نمایندگی امرسان در قرچک

نمایندگی امرسان در قرچک

نمایندگی امرسان در قرچک:

درباره ی  شرکت امرسان چی می دونید … شروع این شرکت سال 1360 بوده است که توسط شخصی به نام اقای فتاحی بود است. اولین محثولات این شرکت یخچال بوده است از اول فعالیت. یخچال های  و 19 و 20 و16 فوت جز بهترین یخچال های  تولید داخلی محصوب می شد.

اطلاعات جالبی که در زمینه آقای فتاحی باید بدانید این است که ایشون قبلا در شرکت‌های آزمایش، الکترولوکس، ارج و ساراول کار می کردند.

این شرکت اولین مجموعه ای بودش که یخچال های با مصرف انرژی A تولید کرد. این شرکت به علت تنوع و کیفیت عالی در زمینه یخچال و محصولات دیگر دارای چندین جایزه و گواهی نامه های مختلف است.

خیلی ها این سوال را برایشان خیلی مهم است که موتورهای شرکت امرسان ساخت کجاست، باید بدانید که موتورهای این مجموعه چینی هستند. پس گول تعمیرگاه ها و تعمیرکاران را جهت آوردن موتور خارجی را نخورید، چون در هر صورت موتور چینی برای شما خواهند آورد.

گاز و وکیوم یخچال امرسان و نمایندگی امرسان در قرچک:

یک نوع گازی در یخچال وجود دارد که شیمیای و فشرده شده است  و کار این گاز این است که محیط داخلی یخچال را خنک کند.قبلا از گاز آمونیاک  استفاده می کردنند. این گاز به شدت و قابل انفجار بود و به همین دلیل طی گذشت زمان این گاز به علت خطرناک بودن و بالاتر رفتن تکنولوژی کنار گذاشته گذاشته شدش.

گاز بعدی که ساخته و جایگزین این گاز  قرار گرفت، گاز فریون بود.  این گاز یک ماده خنک کننده و بی رنگ و بی بو است و خطر جدی ندارد. فقط در صورت نشتی باعث ایجاد بوی بد می شود.

اگه برحسب تصادف متوجه شدین که دمای یخچالتان بالا رفته یا موتور یا کمپرسور همش یکسره کار می کنه، یکی از دلایل می تونه این باشه که گاز یخچال کم شده و نیاز به شارژ دارد.

شارژ گاز یخچال امرسان کی از کارهای تخصصی است که حتما باید توسط تعمیرکار متخصص انجام شود. درسته که این گاز کشنده نیست، اما به دستگاه شما آسیب جدی خواهد زد. شماره تماس های ما را از یاد نبرید. نمایندگی نوین امداد – با شماره تلفن های 77492283 و 09120036796

 

نمایندگی امرسان در قرچک - نوین امداد1
نمایندگی امرسان در قرچک – نوین امداد1

 

کندانسور یخچال و تمیز کردن آن و نمایندگی امرسان در قرچک:

یک چیز جالبی که درباره کندانسور یخچال باید بدونید و احتمالا کسان کمی در این مورد اطلاعات دارن این است که کندانسور یخچال امرسان طی زمان نیاز به تمیزی یعنی گرد و خاک گیری دارد. این موضوع جهت جلوگیری از خرابی آن خیلی مهم است .

لوله هایی ریزی معمولا در پشت یخچال به صورت مارپیچ قرار دارند که به آن (کویل ) میگن، همان کندانسور یخچال امرسان است. این لوله ها معمولا داغ هستند. کار کندانسور یخچال امرسان تغییر دمای گرم به سرد به یخچال است. وقتی روی ان زیادی گرد و خاک میشینه باعث میشه نتونه گرمای محیط رو بگیره، در نتیجه هوای سرد کمتری رو می تونه به یخچال بده.

حتما، حتما بابت هر کاری باید یخچال را از برق بکشید، حتی بابت تمیز کردن یا حتی یک جا به جایی معمولی. پس یخچال را از برق بکشید. در صورت داشتن جاروبرقی از لوله جارو برقی کمک بگیرید و گرد و غبار بگیرید. لوله را به کندانسور یخچال امرسان نکوبید یا یک وقتی با دستمال خیس تمیز نکنید. می توایند با یک فرچه نرم نقاشی هم  این کار را بکنید.

