، قطعات الکترونیکی آبگرمکن واکنش نشان می‌دهند و جرقه زن روشن می‌شود و جرقه ایجاد می‌کند.

بعد از این‌که الکترود یون ایجاد جرقه کرد، گاز در محفظه‌ی احتراق جریان پیدا می‌کند و می سوزد. سپس، آب به هنگام عبور از این محفظه گرم می‌شود و تا زمانی که شیر آب گرم باز باشد، پکیج به کار خود ادامه می‌دهد.

 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در دماوند – مجموعه نوین امداد – شماره تماس : 09120036796 – 77492283

دلیل مشکلاتی که باعث خرابی پکیج دیواری شود؟

ما اغلب این سوال را می‌شنویم که چرا پکیج دیواری من از کار افتاده است و یا به خوبی کار نمی‌کند و حقیقت این است که احتمالات زیادی وجود دارد چون پکیج‌ها سیستم‌های پیچیده‌ای هستند و قطعات قابل تعویض مختلفی در آن‌ها وجود دارد که هر یک ممکن است باعث خرابی آن شده باشد.

 

 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در دماوند - 77492283
تعمیر پکیج ایران رادیاتور در دماوند

 

5 دلیل رایج‌ مشکل پکیج‌های دیواری

پکیج های دیواری گران، موثر و دوست دار محیط زیست هستند. از کار افتادن پکیج دیواری می‌تواند غافلگیری بدی برای شما ایجاد کند به ویژه اگر وسط سرمای زمستان اتفاق افتاده باشد.

متاسفانه روزی  تمام آبگرمکن‌ها و پکیج‌ها احتیاج به تعویض پیدا می‌کنند، اما خبر خوب این است که برخی مشکلات آن را می‌توانید به راحتی، با هزینه‌ی کم و بدون خریدن یک آبگرمکن یا پکیج جدید حل کنید با سرویس و تعمیر مجموعه ی نوین امداد

با تعمیر پکیج ایران رادیاتور در دماوند در نوین امداد به تعمیر پکیج خود برسید و در بخش اول این مقاله ما به مشکلات رایج پکیج ‌های دیواری، اشاره می‌کنیم و راه حل آن‌ها را به شما آموزش می‌دهیم.

 

1-بعد از بازکردن شیرآب مدتی طول می‌کشد تا آب گرم شود

این در واقع یک مشکل به حساب نمی‌آید.

باید بدانید آبگرمکن‌های دیواری، سریع نیستند و نمی‌توانند بلافاصله بعد از باز کردن شیر آب، آب گرم در اختیارتان بگذارند. فقط پکیج‌هایی این قابلیت را دارند که به پمپ گردش آب مجهز باشند یا مخازنی داشته باشند که پیش از باز کردن شیر، آب گرم تولید و ذخیره کرده باشند.

 

همچنین زمان انتقال آب گرم از پکیج به شیر آب خانه، به طول لوله‌های بین دو نقطه بستگی دارد مگر آنکه پمپ گردشی داشته باشید. به دلیل طول زیاد لوله‌ها، آب سردی که از قبل درون آن‌ها باقی مانده باید خارج شود تا آب گرم به شیر برسد.

 

پس بدانید این یک مشکل نیاز فقط به یک سرویس سالانه دارد و با سرویس و تعمیرکار متخصص راحت این مشکل حل می شود

و اگر داشتن این امکان برایتان اهمیت دارد، توصیه‌ی ما این است، پکیج دیواری تهیه کنید که مجهز به پمپ گردش آب و یا مخزن ذخیره آب باشد.

 

2-پکیج دیواری من آب را گرم نمی‌کند

– نداشتن آب گرم یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در این سیستم‌ها ایجاد می‌شود. اولین چیزی که باید چک کنید منابعی است که آب، گاز و برق را به پکیج می‌رسانند. همینطور مطمئن شوید که شیر‌های متصل به پکیج بسته نباشند.

– زمانی که پکیج روشن است، طریقه‌ی سوختن گاز را چک کنید و ببینید آیا میله‌ی یون پکیج جرقه ایجاد می‌کند یا نه. اگر نه، مشکل از مشعل پکیج است.

– ببینید آیا دستگاه به میزان حداقلی جریان آب رسیده است؟ مطمئن شوید که شیر به اندازه کافی باز باشد تا سطح جریان آب به مقدار مناسب برسد و هیچ مانعی مسیر لوله را مسدود نکرده باشد.

– به هنگام سرد بودن هوا بررسی کنید که قطعات و لوله‌های آب متصل به پکیج دچار یخ زدگی نشده باشند. حتما تمام لوله‌های بیرونی را عایق بندی کنید و بهتر است خود محفظه‌ی آبگرمکن را هم با عایق‌های ژاکتی بپوشانید.

