نمایندگی تعمیر هود بیمکث در اسلام شهر

نمایندگی تعمیر هود بیمکث در اسلام شهر

نمایندگی تعمیر هود بیمکث در اسلام شهر

نمایندگی تعمیر هود بیمکث در اسلامشهر باعث شده است تا ساکنین این منطقه نگران تعمیرات هود خود نباشند. امروزه با توجه به آپارتمانی شدن منازل و استفاده از آشپزخانه ها در قلب خانه، استفاده از هود یک امر ضروری می باشد. به طور کلی هود ها وظیفه مکش بو و دود حاصل از پخت و پز را به عهده دارند. این کار باعث می شود تا هوا و محیط آشپزخانه شما سالم بماند.

هود ها در برندهای مختلف و شکل های ظاهری متفاوتی تولید شده اند. اما تمام آن ها دارای یک ساختار هستندو نقریبا تمام آن ها با قطعات مشابه و مشترک ساخته شده اند. بنابراین می توانیم راه کارهای پیشنهاد شده را برای تمامی هود ها در برند های مختلف استفاده کنیم. متخصصین برتر نوین امداد در نمایندگی تعمیر هود بیمکث در اسلامشهر تمام تجربیات خود را جمع آوری کرده اند و ایرادهای شایع هود را در اختیار شما قرار داده اند.

با توجه به این مشکلات رایج می توانید به سرعت در صدد تعمیر هود باشید. نکته مهم این است که توجه به سرویس و تعمیرات جزیی از پیدایش مشکلات جدی جلوگیری می کند. این کار باعث افزایش عمر دستگاه شما نیز می شود.

 

ما مجموعه نوین امداد با سریع ترین و با کیفیت ترین میزبان شما هستیم. مشاوره و پاسخگویی به سوالات نوین امداد تعمیرات هود بیمکث را در تهران  ، پردیس ، لواسان، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم، نسیم شهر و حومه

 

ما مجموعه نوین امداد با سریع ترین و با کیفیت ترین سرویس میزبان شما هستیم. مشاوره و پاسخگویی به سوالات نوین امداد تعمیرات را در تهران  ، پردیس ، لواسان، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم، نسیم شهر و حومه

 

نمایندگی تعمیر هود بیمکث در اسلام شهر – مجموعه نوین امداد – شماره تماس : 09120036796 – 77492283
– مجموعه نوین امداد – شماره تماس : 09120036796 – 77492283

 

قطعات استفاده شده در هود

موتور: موتور اصلی‌ترین قسمت هود است که کار آن، کشیدن بوی ناشی از پخت و پز غذا و یا عوامل دیگر و خارج کردن آن از طریق تهویه‌ی آشپزخانه می‌باشد.

چراغ هود و گیره‌ی نگهدارنده‌ی آن: برندهای مختلف رنگ های مختلفی را در لامپ هایشان بکار می‌برند که همه‌ی آنها به یک گیرنده ثابت شده‌اند.

دکمه‌ی کنترل: اگر بجای دکمه های کنترل، کلمه‌ی PCBرا شنیده‌اید، تعجب نکنید. زیرا به این نام نیز خوانده می‌شوند. کلیدهای کنترل برای تنظیم لامپ‌ها و سرعت موتور بکار می‌روند. امروزه مدل‌های پیشرفته کنترل از راه دور را به جای کلیدهای کنترل سنتی استفاده می‌کنند.

مشکلات ایجاد شده در هود ها حتما در یکی از این قطعات می باشد. با شناخت صحیح قطعات استفاده شده در هود های بیمکث می توانید به راحتی عیب یابی را انجام دهید. اما در نظر داشته باشید که گاهی نیاز می شود تا با تعمیرکار تخصصی تماس بگیرید. همکاران ما در نمایندگی تعمیر هود بیمکث در اسلامشهر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

نمایندگی تعمیر هود بیمکث در اسلام شهر

 

نمایندگی تعمیر هود بیمکث در اسلام شهر - 77492283
نمایندگی تعمیر هود بیمکث در اسلام شهر

موتور هود

اگر موتور هود آشپزخانه، ناگهان شروع به ایجاد صداهای غیرعادی می کند، ممکن است به این دلیل باشد که موتور در تلاش است تا پروانه یا فن را بپرخاند. در این حالت چون فشار زیادی بر روی آن قرار دارد ممکن است موتور بسوزد. بهتر است آن را عوض کرده و یک موتور جدید را جایگزین آن کنید.