 

هر وسیله برقی دارای نقاط ضعف و مزیت هست. هیچ وسیله برقی کامل و بدون عیب نیست. در گذر زمان و استفاده از این موضوع کاملا احساس می شود. نمایندگی های مختلفی وجود دارد که هنگام فروش محصولات الکترونیکی ضمانت نامه ای جهت خراب شدن وسیله به شما می دهند ولی همان طور که خودتان می دونید این ضمانت نامه مادام العمر نیست و زمانی به پایان می رسد.

بعد از تمام شدن ضمانت نامه شما نیاز به جایی دارید که در صورتی که محصولات الکترونیکی شما خراب شد به آنجا مراجعه کنید یا در صورت سنگین بودن وسیله و شیوع کرونا در سراسر کشور پیشنهاد ما تعمیر در منزل است. اعتماد کردن به هر تعمیرگاهی واقعا سخت بوده و معلوم نیست که آیا وسیله شمار را دارند تعمیر می کنند با ضرر بیشتری دارند به شما می زنند.

از این رو ما با تبلیغات پیش رفته در سراسر تهران و حومه می کنیم که اینکه شما دوستان عزیز گول و ضرر این این ادم ها رو نخورده و از جایی تقاضای تعمیرکار کنید که مطئن باشید در آخر کار هم محصولات الکترونیکی شما سالم شده و هم ضرر مالی چندین برابر نکنید.

ما تا آنجا که توانسته ایم به بیشتر کارکنانمان دانش و آگاهی بیشتر برندها در ژمینه های مختلف مثل  یخچال و پکیج و هود را داده ایم .تا کم کم از هر نظر بی نقص شویم. پس خدمات پس از فروش محصولاتتان را به ما بسپارید. نوین امداد ما با 10 سال سابقه خدمت شما دوستان با تعمیرات محصولات الکترونیکی مفتخریم که تعمیرات در منزل را در بسیاری از مناطق انجام بدهیم. مثل قرچک، رودهن، دماوند و غیره …

 

نمایندگی امرسان در قرچک - نوین امداد1
نمایندگی امرسان در قرچک – نوین امداد1

 

در قدیم یخچال امرسان خیلی مارک شناخته شده ای نبود و از ساید های فوق پیشرفته هم خبری نبود ولی الان این مارک با بودن در بازار ایران ثابت کرد میتونه مارک خوبی باشه و از پس مشکلات بر بیاد، ولی حتی بهترین مارک دنیا هم باشه، یک روزی نیاز به تعمیر داره یخچال های امرسان مثل تمام وسایل الکترونیکی نیاز به نگهداری و تعمیر دارن.

اگر شک دارید به سالم بودن یا نبودن یخچال امرسان منزل، تنها پیشنهاد من استفاده از نمایندگی امرسان توسط مجموعه ی نوین امداد در قرچک هستش، مخصوصا مصرف کننده هایی که در قرچک ساکن هستند، از لحاظ دسترسی سریع به نمایندگی امرسان خیالشون راحت باشه.

یخچال امرسان با موتور های خوب و عالی که داره لیاقتش تعمیر به نحو احسنده و چون جنس این یخچال ایرانی فوق العادس به خصوص اینکه به پای بقیه یخچال های خارجی هم میرسه شانس دو چندان برای استفاده ی مجدد این یخچال فراهم بشه.

مطمئنا اگر شما مصرف کننده یخچال امرسان هستید و به دلایلی در مشکل یخچال شک دارید از شما می خوام مقالات مربوط به این یخچال را در سایت و در برگه ی یخچال امرسان هست دقیق مطالعه کنید و نزارید هد تعمیرکاری نزارید هر تعمیرکاری به یخچال دست بزنه،

فقط به تعمیرکارهای نمایندگی امرسان اعتماد کنید چون اونها در کارشون تک هستن و بیش از ده سال سابقه دارن، حتی نمیتونین تصور کنین که در این ده سال چندین مورد یخچال امرسان در مجموعه ی نوین امداد مورد تعمیر قرار گرفته شود.

تعمیرکاران نوین امداد پس از گزروندن سخت ترین امتحانات و دوره های پیشرفته ی تعمیر یخچال و در انتها دادن امتحان میتونن در این مجموعه فعالیت داشته باشن، پس مطمئن باشید کار تعمیر یخچال امرسان شما دست ادم های کاربلد می افته.

