نمایندگی تعمیر یخچال دوو در رباط کریم

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در رباط کریم

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در رباط کریم

مشکلاتی که برای لوازم خانگی به وجود می‌آید عمدتاً بسیار آزاردهنده هستند زیرا این وسایل از وسایلی هستند که روزانه با آنها سر و کار داریم و برای زندگی از آنها استفاده می‌کنیم.

مهمتر از مشکلات به وجود آمده تعمیر درست آنها می باشد بهتر است به یک تعمیرگاه مجاز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی مراجعه کنید تا مشکل گسترش نیابد و هزینه‌های اضافی به دنبال نداشته باشد. نمایندگی تعمیر یخچال دوو در رباط کریم

مجموعه نوین امداد در هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شما عزیزان و آماده پاسخگویی به تماس های شماست.همچنین می توانید از این قسمت فرم درخواست تعمیرات را پر کنید،متخصصان ما به زودی با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.

در این زمان می خواهیم به مشکلات رایجی که برای یخچال دوو به وجود می‌آیند بپردازیم.شما می توانید ابتدا مشکل را شناسایی کرده سپس درخواست تعمیرات بنمایید و همچنین اگر در عیب یابی دستگاه به مشکل خوردید مجموعه نوین امداد در خدمت شماست،برای ارتباط با ما کلیک کنید.

 

خرابی و مشکلات فیلتر آب یخچال فریزر دوو

چرا چراغ فیلتر یخچال روشن میشود؟

این چراغ نشان دهنده تاریخ انقضا و تعویض فیلتر یخچال دوو میباشد. فیلترها به طور معمول هر ۶ ماه یکبار باید تعویض شوند.اگر فیلتر یخچال خود را تعویض کردید اما باز هم چراغ روشن بود می توانید اتصال برق به یخچال را قطع کنید و بعد از چند دقیقه دوباره یخچال خود را به برق بزنید.

 

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در رباط کریم با عالی ترین خدمات با نوین امداد : 0912003679677492283

چرا یخچال فریزر دوو خنک نمیشود؟

 

 

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در رباط کریم - 09120036796
نمایندگی تعمیر یخچال دوو در رباط کریم

 

این مورد عاملهای متعددی دارد،وقتی یخچال گرم می شود و دما بالا می رود بیشتر عضو های یخچال از کار می ایستند و نمی توانند موادی را که داخل یخچال وجود دارند خنک نگه دارد.

 

1.در سیم کشی و اتصال برق مشکلاتی وجود دارد

در این حالت مشکل شما به دو دسته تقسیم می شود،دسته اول خاموش و روشن شدن مداوم یخچال است که در نتیجه کمپرسور یخچال وقت نمی کند یخچال را خنک کند.پس یخچال به دمای مناسب نخواهد رسید،شما می توانید این مشکل را از طریق مطمئن شدن از صحت پریز برق و یا محافظ آن حل کنید که نیازی به تعمیرکار نخواهد داشت.

در دسته دوم سیم هایی که داخل یخچال قرار داده شده‌اند دچار ایراد می‌شوند و حتی چراغ یخچال هم روشن نخواهد شد و اتصالی دارد.اگر دچار این مورد هستید شما به تعمیرکار احتیاج پیدا خواهید کرد.

 

2.خرابی و مشکلات ترموستات یخچال فریزر دوو

ترموستات بخش مهمی از یخچال است و وظیفه آن تنظیم دمای مناسب در یخچال می باشد.اگر بخواهیم به عقب برگردیم یخچال های مدل قدیمی با یک کلید دمارا تنظیم می کردند اما در نسل جدید یخچال ها،ترموستات یک صفحه نمایش روی درب یخچال می باشد.

 

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در رباط کریم با عالی ترین خدمات با نوین امداد : 0912003679677492283

 

مشکلات ترموستات می تواند تمامی سیستم یخچال فریزر دوو را دچار اختلال کند،پایین آمدن دما باعث می شود یخچال دچار برفک شود و همچنین بالا رفتن دما می تواند خرابی مواد غذایی را به دنبال داشته باشد. در هر دو حالت مشکل گسترش پیدا کرده و پس از گذشت مدت زمانی یخچال فریزر دوو دیگر کار نخواهد کرد.

 

مجموعه تخصصی نوین امداد در حوزه تعمیرات تخصصی لوازم خانگی به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما عزیزان می باشد برای تماس با متخصصان مجرب ما کلیک کنید

 

3.یخچال را در جای صحیح قرار دهید تا مشکل رفع شود!