– ممکن است مبدل حرارتی به علت سخت بودن آب خراب شده باشد پس از سلامت این قطعه نیز مطمئن شوید.

– راه مکش هوای آبگرمکن را چک کنید که مسدود نشده باشد.

– یکی دیگر از دلایلی که آبگرمکن آب گرم ندارد می‌تواند استفاده‌ی بیش از اندازه و همزمان از آب گرم باشد.

آبگرمن‌ها مقدار معینی در طول زمان آب گرم تولید می‌کنند و برای مثال اگر همزمان ماشین ظرفشویی، دوش حمام و شیر آب آشپزخانه باز باشد، کم کم احساس می‌کنید آب سرد می‌شود.

 

3- آب بیش از اندازه داغ است

– ممکن است دلیل آن تنظیم دمای بسیار بالا باشد. دما را در سطح پایین تنظیم کنید تا با آب داغ نسوزید و از هدر رفت انرژی و هزینه‌های بالا جلوگیری کنید.

– اگر جریان آب به دلیل مسدود شدن لوله‌ها یا فیلتر آب کم شود، مقدار بسیار کمی آب در سیستم گرم می‌شود که نتیجه‌اش داغ شدن آب است. پس از مسدود نبودن مسیر آب مطمئن شوید و آن‌ها را پاکسازی کنید.

– همینطور سردوش حمام و شیر آب را چک کنید که مسدود نباشند و جریان آب را کم نکرده باشند.

– در صورت مشاهده‌ی هرگونه رسوباتی، حتما آن‌ها را پاکسازی کنید.

– اگر سنسور حرارتی خراب شده است یا به درستی در محل خود قرار نگرفته است، آن را تعویض کنید یا سعی کنید آن را در جای درست خود قرار دهید که کاملا به لوله متصل باشد.

– سنسور حرارتی بیرونی محفظه را هم چک کنید و در صورت خرابی آن را تعویض کنید.

 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در دماوند – مجموعه نوین امداد – شماره تماس : 09120036796 – 77492283

نوین امداد آماده ارائه خدمات تعمیرات با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن در تهران ، پردیس ، لواسان ، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم ،نوشهر می باشد.

 

 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در دماوند - 77492283
تعمیر پکیج ایران رادیاتور در دماوند

 

4- آب به اندازه‌ی کافی گرم نیست

– ممکن است درجه‌ی آب در سطح پایین تنظیم شده باشد. دما را بالا ببرید تا به حدود ۱۲۵-۱۳۰ درجه فارنهایت ( ۵۱-۵۴ درجه سانتیگراد) برسد. یا اگر لازم شد دما را بالاتر ببرید، البته مطمئن شوید که بیش از اندازه آن را بالا نبرده باشید.

– احتمال دارد جریان آب به دلیل جرم گرفتن فیلتر آب یا لوله‌ها کم شده باشد.

– اگر مسیر جریان‌های آب سرد و گرم با یکدیگر تداخل پیدا کنند، آب سرد با آب گرم مخلوط می‌شود و دمای آب خروجی پایین می‌آید (در آخر روش تست این مورد را آموزش داده‌ایم). یکی از دلایل تداخل این مسیرها نیز می‌تواند نصب شیر تک اهرمی یا تک پایه‌ای باشد.

– ممکن است شیر گاز به دلیل کامل باز نشدن یا نداشتن فشار کافی، مقدار مناسب گاز به دستگاه نرساند. مطمئن شوید ابعاد لوله‌ی گاز مناسب باشد. برای چک کردن منبع گاز یا مسیر آن از متخصص کمک بگیرید.

– احتمال دارد داخل مبدل حرارتی رسوبات و آهک جمع شده باشد. باید حتما از شر این رسوبات خلاص شوید چون این مواد مانند یک عایق، مانع انتقال گرما به آب توسط مبدل حرارتی می‌شوند.

– چک کنید سیستم تهویه و فن پکیج دیواری نیز تمیز باشد و هوای تازه برای اشتعال فراهم کند.

 

5- آبگرمکن به طور ناگهانی خاموش می‌شود

اگر پکیج دیواری شما قدیمی است و بیش از ده سال عمر کرده است، احتمال زیاد مشکل از میزان جریان آب است.

هر پکیج دیواری، میزانی حداقلی برای جریان آب دارد که با واحد گالون بر دقیقه اندازه‌گیری می‌شود و در واقع مقداری از آب است که برای ایجاد آب گرم باید در پکیج جریان داشته باشد.