 

مشکلات یخچال های امرسان و نمایندگی امرسان در قرچک :

مشکل برفک یخچال
مشکل برد یخچال
موتور یخچال
پاره شدن لاستیک درب یخچال
و بقیه ی مشکلات غیره ……
در مقالات یخچال امرسان به این موضوعات رسیدگی کردیم

شما مصرف کننده گرامی یخچال امرسان هر چقدر بیشتر اطلاعات در مورد مشکلات یخچال داشته باشید کمتر دچار مشکل میشید چون میدونید به چع شکل از یخچال امرسان نگهداری کنید و مطمئنا بعد از خوندن بقیه مقالات متوجه میشید که این کار چکاپ یا سرویس سالیانه یخچال چقدر به نفع شماست، و با این کار چقدر ممکنه از هزینه های جانبی منزل کم بشه و چقدر اعصابتون قراره در ارامش قرار داشته باشه.

 

نمایندگی امرسان در قرچک - نوین امداد1
نمایندگی امرسان در قرچک – نوین امداد1

اورلود یخچال امرسان:

تمام محصولات الکترونیکی دارای سخت افزار و قطعات پیچیده هستند و فقط کسانی که دانش آن وسیله را دارند قادر به فهم و درست کردن آن دارند.

2 نوع اورلود داریم. یکی اورلود حرارتی و دیگری اورلود مغناطیسی

کار اصلی این قطعه کوچک این هست که اجازه نده که برق زیادی وارد دستگاه بشه که باعث گرم شدن موتور شود. تا حالا صدای شبیه تق بلندی از یخچال شنیدید، یا مثل اینکه دستگاهی در یخچال خاموش شدش، ان همان اورلود است.

معمولا خرابی ترموستات یا افزایش یا کاهش ولتاژ و خرابی موتور و …. غیره می تونه باعث قطع این قطعه شود.

این قطعه اهنی با وجود خیلی کوچک بودن ولی نقش مهمی را در یخچال ایفا می کند.

نمایندگی نوین امداد جهت تعویض اورلود و تعمیر یخچال و پشتیبانی سالیانه با شماره تماس های  77492283 و 09120036796

 

 

اگر از مقاله خوشت اومده امتیاز بده
[کل: 0 میانگین: 0]

 

 

Emerson Representation in Qarchak:

What do you know about Emerson Company … The company was started in 1981 by a person named Mr. Fattahi. The first products of this company have been refrigerators since the beginning of their activity. The 19, 20 and 16 foot refrigerators were among the best domestically produced refrigerators.

The interesting information you need to know about Mr. Fattahi is that he previously worked for experimental companies, Electrolux, Arj and Sarawl.

The company was the first to produce A-energy refrigerators. The company has several different awards and certificates due to the variety and excellent quality in the field of refrigerators and other products.

Many people ask the question, where are the engines of Emerson Sakht company, you should know that the engines of this collection are Chinese. So do not be fooled by repairmen and repairmen to bring an external engine, because in any case they will bring you a Chinese engine.

Emerson refrigerator gas and vacuum and Emerson representative in Qarchak:

There is a type of gas in the refrigerator that is chemical and compressed, and the job of this gas is to cool the inside of the refrigerator. In the past, ammonia gas was used. This gas was very explosive and therefore over time this gas was abandoned due to its dangerousness and high technology.

The next gas that was made and replaced was Freon gas. This gas is a colorless, odorless cooling substance and does not pose a serious danger. Only in case of leakage causes bad smell.

If you happen to find that your refrigerator’s temperature has risen or that the engine or compressor is not running at all, one of the reasons could be that the refrigerator gas has decreased and needs to be charged.

Charging the gas of Emerson Ki refrigerator is one of the specialized tasks that must be done by a specialized repairman. It is true that this gas is not deadly, but it will seriously damage your device. Do not forget our contact numbers. New relief agency – with telephone numbers 77492283 and 09120036796

Emerson Representation in Qarchak – Novin Emdad 1

Refrigerator condenser and its cleaning and Emerson representative in Qarchak:

One interesting thing you should know about the refrigerator condenser, and probably few people know about it, is that the Emerson refrigerator condenser needs to be cleaned over time. This is very important to prevent it from breaking down.