شاید عجیب و غیرمنتظره باشد اما یکی از عاملان مشکل خنک نکردن یخچال فریزر دوو محل قرارگیری نامناسب آن می باشد!در این حالت مشکل از هیچ کدام از قطعات یخچال فریزر نیست و فقط دستگاه باید در مکانی مناسب نصب شود.اگر یخچال خود را به دیوار چسبانده اید و یا آن را در فضاهایی بسته قرار داده اید بدانید که به زودی یخچال شما قدرت خنک کردن مواد غذایی را از دست می دهد،همچنین مکان نصب یخچال نباید حرارت و رطوبت زیاد داشته باشد.

 

4.خرابی و مشکلات رله و کمپرسور عامل خنک نشدن یخچال

می‌دانیم که کمپرسور یخچال باید گاز را به مایع تبدیل کند و با پمپاژ کردن آن نگذارد دمای یخچال پایین بیاید.خرابی کمپرسور یا رله باعث می شود که موتور یخچال شما از کار بیفتد که در نتیجه یخچال به دمای مناسب نخواهد رسید و مواد غذایی خراب خواهند شد.

 

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در رباط کریم

کمپرسور یکی از مهمترین عضو های یخچال فریزر دوو است،پس پیش از گسترش مشکل به یک تعمیرکار مجرب و مجاز مراجعه بفرمایید.

 

علاوه بر عاملهای مذکور در قسمت بالا موارد زیر را هم بررسی کنید:

تنظیمات دمای یخچال را بررسی کنید،باز هم تاکید می‌کنیم که یخچال در مجاورت منبع گرما و همچنین نور آفتاب نباشد،یخچال در دمای ۱۵ تا ۳۰ درجه می تواند به بهترین شکل و وظیفه خود را انجام دهد،فاصله دیوار تا یخچال حداقل ۱۰ سانتیمتر باشد،بررسی کنید که درب یخچال کاملا بسته است.

 

چرا مواد غذایی در یخچال دوو منجمد میشوند یا یخ میزنند؟

 

 

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در رباط کریم - 09120036796
نمایندگی تعمیر یخچال دوو در رباط کریم

 

  • خرابی و مشکلات ترموستات

بررسی کنید که یخچال شما به صورت دائمی کار می‌کند یا خیر؟

اگر جواب شما مثبت است ترموستات شما احتمالاً دچار ایراداتی شده،اگر ترموستات یخچال فریزر دوو دچار عیوبی باشد کمپرسور نیز بیشتر از حالت عادی کار خواهد کرد که در نتیجه سرمای زیادی در یخچال تولید می شود و مواد غذایی یخ میزنند.

 

  • خرابی و مشکلات سنسور یخچال

سنسور به طور کلی یکی از اعضای مهم یخچال است و همچنین در دیفراست نیز دارای اهمیت بخش بخصوصی است.

چگونه سنسور یخچال دما را اندازه گیری می کند؟

این عضو با تبدیل دما به پالس های الکتریکی و فرستادن آن به برد الکترونیکی دما را اندازه میگیرد، در نتیجه اگر سنسور یخچال دچار ایراداتی باشد و نتواند درجه دما را به طور صحیح اندازی گیری کند،دستورات غلطی به برد الکترونیکی ارسال می کند،که ممکن است یخچال یا به طور دائم کار کند و یا کمتر از حد معمول کار کند.

 

  • دمای یخچال فریزر دوو تنظیم نیست

اگر دمای یخچال فریزر دوو در حد مناسبی مناسبی تنظیم نشود خیلی گرم بودن و یا خیلی سرد بودن یخچال را به دنبال خواهد داشت.دمای مناسب برای یخچال های ترموستات سه درجه است و همچنین در یخچال هایی که دیجیتال هستند و یا ساید بای ساید ها،دمای مناسب یخچال مثبت ۳ درجه و برای فریزر نیز منفی ۱۸ درجه می باشد.

 

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در رباط کریم با عالی ترین خدمات با نوین امداد : 0912003679677492283

 

چرا یخچال فریزر دوو برفک میزند؟

همه ما برفک هایی که داخل یخچال وجود دارند را دیده ایم.در یخچالهای قدیمی این مورد بسیار رایج بود اما در سری جدید یخچال ها برفک یک مشکل به حساب می آید!در صورت مشاهده برفک چه کم و یا زیاد برای جلوگیری از گسترش و بزرگ شدن مشکل اقدام به رفع آن کنید.

