تعمیر یخچال الکترواستیل اسلامشهر

تعمیر یخچال الکترواستیل اسلامشهر

تعمیر یخچال الکترواستیل اسلامشهر:

شرکت نوین امداد تمام سعی خود برای برطرف کردن نیاز مشتریان را با بهترین کیفیت انجام داده است. این مجموعه با تعمیرات یخچال الکترواستیل شما در منزل و سرویس یخچال در کمترین زمان و کمترین هزینه ممکن در خواست شما را توسط تعمیرکار یخچال پیگیری و پشتیبانی می­کند.

 

هزینه احتمالی برای تعمیر یخچال الکترواستیل؟

تعمیر یخچال الکترواستیل همش بستگی به نوع مدل یخچال و قطعاتی که باید تعویض یا تعمیر متفاوت میباشد و اینکه متخصص تعمیرکار در محل حضور پیدا کند و برآورد هزینه کند. شما ممکن است که نیاز به نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اسلامشهر داشته باشید.

یا نیاز به بهترین تعمیرکار یخچال الکترواستیل در اسلامشهر، تعمیرات یخچال الکترواستیل در منزل زمانی که این محصول الکترونیکی با عیب و ایراد  مواجه می شود، شما بهتر است با نمایندگی نوین امداد، تعمیر یخچال الکترواستیل در اسلام شهر تماس بگیرید.

تا تعمیرکار کاربلد و متخصص ما کار شما را انجام دهد و به اشتباه با تعمیرکاران غیر مجاز تماس نگیرید. اگر برتون سخته که محصول الکترونیکی تون رو، را به نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل انتقال دهید، می توانید از روش تعمیرات در منزل استغفاده کنید و کار تعمیراتی که در یخچال الکترواستیل خود دارید، انجام دهید.

اگر با تعمیرکارها و تعمیرگاه های غیر حرفه ایی می خواهید تعمیرات یخچال الکترواستیل را انجام دهید. ممکن است متحمل خسارات بیشتری شوید و حتی ممکن است کلا دستگاه شما بسوزد و غیر قابل مصرف شود.

 

تعمیر یخچال الکترواستیل اسلام شهر - نوین امداد 09120036796
تعمیر یخچال الکترواستیل اسلام شهر

 

 

در صورت روشن نشدن یخچال الکترواستیل چه باید کرد و تعمیر یخچال الکترواستیل اسلامشهر؟

چه کارهایی باید انجام بدیم زمانی که یخچال شما روشن نمیشود. اگر دوشاخه شما به محافظ وصل است، آن را جدا کرده و پریز را مستقیم به برق وصل کنید. احتمال اینکه کابل پارگی یا قطعی داشته باشد، زیاد است. می توانید از دکمه ریست استفاده کنید، شاید یخچال هنگ کرده یا اروری داشته باشد.

اینها راهنمایی هستند که در صورت روشن نشدن یخچال به شما کمک خواهند کرد، در غیر این صورت یک قطعه داخل یخچال خراب شده است.

مثلا برد الکترونیکی یخچال می تونه اولین چیزی باشه که در یخچال خراب میشه و تعمیرکار ما آن را چک خواهد کرد و اگر مشکل از برد باشد، آن را به نمایندگی جهت درست کردن می آورد. بعضی از قطعات مثل برد و غیره به دلیل نیاز به ابراز خاص جهت تعمیر در منزل نمی توان تعمیر کرد و باید حتما به نمایندگی آورده شود.

 

تعمیر یخچال الکترواستیل در تمامی مناطق غرب ، شرق ، مرکز ، جنوب و شمال تهران توسط تعمیرکاران مجرب و حرفه ای ما در نمایندگی نوین امداد با گارانتی و پشتیبانی انجام میگردد .

داشتن سوال و جهت نیاز به تعمیرات با شماره های :0912003679677492283 تماس حاصل فرمایید.