اگر مقدار آب گرمی که مصرف می‌کنید پایین تر از این میزان حداقلی باشد، پکیج در یک اقدام احتیاطی خود به خود خاموش می‌شود. چون اگر مقدار آب سرد برای جریان پیدا کردن در مبدل حرارتی مناسب نباشد خطر داغ شدن بیش از اندازه به وجود می‌آید.

پس برای جلوگیری از آسیب مبدل حرارتی و داغ شدن بیش از اندازه‌ی آب، پکیج به صورت خودکار خاموش و آب سرد می‌شود.برای حل این مشکل از یک متخصص مشورت بگیرید که آیا نیاز به تعویض و به روز رسانی پکیج دیواری خود دارید یا نه.

بیشتر آبگرمکن‌های قدیمی حداقل میزان جریانی برابر با ۱/۲ تا ۳/۴ گالن بر دقیقه دارند و پکیج‌های جدید مقدار حداقلی کمتری برابر با ۱/۴ گالون بر دقیقه دارند. یعنی با وجود جریان کم آب و مصرف کم آب گرم، پکیج شما به کار خود ادامه می‌دهد.

 

چرا نباید سراغ تعمیرکار و یا تکنسین بی تجربه و غیر مجاز برویم ؟

  1. از قطعات و لوازم غیر استاندارد برای تعمیر دستگاه شما استفاده می‌کند و کلا دستگاهتان بدون استفاده خواهد شد.
  2. احتمال اینکه مهارت نفر تعمیر کار و اینکه آیا آموزش‌های لازم را گذرانده یا خیر اطلاعی نداریم و باعث زدن ضرر بیشتری بشود.
  3. در صورت هر نوع مشکل، پشتیبانی جهت درخواست رسیدگی و یا جبران خسارت نخواهید داشت.
  4. به دلیل در جریان قرار نگرفتن در روند تعمیر دستگاه، هزینه‌های غیر استاندارد و زیادی را باید متقبل خواهید شد.

 

 

 

اگر از مقاله خوشت اومده امتیاز بده
[کل: 0 میانگین: 0]

 

 

 

Repair of Iran Radiator boiler in Damavand

Novin Emdad Iran Radiator boiler Repair Center is ready to provide services in Tehran, Pardis, Bumhan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim.

With years of experience in repairing Iran Radiator heating systems, relying on trained technicians, we will provide you with the most specialized Iran Radiator boiler repairs.

One of the advantages of our service is the use of original spare parts.

Contact us for more information or to request Iran Radiator repairs

Iran Radiator boiler Repair in Damavand – New Relief Complex – Contact Number: 09120036796 – 77492283

Wall boiler bugs

Wall-mounted boilers are durable devices with a longer lifespan that are less difficult to maintain than other types of water heaters and also take up less space.

But when you choose a wall boiler as your home heating system, it is necessary to have information about its defects and errors (errors) to know if there is a problem. In this article, we want to introduce you to the language and dialect of your wall boiler.

How does a wall boiler work?

Wall-mounted boilers, such as standing water heaters, do not have a tank and are in fact tankless and do not store water in advance, but the water heats up as it passes through the system. There is a piece called a heat exchanger inside the chamber next to the burner and the gas burns in it.

This gas enters the pipe and valve from the gas source and then reaches the burner.

When the hot water tap is opened, the electronic components of the water heater react and the igniter turns on and ignites.

After the ion electrode ignites, the gas flows into the combustion chamber and burns. The water then heats up as it passes through the chamber, and the boiler continues to operate as long as the hot water tap is open.

Iran Radiator boiler Repair in Damavand – New Relief Complex – Contact Number: 09120036796 – 77492283
The cause of the problems that cause the wall boiler to fail?

We often hear the question of why my wall boiler fails or does not work well, and the truth is that there are many possibilities because boilers are complex systems and there are several interchangeable parts in them, each of which may cause It is broken.

5 Common reasons for the problem of wall boilers

Wall boilers are expensive, effective and environmentally friendly. Failure of the wall boiler can be a bad surprise for you, especially if it happened in the middle of winter cold.

Unfortunately, all water heaters and boilers need to be replaced one day, but the good news is that some problems can be solved easily, cheaply and without buying a new water heater or boiler.

Get your boiler repaired by repairing Iran Radiator boiler in Damavand in Novin Emdad, and in the first part of this article, we will point out the common problems of wall boilers and teach you their solutions.

1- After opening the faucet, it takes some time for the water to heat up

This is not really a problem.

You should know that wall-mounted water heaters are not fast and can not provide you with hot water immediately after opening the tap. Only boilers that are equipped with a water circulation pump or have tanks that have produced and stored hot water before opening the valve can have this capability.