مجموعه نوین داد با سالها تجربه و مجرب ترین تعمیرکاران آماده خدمت رسانی به شما حتی در ایام تعطیل می باشد

در بعضی مواقع یخچال را در محلی نصب کرده اید که دارای رطوبت زیادی است پس هر بار که درب یخچال باز و بسته می شود،رطوبت به داخل یخچال وارد شده و باعث به وجود آمدن برفک میشود.

اگر یخچال شما در کنار اجاق گاز،سماور،و…اینطور وسایلی است که از خود گرما و رطوبت تولید می‌کنند سریعاً فکری برای تغییر دیزاین بکنید.

خرابی لاستیک دور درب یخچال اگرچه ساده به نظر می آید اما می‌تواند مشکلات پیچیده‌ای به دنبال داشته باشد،ممکن است لاستیک دور درب پاره و یا دچار سایش شده باشد که باعث میشود جریان هوای بیرون به طور دائم وارد یخچال فریزر دوو و باعث تولید برفک شود.

 

 

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در رباط کریم - 09120036796
نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در رباط کریم

 

ممکن است مشکلاتی برای ترموستات یخچال فریزر دوو به وجود آمده باشد که باعث تولید برفک در یخچال میشود،اگر یخچال شما دچار این مورد است به یک تعمیرکار خبره و متخصص مراجعه نمایید زیرا تعمیر و تعویض ترموستات کار افراد با تجربه می باشد.

 

مجموعه نوین امداد در تلاش است تا جای توان برای رفاه حال شما مراجعه کنندگان عزیز تعمیر را جایگزین تعویض بنماید،این مجموعه با تعمیرکاران متخصص و با تجربه به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما است

علاوه بر مواردی که گفتیم احتمال دارد یخچال فریزر شما نتواند که برفک را ذوب کند،این یک مشکل نیست!زیرا احتمالاً مدل یخچال شما قدیمی می باشد.

 

چرا یخچال فریزر دوو سر و صدا تولید میکند؟

  • یخچال فریزر دوو تراز نیست

اولین موردی که می‌توانیم به آن بپردازیم تراز نبودن یخچال فریزر دوو شما است.تراز نبودن یخچال می‌تواند اختلالاتی در کمپرسور ایجاد کند که همین مورد باعث میشود صداهای آزاردهنده‌ای از سوی یخچال بشنویم.

 

  • خرابی و مشکلات پروانه فن و یا پره های یخچال فریزر دوو

همانطور که می دانیم فن یخچال باید هوای خنک را به داخل محفظه یخچال راه دهد،ممکن است به هر دلیلی پره های فن یخچال فریزر دوو شکسته باشد و با یخ و برفک ها برخورد بکند.

 

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در رباط کریم با عالی ترین خدمات با نوین امداد : 0912003679677492283

که نتیجه این دو مورد تولید صداهای غیر عادی می باشد،خبر خوب برای شما اینکه تعویض فن یخچال فریزر دوو هزینه زیادی نمی خواهد و توسط یک تعمیرکار با تجربه به راحتی مشکلات از بین خواهند رفت.

 

  • خرابی و مشکلات موتور فن اواپراتور

موتور فن اواپراتور می تواند صدای بلندی ایجاد کند،زمانی که کمپرسور در حال کار است موتور فن آواپراتور جریان هوا را بر روی کویل های اواپراتور برقرار می کند.اگر صدایی که میشنوید از سمت فریزر است و به صورت غیر عادی بلند است،احتمال می دهیم که مشکل و خرابی از موتور فن اواپراتور باشد.راه دیگر مطمئن شدن از خرابی این قطعه خنک نشدن یخچال مثل قبلا و بیشتر شدن زمان از بین بردن یخ ها توسط یخچال می باشد.

 

مجموعه نوین امداد در هفت روز هفته پاسخگوی تماس شما عزیزان است همچنین شما می توانید با پر کردن فرم درخواست تعمیرات از این قسمت در کمترین زمان با متخصصین ما ارتباط برقرار کنید

 

 

 

 

اگر از مقاله خوشت اومده امتیاز بده
[کل: 0 میانگین: 0]

 

 

 

 

 

Daewoo refrigerator repair agent

The problems that arise for home appliances are mostly very annoying because these are the tools that we deal with on a daily basis and use for a living.

