نمایندگی مجاز یخچال امرسان در پرند

نمایندگی مجاز یخچال امرسان در پرند

نمایندگی مجاز یخچال امرسان در پرند

یخچال های امرسان همه توسط صنایع امرسان تولید می‌شوند و امکانات و تنوع بسیار خوبی را برای مشتری ایجاد می کنند. یخچال امرسان را با ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید شده و خدمت شما مشتریان عزیز قرار گرفته است. بعد از خرید این محصولات، تا 36 ماه از خدمات پس از فروش امرسان برخوردار خواهید بود.

همانطور که گفته شد یخچال دارایی انواع رنگ و مدل های مختلفی است، یخچال امرسان خودتان را با توجه به سلیقه و اندازه که در آشپزخانه دارید به راحتی از بین مدل ها انتخاب کنید. امرسان، اندازه‌های: 27 فوت، 24 فوت، 22 فوت، 20 فوت، 18 فوت، 17فوت، 16 فوت، 15 فوت، 14 فوت، 11 فوت، 10 فوت و 5 فوت

یخچال فریزرهای بالا پایین، ساید بای ساید، دوقلو، یخچال تکی، فریزر تکی، کامپکت یا هتلی و مدلهای مختلف دیگر که شرکت امرسان آنها ساخته است. به جز ابعاد و ظرفیت دیگری که شرکت امرسان به آن دقت کرده است تنوع در شکل و ظاهر آن است که هر مشتری با هر سلیقه ای می تواند به راحتی بین آنها شکل و ظاهر مورد نظر خود را در نمایندگی مجاز یخچال امرسان پیدا کرده و خریداری کند.

نمایندگی مجاز یخچال امرسان در پرند

معمولاً در کل ایران برند های مختلف دارای رنگهای ثابتی مثل سفید نقره ای و مشکی هستند آنها ممکن است ممکن است است که دارای شکل های متفاوت باشد ولی یخچال فریزر رنگی شامل نمی شوند.

در طراحی مدل کلاسیک از ظاهری کاملا کلاسیک و مینیمال استفاده شده که ما را به یاد محصولات قدیمی که در خانه پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها می‌دیدیم می‌اندازد. در کنار این ظاهر ساده، رنگ‌بندی بسیار شاد و خاصی هم دارند. محصولاتی که با رنگ زرد، قرمز … رنگ‌آمیزی شده‌اند برای خیلی از مشتریان گزینه مطلوبی خواهند بود.

کارخانه امرسان محصولاتش را کشورهای مختلف صادر می کند. آنها به کشورهای اروپایی نظیر ایتالیا صادر می شود.این نشان دهنده از کیفیت بالای این تولیدات این کارخانه را دارد.

همه محصولات دارا به اخذ گرید سطح مصرف انرژی  A+++ شده‌اند. در نتیجه، مصرف انرژی در این یخچال فریزرها بسیار پایین است. اکثر این مدل‌ها دارای قابلیت‌های مختلف و کارآمدی هستند که کاربری بسیار راحت و مناسبی را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهند.

سیستم گردش هوای اختصاصی، تجهیز بودن به نمایشگر دیجیتالی دقیق و تاج پنل، سیتم انجماد سریع، سرمایش مجزا، محیط آنتی باکتریال، سیستم عیب یاب هوشمند، اتصال آب سرد کن به آب شهری، قابلیت غیرفعال‌سازی یخساز، همگی در بیشتر مدل‌های امرسان تعبیه شده‌اند و موجب می‌شوند که مصرف کننده از کار کردن با این دستگاه‌ها لذت ببرد.

 

نمایندگی مجاز یخچال امرسان در پرند - با درجه 1 ترین خدمات
نمایندگی مجاز یخچال امرسان در پرند – با درجه 1 ترین خدمات

 

 

یخچال فریزر دوقلو امرسان :

امرسان مانند بسیاری از تولید کنندگان ایرانی و خارجی برای مشتریانی که نیاز به حجم بالا دارند یخچال فریزر دوقلو را تولید می‌کند.

یخچال دوقلوهای تولید شده در دو سایز 15 فوت و 20 فوت به دست خریداران می‌رسد.