Also, the transfer time of hot water from the boiler to the tap depends on the length of the pipes between the two points, unless you have a circulating pump. Due to the long length of the pipes, the cold water that is already left inside them must be removed to reach the hot water.

So know that this is not a problem and your water heater does not need to be repaired in this case, so do not spend a lot of time to find a solution or bring a repairman.

And if this is important to you, our advice is to get a wall boiler that is equipped with a water circulation pump or water storage tank.

2. My wall boiler does not heat water

Lack of hot water is one of the most common problems in these systems. The first thing to check is the sources that supply water, gas and electricity to the boiler. Also make sure that the valves connected to the boiler are not closed.

– When the boiler is on, check how the gas burns and see if the boiler ion bar ignites. If not, the problem is with the boiler burner.

– See if the device has reached the minimum level of water flow? Make sure the valve is open enough for the water level to reach the proper level and that no obstruction is blocking the pipe path.

– When the air is cold, check that the parts and water pipes connected to the boiler are not frozen. Be sure to insulate all the outside pipes and it is better to cover the water heater chamber with jacket insulation.

– The heat exchanger may be damaged due to the hardness of the water, so make sure the health of this part.

– Check the air intake of the water heater that is not blocked.

– Another reason that the water heater does not have hot water can be the excessive and simultaneous use of hot water.

Water heaters produce a certain amount of hot water over time, and for example, if the dishwasher, shower and kitchen faucet are open at the same time, you will gradually feel the water cool down.

3- The water is too hot

– The reason may be the very high temperature setting. Set the temperature at a low level so as not to burn with hot water and avoid wasting energy and high costs.

– If the water flow is reduced due to clogged pipes or water filters, a very small amount of water in the system heats up, resulting in hot water. Make sure the water path is not blocked and clean them.

Also, check the shower head and faucet so that they are not blocked and the water flow is not reduced.

– If you see any deposits, be sure to clean them.

– If the heat sensor is damaged or not in place, replace it or try to put it in the right place so that it is fully connected to the pipe.

– Also check the external heat sensor of the chamber and replace it in case of damage.

Iran Radiator boiler Repair in Damavand – New Relief Complex – Contact Number: 09120036796 – 77492283

Novin Emdad is ready to provide repair services with the best quality and the fastest possible time in Tehran, Pardis, Lavasan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim, Nowshahr.

4- The water is not hot enough

– The water level may be low. Raise the temperature to about 125-130 degrees Fahrenheit (54-51 degrees Celsius). Or, if necessary, raise the temperature, but make sure you do not raise it too high.

– It is possible that the water flow has decreased due to the mass of the water filter or pipes.

– If the path of hot and cold water flows intersect, cold water mixes with hot water and the outlet water temperature drops (at the end we have taught the test method). One of the reasons for the interference of these paths can be the installation of a single lever or single base valve.

– The gas valve may not deliver the right amount of gas to the device due to not opening completely or not having enough pressure. Make sure the dimensions of the gas pipe are appropriate. Get help from a specialist to check the gas source or route.

– It is possible that sediments and lime have accumulated inside the heat exchanger. You must get rid of these deposits because these materials, like an insulator, prevent heat transfer to the water by the heat exchanger.

– Check that the ventilation system and fan of the wall boiler are clean and provide fresh air for ignition.

5- The water heater turns off suddenly

If your wall boiler is old and has been around for more than ten years, most likely the problem is the amount of water flow.

Each wall boiler has a minimum amount of water flow, measured in gallons per minute, and is actually the amount of water that must flow in the boiler to produce hot water.

If the amount of hot water you consume is below this minimum, the boiler will turn off automatically as a precaution. Because if the amount of cold water is not suitable for flowing in the heat exchanger, there is a risk of overheating.

So to prevent heat exchanger damage and overheating of the water, the boiler automatically shuts off and the water cools down. To solve this problem, consult a specialist whether you need to replace and update your wall boiler or not.

Most older water heaters have a minimum flow rate of 1.2 to 3.4 gallons per minute, and newer boilers have a minimum flow rate of 1.4 gallons per minute. This means that despite the low water flow and low hot water consumption, your boiler will continue to work.

Why not go to an inexperienced and unauthorized repairman or technician?

It uses non-standard parts and accessories to repair your device and your device will be completely unused.

It is possible that we do not know the skill of the repairman and whether he has passed the necessary training or not, and it will cause more damage.
In the event of any problems, you will not have the support to seek redress or compensation

You will have to pay a lot of non-standard costs due to not being in the process of repairing the device.