اگر هود شما کتابچه‌ی راهنما دارد و اجزاء داخلی آن را نمایش می دهد می توانید برای شناسایی قطعات داخلی از آن استفاده کنید و اقدام به تعویض موتور کنید.

هود را خاموش کنید و برای دسترسی به سیم پروانه پوشش پروانه را در بیاورید. قبل از خارج کردن گیره‌های نگهدارنده‌ی موتور،  سیم‌ ها را به دقت باز کنید و معکوس مراحل را با موتور جدید انجام دهید.

اطمینان حاصل کنید که بخش جدید توسط همان تولید کننده وبه عنوان فن ساخته شده است ومدل آن نیز درست است؛ سپس کتابچه‌ی راهنما را بررسی کرده و به توصیه های نوشته شده در آن عمل کنید. در صورت بروز این مشکل می توانید از کارشناسان نوین امداد در نمایندگی تعمیر هود بیمکث در اسلامشهر کمک بخواهید.

صدای غیر عادی و لرزش:

اگر هود آشپزخانه در هنگام کار کردن دچار لرزش و صداهای غیر عادی می‌شود به طور احتمال، یکی ازاجزای آن ایرادی پیدا کرده که باید نسبت به اصلاح آن اقدامات لازم را به عمل بیاورید.

بعد از خاموش کردن هود، اتصالات نگهدارنده‌ی پوشش را بررسی کنید. اگر احساس کردید که به طور کامل ایمن هستند و خطری شما را تهدید نمی‌کند آنها را باز کنید و پوشش را در بیاورید و به دنبال قطعات خراب بگردید.

به هنگام تعمیر و یا جایگزینی اجزای معیوب مطمئن شوید که پیچ آنها را محکم بسته‌اید. اگر با استفاده از راهکارهای پیشنهاد شده مشکل برطرف نشد. با تعمرکاران مجاز نوین امداد در نمایندگی تعمیر هود بیمکث در اسلامشهر تماس بگیرید.

 

ما مجموعه نوین امداد با سریع ترین و با کیفیت ترین سرویس میزبان شما هستیم. مشاوره و پاسخگویی به سوالات نوین امداد تعمیرات را در تهران  ، پردیس ، لواسان، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم، نسیم شهر و حومه

 

نمایندگی تعمیر هود بیمکث در اسلام شهر – مجموعه نوین امداد – شماره تماس : 09120036796 – 77492283

 

قطعی برق

اگر بعد از زدن دکمه، هود روشن نمی‌شود، چند دلیل دارد که بهتر است آنها را بدانید. بررسی کنید که جریان در داخل هود قطع نشده باشد و یا قطعه‌ی قطع کننده جریان از جای خود تکان نخورده باشد. اگر این اتفاق افتاده باشد، آن را به جای خود بازگردانید. در غیر این صورت، ممکن است فیوز منفجر شده باشد. که می بایست اقدام به تعویض آن کنید. برای تعویض فیوز نیازمند تخصص می باشید. بنابراین بهتر است با کارشناسان نوین امداد در نمایندگی تعمیر هود بیمکث در اسلامشهر تماس بگیرید.

رطوبت موجود در هود آشپزخانه

افزایش تراکم رطوبت در خروجی هود آشپزخانه باعث چکیدن آب از آن و زنگ زدن آن می‌شود. بعد از خاموش کردن فن، پوشش را بردارید و سطح داخلی پوشش را تمیز کنید. دقت کنید رطوبتی باقی نماند.