اطلاعاتی درباره سیستم فیلتراسیون ضدبو دارید و تعمیر یخچال الکترواستیل اسلامشهر:

تا حالا شده درب یخچال یا فریزر رو بازی کنی و بوی نامطبوعی استشمام کنی!! با اینکه یخچال تمیز شده باشه یا به نظرت مواد غذایی داخل یخچال بو دار نیست. اما این بو، در گذر زمان در یخچال های قدیمی و بدون فیلتر این بو احساس میشد.

اما الانه یه جز داشتن لاستیک دور درب ضدباکتری، دارای فیلتر بوگیر و آنتی باکتریال داخلی هم شامل اکثر یخچال فریزرهای الکترواستیل است که باعث میشه که از داشتن بوی بد جلوگیری کند.

طرز صحیح نگهداری از یخچال الکترواستیل:

  • یخچال الکترواستیل را جایی قرار بدهید که خیس یا مرطوب نباشد.
  • سیم برق یخچال می دانید که بسیار مهم است پس سعی کنید له یا کشیده نشود.
  • اگر دیدی سیم به هر دلیل پاره شده به هیچ عنوان بهش دست نزنید.
  • پریزهای برقم یکی دیگر از مواردی هست که باعث سوختن یخچال الکترواستیل می شود. پس در صورتی که دیدین شل هست یا فکر میکنید دوشاخه درست در پریز نمی رود حتما آن را تعمیر کنید.
  • درست است که یخچال وسیله ی نگهداری مواد غذایی هست، اما هر دستگاهی ظرفیت خاصی دارد. بیش از حد مجاز یخچال را پر نکنید. ( این مورد در ایران با وجود مسایل اقتصادی صدق نمی کنه)
  • یکی دیگر موارد داغ بودن بیش از حد غذاست. اول اینکه یخچال با توجه به سنسورها ردیابی می کند و باید سرمای زیادی جهت خنک کردن غذا به کار ببرد، که این موضوع به موتور فشار وارد می کند.
  • هم برای پول برق و هم برای خراب نشدن یخچال، در صورت مسافرت طولانی یخچال را حتما از برق بکشید.
  • حتما فرانوش نکنید که سطح یخچال با زمین یکی باشه و یخچال کج نباشه.
  • ولتاژ ورودی 220 ولت

 

متخصصین نوین امداد با اقدام به عیب یابی و بررسی کامل یخچال فریزر و ساید بای ساید شما اقدام به مشخص نمودن کامل عیوب احتمالی دستگاه شما نموده و بعد سرویس یخچال به شما یخچال سالم تحویل میدهند

 

سپس با در جریان قرار دادن شما در مورد هزینه و قطعات قابل تعمیر یا تغییر قطعه اقدام به انجام تعمیرات خواهد نمود. شما می توانید در تمامی مراحل تعمیرات یخچال الکترواستیل خود در جریان کامل اتفاقاتی که رخ می دهد قرار بگیرید و دیگر نگران یخچال خود نباشید

راه‌هایی که می‌توانید با مجموعه نوین امداد در زمینه تعمیرات یخچال، هود، پکیج دیواری و غیره ارتباط برقرار کنید؟

شما می‌توانید از طریق شماره هایی که در صفحه سایت یا در صفحه تماس با ما وجود دارد با تعمیرکاران متخصص تماس حاصل فرمایید .این شماره ها واحد پشتیبانی خدمات ،مدیریت مجموعه، مشاوره و پاسخگویی به سوالات در برمی گیرد. تماس با : 09120036796

 

 

تعمیر یخچال الکترواستیل اسلام شهر - نوین امداد 09120036796
تعمیر یخچال الکترواستیل اسلام شهر – نوین امداد 09120036796

عیب یابی صدای های غیر عادی یخچال:

محل نصب یخچال تراز نیست.

ممکن است شی خارجی در پشت و یا زیر یخچال الکترواستیل گیر کرده باشد پس از بررسی آن را خارج کنید.

به صدا دقت کنید ؛ درصورتی که صدای شبه تیک از داخل کابین یخچال می­شنوید طبیعی است.

این صدا به علت انقباض و انبساط مواد غذایی درون یخچال اتفاق می­افتد.

کمپرسور یخچال معیوب است.