The most important problem is to repair them properly. It is better to go to an authorized repair shop for specialized home appliance repairs so that the problem does not spread and does not lead to additional costs. Daewoo refrigerator freezer repair agency in Robat Karim

The new relief complex is at your service 24 hours a day, seven days a week and is ready to answer your calls. You can also fill out the repair request form here, our specialists will contact you soon.

At this time, we want to address the common problems that arise for Daewoo refrigerators and freezers. You can first identify the problem and then request repairs, and also if you have trouble finding the device, the new set of help is at your service, to contact Click with us.

Malfunction and problems of Daewoo refrigerator water filter

Why does the refrigerator filter light come on?

This light indicates the expiration date and replacement of the Daewoo refrigerator filter. Filters usually need to be replaced every 6 months. If you replaced your refrigerator filter but the light was still on, you can disconnect the power to the refrigerator and turn on your refrigerator again after a few minutes.

Click to contact us for Daewoo refrigerator repair agency in Robat Karim

Why doesn’t the Doo refrigerator freeze?

There are several reasons for this, as the refrigerator heats up and the temperature rises, most of the refrigerator’s members stop working and can not keep the materials inside the refrigerator cool.

1. There are problems in wiring and electrical connection

In this case, your problem is divided into two categories, the first category is the continuous turning off and on of the refrigerator, as a result of which the refrigerator compressor does not have time to cool the refrigerator. So the refrigerator will not reach the right temperature, you can solve this problem through Make sure the electrical outlet or its protector is correct so that it does not need to be repaired.

In the second category, the wires that are placed inside the refrigerator have a problem and even the refrigerator light will not turn on and it has a connection. If you have this case, you will need a repairman.

2. Malfunction and problems of Doo refrigerator-freezer thermostat

The thermostat is an important part of the refrigerator and its job is to set the right temperature in the refrigerator. If we want to go back, the old model refrigerators were set with a Demara switch, but in the new generation of refrigerators, the thermostat is a screen on the refrigerator door.

نمایندگی تعمیر یخچال دوو

Click to contact us for Daewoo refrigerator repair agency in Robat Karim

Thermostat problems can disrupt the entire system of the Doo refrigerator-freezer, a drop in temperature can cause the refrigerator to thaw, and a rise in temperature can lead to food spoilage. In both cases there is a problem and the Daewoo refrigerator will no longer work after a while.

Novin Emdad specialized collection in the field of specialized repairs of home appliances is at your service 24 hours a day. Click to contact our experienced specialists.

3. Put the refrigerator in the right place to solve the problem!

It may be strange and unexpected, but one of the causes of the problem of not cooling the Doo refrigerator-freezer is its improper location! In this case, the problem is not with any of the parts of the refrigerator-freezer, and only the device should be installed in a suitable place. If you stick it or put it in closed spaces, know that your refrigerator will soon lose the power to cool food, and the place where the refrigerator is installed should not have too much heat and humidity.

4. Malfunction and problems of relays and compressors causing the refrigerator not to cool

We know that the refrigerator compressor must turn the gas into a liquid and not allow the refrigerator temperature to drop by pumping it. شد.

Click to contact us for Daewoo refrigerator repair agency in Robat Karim

The compressor is one of the most important parts of the Daewoo refrigerator-freezer, so consult an experienced and authorized repairman before spreading the problem.

In addition to the factors mentioned above, check the following:

Check the temperature settings of the refrigerator, we emphasize again that the refrigerator is not close to the heat source and also sunlight, the refrigerator at a temperature of 15 to 30 degrees can do its job and the distance from the wall to the refrigerator is at least 10 cm Check that the refrigerator door is completely closed.

Why is food frozen in the Doo refrigerator?

Thermostat failure and problems

Check if your refrigerator is working permanently.

If your answer is yes, your thermostat is probably faulty. If your Daewoo refrigerator thermostat has a fault, the compressor will work more than normal, resulting in a lot of cold in the refrigerator and food freezing.

Refrigerator sensor malfunctions and problems

The sensor is generally one of the most important members of the refrigerator and is also of particular importance in defrost. How does the sensor measure temperature?

This member measures the temperature by converting the temperature into electrical pulses and sending it to the electronic board, so if the sensor has a problem and can not measure the temperature correctly, it sends incorrect commands to the electronic board, which may The refrigerator is either working permanently or working less than usual.

The temperature of the Doo refrigerator-freezer is not set

If the temperature of the Doo refrigerator-freezer is in the right range