 

نمایندگی تعمیر هود بیمکث در اسلام شهر - 77492283
نمایندگی تعمیر هود بیمکث در اسلام شهر

سیم کشی‌های موجود

گاهی اوقات هود آشپزخانه می‌تواند سیم را ذوب کند. همچنین ممکن است سیم‌ها از بین بروند یا فرسوده شوند. در این صورت، باید سیم‌ها را عوض کنید. سیم برق هود را بکشید و یابرق را از کنتور قطع کنید و گیره‌های نگهدارنده ی سیم‌ها دربیاورید. سیم‌هارا نسبت به هر نشانه‌ای که می‌تواند خطرناک باشد بررسی کنید. اگر بی خطر به نظر می‌رسند از اهم متر برای سیم‌هایی که مربوط به کلید برق است استفاده کنید. اگر اهم متر صفر را نشان دهد پس کلید معیوب است و باید آن را تعویض کنید.

 چراغ‌ها روشن نشوند:

رفع این مشکل نسبتا ساده است و جزء شایع‌ترین مسائلی است که اکثر مردم در مورد هود آشپزخانه دارند که در هودهای ارزان قیمت نسبت به هودهای گران بیشتر دیده می‌شود. بیشتر مردم چراغ های هود خود را همیشه روشن می‌گذارند، کاری که اصلا نباید انجام دهند. زیرا این عامل یکی از اصلی‌ترین دلیل خراب شدن لامپ ها است .

هنگامی که چراغها در سمت چپ قرار می‌گیرند می توانند اجزای پلاستیکی اطراف هود مانند گیرنده‌های لامپ و لوازم الکترونیکی را بیش از حد گرم کنند و موجب خسارت‌های زیادی شوند. رفع این مشکل بسیار آسان است. به یاد داشته باشید که وقتی از چراغ های هود استفاده نمی کنید آنها را خاموش کنید.

توجه داشته باشید برخی از مشکلا به دست خودتان رفع می شود. اما نکته ای که وجود دارد در باز و بسته کردن صحیح هود می باشد. توصیه می کنیم برای این کار حتما از کارشناسان متخصص نوین امداد در نمایندگی تعمیر هود بیمکث در اسلامشهر کمک بخواهید.

 

نمایندگی تعمیر هود بیمکث در اسلام شهر - 77492283
نمایندگی تعمیر هود بیمکث در اسلام شهر

هود هوای آشپزخانه را تهویه نمی‌کند:

این مسئله نیز یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که در اکثر هودها پس از نصب آنها دیده می‌شود. اما به یاد داشته باشید که این مشکل بسیار گذراست و در مدت یک یا دو روز خود به خود حل خواهد شد و دیگر در این زمینه مشکلی وجود نخواهد داشت.

با این حال،اگر این مشکل بعد از چندین هفته استفاده از هود دوباره رخ بدهد، به این معنی است که فیلتر ها به خوبی تمیز نشده اند یا در لوله‌های تهویه مشکلی وجود دارد که نمی‌تواند هوا را به خوبی مکش کند و به بیرون بفرستد. تمیز کردن این اجزا در مدت زمان متناوب، از ایجاد این مشکل جلوگیری می‌کند.

لطفا توجه داشته باشید که موارد ذکر شده برای آشنایی بیشتر شما با روند کار هود آشپزخانه و شناخت عیب آن بیان شده است. برخی از مواردی که برای رفع مشکلات هودها اشاره شد می بایست توسط یک تکنسین مجرب انجام گیرد. به همین خاطر توصیه میکنیم که با نمایندگی‌های پس از فروش هود آشپزخانه خود تماس گرفته و از آنها کمک بگیرید.