مواردی که باعث پائین آمدن راندمان یخچال الکترواستیل میشوند :

  • کثیف یا پاره بودن لاستیک دوره درب که باعث میشود در نوب یخچال به درستی بسته نشود وهوای گرم دارد یخچال شود و ساعت کار یخچال چند برابر شود
  • گذاشتن مواد غذایی گرم داخل یخچال
  • بالانس نبودن دمای یخچال و فریزر
  • نداشتن فاصله مناسب یخچال با دیوار
  • بیش از حد گرم بودن دمای اطراف یخچال
  • وصل کردن مستقیم دو شاخه برق یخچال به پریز بدون استفاده کردن از محافظ و اینها مواردی است که باید در نگهداری یخچال فریزر الکترواستیل رعایت شود.
  •  انجام ندادن سرویس سالانه یخچال شامل تمیز نکردن کنداسیون –چک نکردن فن ها-چک نکردن گاز کمپورسور
  • درب یخچال یا فریزرا هیچگاه به مدت طولانی باز نگذارید و از باز و بسته کردن بیهوده آن خودداری کنید

تنظیمات یخچال الکترواستیل

با وجود تکنولوژی سیستم کنترل الکترونیکی که مجهز به صفحه‌ی لمسی است شما می‌توانید تنظیمات دستگاه خود را کنترل کنید. شرکت الکترواستیل به شما این امکان را داده‌است تا در برخی مدل‌های خود از جمله مدلES27 سری استار و… از وضعیت یخچال و فریزر خود در هر لحظه باخبر شوید! همچنین با استفاده از این پنل دیجیتال می‌توانید بنابرکاربرد مورد نظر خود، تنظیمات دستگاه را تغییر دهید.

 

با استفاده از این تکنولوژی با فعال سازی حالت اقتصادی eco می‌توانید مصرف برق خود را کاهش دهید و قبض برق خود را به حداقل برسانید

تعمیر انواع یخچال در اسلام شهر با نوین امداد با بهترین تعمیرکار یخچال جهت تعمیرات تخصصی یخچال , تماس با نوین امداد : 09120036796

 

 

تعمیر یخچال الکترواستیل اسلام شهر - نوین امداد 09120036796
تعمیر یخچال الکترواستیل اسلام شهر

 

تعمیر یخچال در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران توسط تعمیرکار متخصص نوین امداد در محل عیب یابی و رفع مشکل میگردد. توجه داشته باشید که تعمیرات انواع یخچال فریزر در novinemdad.com بدون خارج کردن دستگاه از منزل انجام میشود و تنها در صورتیکه

 

قطعه ای معیوب به مانند یخساز یا برد الکترونیکی، نیاز به تعمیر داشته باشد از دستگاه شما باز میشود و جهت تعمیر و یا تعویض قطعه برای رفع مشکل توسط تعمیرکار نوین امداد به کارگاه مجهز این مجموعه تحویل داشته میشود و در صورت امکان در همان روز یخچال فریزر معیوب شما بعد از تعمیر، صحیح و سالم تحویل شما داده میشود.

تعمیرات صدای زیاد یخچال Electro steel

صدای زیاد و غیر طبیعی در یخچال الکترواستیل میتواند چند دلیل داشته باشد .

یخچال تراز نیست .

فن معیوب است و صدا تولید میکند .

پروانه فن شکسته است .

اواپراتور دچار یخ زدگی شده و پروانه به یخ گیر میکند .

کمپرسور مشکل مکانیکی دارد و صدا میدهد .

یک یا چند رله روی برد الکترونیکی معیوب است و صدای قطع و وصلی میدهد .

برای تعمیر یخچال الکترواستیل در این حالت باید هرکدام از قطعات بصورت جداگانه تست شود و بعد از تشخیص علت صدای زیاد یخچال باید مشکلات آن رفع شود

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل پیشنهاد میکند در صورت شنیده شدن صدای غیر طبیعی سریعا اقدام به عیب یابی یخچال و تعمیر آن بکنید .

 

 

 

اگر از مقاله خوشت اومده امتیاز بده
[کل: 0 میانگین: 0]