یخچال فریزر بالا پایین:

امرسان مدل های مختلفی از یخچال معمولی یا یخچال فریزر بالا پایین تولید می‌کند. یخچال های معمولی هم اکنون در دو سایز 20 و 22 فوت معمولی و شیشه ای به بازار ارائه می شوند.

ساید بای ساید امرسان:

این کارخانه تنها یک مدل ساید بای ساید تولید می‌کند. یخچال ساید امرسان مناسب افرادی است که به دنبال فضای بیشتر، تکنولوژی بهتر و قیمت ارزان هستند.

یخچال تک امرسان:

یخچال تک نیز تولید میکند. این یخچال ها بدون فریزر بوده و میتوانند برای افرادی که نیازی به فریزر ندارند مناسب باشد. ابعاد این یخچال 5 فوت، 10 فوت و 15 فوت متغیر است.

فریزر امرسان:

امرسان به فکر کسانی که به دنبال فریزر تک هستند نیز هست. این شرکت با تولید فریزر هایی در ابعاد مختلف به دنبال پاسخگویی به بخشی از بازار است.

یخچال کلاسیک:

یخچال فریزر های کلاسیک زیبایی خاص و طراحی جذابی را به مخاطب ارائه می کند. مطمئن باشید با گذشت زمان این طرح های زیبا و رنگ های دلربا هرگز قدیمی نمی‌شوند. در زمانه ای که اکثر تولیدات در چند رنگ محدود خلاصه شده اند امرسان با هوشمندی تمام محصولات با رنگ های دیگر و جذاب را تولید و روانه بازار کرده است.

یخچال شیشه‌ای:

نوع دیگری از محصولات خاص و زیبای این شرکت یخچال شیشه ای است. فرقی ندارد شما به دنبال چه اندازه و حجمی از یخچال هستید، امرسان با تولید یخچال شیشه ای در مدل ها و حجم های مختلف می تواند خواسته و نیاز شما را برآورده کند.

 

نمایندگی مجاز یخچال امرسان در پرند - با درجه 1 ترین خدمات
نمایندگی مجاز یخچال امرسان در پرند – با درجه 1 ترین خدمات

نوع های مختلفی تعمیرات وجود دارد. اعم از تعمیرات در منزل و در نمایندگی. همینطور تعمیر کاران با توجه به تشخیص نوع خرابی قطعه ممکن است قطعه را در خود خانه شما تعمیر کنند، که این جور تعمیرات نیاز به وسایل خاصی ندارد و با چسب و پیچ گوشتی و … حل میشود ولی گاهی قطعه پیچیده است و نیاز به لحیم و وسایل خاص دارد.

که باید حتما قطعه به نمایندگی برده شود. و اخری این است که کلا قطعه نیاز به تعویض دارد، که در این صورت قطعه با شما بلید تحویل داده شود و برای گرفتن قطعه جدید از نمایندگی، تعمیرکار حرفه ای زمان دیگری را با هماهنگی با شما، جهت نصب هماهنگ خواهد کرد.

معمولا این اصول اولیه هر نوع تعمیرات است.پس در صورتی که تعمیرکار حرفه ای ما قطعه ای را برای تعمیر به نمایندگی به شما گفت که می خواهد بیاورد، تعجب نکنید. این امری کاملا طبق روال کار است.

خیلی از نمایندگی و تعمیرگاه های غیر مجاز، ادعا می کنند که قطعه خراب است و قطعه گرفته شده از شما را به تعمیرگاه برده و قطعه نو شما را برداشته و قطعه کهنه یا خرابی را جای آن می گذارند.

باید حتما به این مسئله دقت کنید.پیشنهاد ما این است که اگر تعمیرکار خواست که قطعه را به تعمیرگاه ببرد، با استفاده از لاک یا مازیک خاصی روی آن را علامت گذاری کنید، که نتوانند آن را عوض کنند.

برای همین است که می گوییم بهتر است از نمایندگی مجاز یخچال امرسان تعمیرات بگیرید که قابل اطمینان و مجاز باشد. نمایندگی ما با تعمیرکار حرفه ای و متخصص در هر نوع قطعه های پکیج و یخچال و هود در پرند، در خدمت شماست.