سخن پایانی

نوین امداد آماده ی ارائه خدمات در تهران ، پردیس ، بومهن ، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم  می باشد . تعمیرات هود بیمکث در تخصص ماست . نوین امداد دارای کادر مجرب و متخصص که , کارشناسان و تعمیرکاران نوین امداد با شرکت در کلاس ها و دوره های عملی تعمیر انواع هود بیمکث توانسته اند توانایی خود را در تعمیر هود های بیمکث به درجات بالا برسانند و ما کادر نوین امداد و تعمیرکاران مفتخریم که شما عزیزان بدون هیچ نگرانی تعمیر هود خود را به ما می سپارید .

 

ما مجموعه نوین امداد با سریع ترین و با کیفیت ترین سرویس میزبان شما هستیم. مشاوره و پاسخگویی به سوالات نوین امداد تعمیرات را در تهران  ، پردیس ، لواسان، رودهن ، دماوند ، پرند ، اسلام شهر ، پاکدشت ، رباط کریم، نسیم شهر و حومه

 

نمایندگی تعمیر هود بیمکث در اسلام شهر – مجموعه نوین امداد – شماره تماس : 09120036796 – 77492283

 

 

 

 

اگر از مقاله خوشت اومده امتیاز بده
[کل: 0 میانگین: 0]

 

 

 

 

Bimax hood repair agency in Islamshahr

Bimax hood repair agency in Islamshahr has made the residents of this area not worry about their hood repairs. Today, due to the apartment houses and the use of kitchens in the heart of the house, the use of hoods is a must. In general, hoods are responsible for absorbing odors and smoke from cooking. This will keep the air and the environment of your kitchen healthy.

Hoods are produced in different brands and different shapes. But they all have the same structure and almost all of them are made with similar and common parts. Therefore, we can use the proposed solutions for all hoods in different brands. Top modern relief specialists in Bimax hood repair agency in Islamshahr have gathered all their experiences and provided you with common hood problems.

Due to these common problems, you can quickly try to repair the hood. The important thing is that paying attention to service and minor repairs prevents serious problems. This will also extend the life of your device.

We are the new relief complex with your fastest and highest quality host. Consulting and answering new questions about SNOWA refrigerator repair relief in Tehran, Pardis, Lavasan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim, Nasimshahr and suburbs

We are the new relief complex with the fastest and highest quality hosting service. Consulting and answering new repair relief questions in Tehran, Pardis, Lavasan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim, Nasimshahr and suburbs

Bimax hood repair agency in Islamshahr – New Relief Complex – Contact number: 09120036796 – 77492283
– New relief collection – Contact number: 09120036796 – 77492283

Parts used in the hood

Engine: The engine is the main part of the hood, whose job is to inhale the odor caused by cooking food or other factors and remove it through the kitchen ventilation.

Hood lights and clamps: Different brands use different colors in their lamps, all of which are fixed to a single receiver.

Control Button: Do not be surprised if you hear the word PCB instead of control buttons. Because they are also called by this name. The control keys are used to adjust the bulbs and the engine speed. Today, advanced models use remote controls instead of traditional control keys.

Problems in hoods must be in one of these parts. You can easily troubleshoot by knowing the parts used in bipolar hoods. But keep in mind that sometimes it is necessary to contact a specialized repairman. Our colleagues in Bimax hood repair agency in Islamshahr are ready to serve you dear ones.

Bimax hood repair agency in Islamshahr

Bimax hood repair agency in Islamshahr
Engine hood

If the kitchen hood motor suddenly starts making unusual noises, it may be because the motor is trying to blow the impeller or fan. In this case, because there is a lot of pressure on it, the engine may burn. It is better to replace it and replace it with a new engine.

If your hood has a manual and displays its internal components, you can use it to identify internal components and replace the engine.

Turn off the hood and remove the impeller cover to access the impeller wire. Before removing the motor retaining clamps, carefully open the wires and reverse the steps with the new motor.

Make sure the new part is made by the same manufacturer as the fan and the model is correct; Then check the manual and follow the tips written in it. In case of this problem, you can ask for help from new relief experts in the Bimax hood repair agency in Islamshahr.