Small tubes are usually located in the back of the refrigerator in a spiral, which is called (coil), which is the condenser of Emerson refrigerator. These pipes are usually hot. The job of the Emerson refrigerator condenser is to change the temperature from hot to cold in the refrigerator. When there is a lot of dust on it, it can not absorb the heat of the environment, so it can give less cold air to the refrigerator.

Be sure to unplug the refrigerator for anything, even for cleaning or even a regular move. Then unplug the refrigerator. If you have a vacuum cleaner, get help from the vacuum cleaner tube and get dust. Do not knock the tube into the Emerson refrigerator condenser or clean it once with a damp cloth. You can also do this with a soft paint brush.

Every appliance has its advantages and disadvantages. No electrical appliance is perfect. Over time and the use of this issue is quite felt. There are various agencies that give you a warranty for damage to the device when selling electronic products, but as you know, this warranty is not for life and expires in time.

After the warranty expires, you need a place to go if your electronics break down, or if the device is heavy and the corona spreads across the country, we suggest home repair. It is really hard to trust any repair shop and it is not clear if they are repairing the meter and they are hurting you more.

Therefore, with the propaganda spread all over Tehran and its suburbs, we make sure that you, dear friends, have not been deceived by these idiots and ask a repairman from somewhere to make sure that in the end, both your electronic products are safe and they are harmful. Do not multiply financially.

As much as we can, we have given most of our employees more knowledge and awareness of brands in various fields such as refrigerators, packages and hoods, so that we can gradually become perfect in every way. So leave the after-sales service of your products to us. With 10 years of service to you friends with electronics repairs, we are proud to do home repairs in many areas. Like Qarchak, Roodehen, Damavand, etc …

Emerson Representation in Qarchak – Novin Emdad 1

In the past, Emerson refrigerator was not a very well-known brand and there was no news of highly advanced sides, but now this brand has proved in the Iranian market that it can be a good brand and overcome problems, but it is even the best brand in the world. It needs to be repaired one day. Emerson refrigerators, like all electronic devices, need to be maintained and repaired.

If you have any doubts about the health or safety of Emerson’s refrigerator, my only suggestion is to use the Emerson dealership with the new relief complex in Qarchak, especially consumers who live in Qarchak, in terms of quick access to the Emerson dealership, feel comfortable.

Emerson refrigerator with its good and excellent motors deserves to be repaired in a sensible way, and because the material of this wonderful Iranian refrigerator, especially since it is similar to other foreign refrigerators, provides a double chance to reuse this refrigerator.

Of course, if you are a consumer of Emerson refrigerator and for some reason you have doubts about the refrigerator problem, I ask you to carefully read the articles related to this refrigerator on the site and in the Emerson refrigerator tab, and do not let any repairman touch the refrigerator.

Just trust the repairmen of Emerson dealership because they are unique in their work and have more than ten years of experience, you can not even imagine that in these ten years, several items of Emerson refrigerators in the new relief complex will be repaired.

The new Emdad repairmen can work in this complex after going through the most difficult exams and advanced courses of refrigerator repair and at the end of the exam, so you can be sure that the work of repairing your Emerson refrigerator will fall into the hands of carbald people.

Problems of Emerson refrigerators and Emerson dealership in Qarchak:

Refrigerator thaw problem
Refrigerator win problem
Refrigerator motor
The refrigerator door rubber is torn
And other problems etc ……
We addressed these issues in the Emerson Refrigerator articles

Dear consumer of Emerson refrigerator, the more information you have about the problems of the refrigerator, the less trouble you will have, because you know how to maintain the Emerson refrigerator, and surely after reading the rest of the articles, you will realize how beneficial this check or annual refrigerator service is. You, and by doing so, how much it is possible to reduce the side costs of the house and how much your nerves are going to be calm.

Emerson Representation in Qarchak – Novin Emdad 1
Emerson refrigerator overload:

All electronic products have complex hardware and components, and only those who have the knowledge of the device can understand and make it.

We have 2 types of overload. One is thermal overload and the other is magnetic overload

The main function of this small part is to prevent too much electricity from entering the device which will cause the engine to overheat. Have you ever heard the sound of a loud knock from the refrigerator, or it’s like an overloaded device in the fridge?