Abnormal sound and vibration:

If the kitchen hood vibrates and makes abnormal noises while working, it is likely that one of its components has a problem that you need to correct.

After turning off the hood, check the cover retaining connections. If you feel that they are completely safe and do not pose a danger to you, open them and remove the cover and look for damaged parts.

When repairing or replacing defective components, be sure to tighten the screws. If the problem is not solved using the suggested solutions. Contact Novin Emdad authorized dealers at the Bimax hood repair agency in Islamshahr.

We are the new relief complex with the fastest and highest quality hosting service. Consulting and answering new repair relief questions in Tehran, Pardis, Lavasan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim, Nasimshahr and suburbs

Bimax hood repair agency in Islamshahr – New Relief Complex – Contact number: 09120036796 – 77492283

power outage

If the hood does not turn on after hitting the button, there are several reasons why you should know them. Check that the current inside the hood is not cut off or that the circuit breaker is not shaken. If this happens, put it back in its place. Otherwise, the fuse may have exploded. That you have to replace it. You need expertise to replace the fuse. Therefore, it is better to contact the new relief experts in the Bimax hood repair agency in Islamshahr.

Moisture in the kitchen hood

Increasing the moisture density at the outlet of the kitchen hood causes water to drip from it and rust it. After turning off the fan, remove the cover and clean the inside surface of the cover. Make sure there is no moisture left.

Bimax hood repair agency in Islamshahr
Existing wiring

Sometimes the kitchen hood can melt the wire. The wires may also be damaged or worn. In this case, you have to change the wires. Unplug the hood, disconnect the power cord from the meter, and remove the wire clamps. Examine the wires for any signs that may be dangerous. If they seem safe, use an ohmmeter for the wires connected to the power switch. If the ohmmeter shows zero then the key is defective and you have to replace it.

Do not turn on the lights:

Fixing this problem is relatively simple and is one of the most common issues that most people have about kitchen hoods, which is more common in low-cost hoods than expensive hoods. Most people always turn on their hood lights, which they should not do at all. Because this factor is one of the main reasons for the breakdown of lamps.

When the lights are placed on the left side, they can overheat the plastic components around the hood, such as lamp receivers and electronics, causing extensive damage. This problem is very easy to fix. Remember to turn off the hood lights when not in use.

Note that some problems can be solved by yourself. But the point is to open and close the hood properly. We recommend that you seek the help of modern relief experts at the Bimax hood repair agency in Islamshahr.

Bimax hood repair agency in Islamshahr
The hood does not ventilate the kitchen:

This is also one of the most common problems seen in most hoods after installation. But keep in mind that this problem is very temporary and will be solved on its own in a day or two and there will be no more problems in this regard.

However, if this problem occurs again after several weeks of using the hood, it means that the filters are not well cleaned or there is a problem in the ventilation ducts that can not suck in air well and send it out. Cleaning these components at regular intervals will prevent this problem.

Please note that the above items are stated to make you more familiar with the work process of the kitchen hood and identify its defects. Some of the things mentioned above to solve hood problems should be done by an experienced technician. That’s why we recommend that you contact your after-sales hood dealer and get help from them.

Concluding remarks

Novin Emdad is ready to provide services in Tehran, Pardis, Bumhan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim. Bimax hood repairs are our specialty. Novin Emdad has experienced and specialized staff that, Novin Emdad experts and repairmen, by participating in practical classes and courses for repairing various types of bisexual hoods, have been able to increase their ability to repair bismuth hoods to a high degree, and we, Novin Emdad, are proud that You, dear ones, leave your hood repair to us without any worries.

We are the new relief complex with the fastest and highest quality hosting service. Consulting and answering new repair relief questions in Tehran, Pardis, Lavasan, Roodehen, Damavand, Parand, Islamshahr, Pakdasht, Robat Karim, Nasimshahr and suburbs

Bimax hood repair agency in Islamshahr – New Relief Complex – Contact number: 09120036796 – 77492283