یخچال یکی از موارد خیلی مهم در آشپزخانه و یکی از رکن های اصلی در خرید وسایل خانه هست. به همین دلیل باید هنگام خرید آن به شدت دقت های لازم را جهت نوع و مدت و استاندارد دقت کرد.

نمایندگی مجاز یخچال امرسان، یکی از چیز های خیلی مهم هنگام ازدواج می توان به جهیزیه که اقلام سنگین را باید تهیه کرد نام برد.یخچال و فریزر های زیادی در بازار وجود دارد و همه بیشترن برندهای با نام خوبی هستند. یکی از این برند ها امرسان است.از قدیم برند امرسان با ما بوده تا کنون هنوز هنوزه نام این برند بابت محصولات الکترونیکی اش به گوش می خورد.

امرسان با داشتن انواع مختلف در زمینه یخچال پیش زمینه خوبی در بازار دارد.یخچال فریزر فرانسوی این مارک با داشتن درب لاکچری و رنگی مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

هر برندی خوب و با اعتباری دارای گارانتی مورد انتظار خوبی باید باشد. ولی باز هم همه ی گارانتی ها زمان خاصی تمام می شود. و دستگاه گذر زمان استهلاک پیدا کرده و نیاز به تعمیرات خواهد داشت.

 

authorized representative of Emrsan refrigerator in Parand 4
نمایندگی مجاز یخچال امرسان در پرند – با درجه 1 ترین خدمات

نمایندگی مجاز یخچال امرسان با رشد چند ساله و خدمت رسانی به مشتریان می تواند به بهترین کارایی و بهترین فرایند و با بهترین تکنولوژی و رعایت اصول تعمیرات و نگهداری ، نه تنها در زمینه یخچال بلکه در زمینه تمامی تعمیرات وسایل الکترونیکی از قبیل همچنین پکیج و هوددر خدمت شما عزیزان در پرند باشد.

ما با درست کردن قطعات یخچال و هود و پکیج و تمامی وسائل الکترونیکی دیگر توانستیم به میزان زیادی دانش فراوان تکنولوژی دست پیدا کردیم. تمامی تعمیرکاران ما طی دوره هایی در این زمینه آگاهی خود را بابت تعمیرات و تعویض قطعات بالا برده اند که بتوانند خدمات دهی خیلی عالی خدمت شما مشتریان عزیز داده شود.

خدمات پس از فروش را با ما تجربه کنید … نمایندگی نوین امداد مفتخر است که بگوید که این مجموعه تعمیرات در منزل را در کمترین زمان ممکن همراه با تعویض قطعات در صورت لزوم توسط تعمیرکار حرفه ای از مجموعه انجام می دهد.

سرویس های یخچال و پکیج و هود و وسایل الکترونیکی توسط نمایندگی ما، هر برند و هر نوع مدل انجام شده، معمولا این سرویس ها سالانه بوده و جهت جلوگیری از خراب شدن کلی دستگاه نمایندگی مجاز یخچال امرسان در پرند است.

قطعه ای به نام رله استارت در یخچال ها وجود دارد چه برند امرسان و چه مدل های دیگر یکی است. این قطعه در حال کنترل یک قطعه دیگر در یخچال است یعنی کمپرسور که در یخچال وجود دارد را خاموش و روشن می کند. این هم بستگی به دمای کمپرسور یخچال دارد. در اصل وظیفه اصلی ان این است که برق را برای روشن کردن و کار موتور یخچال ایجاد کند.

قطعاتی که در مقالات معرفی می شود، قطعاتی هستند که ممکن است در گذر زمان و استهلاک یا هر چیز دیگری خراب شوند و لازم به تعمیرات یا تعویض در پرند داشته باشد. این قطعه مهم هم جز این توع قطعات محسوب می شود.

این قطعه دارای مدل های مختلفی مثل : ولتاژی،جریانی و یخچال سنگی است که برحسب نوع و پیچیدگی آن در نوع های مختلف یخچال ها به کار می روند.از کجا بفهمیم که این قطعه خراب است ؟!! خاموش شدن ناگهانی یخچال ممکن است دلیل آن باشد ولی نه به صورت قطعی، چون همان طور که قبلا گفته شده، تمامی قطعات داخل یخچال مثل زنجیره به هم مرتبط هستند و قطعه ی دیگری باعث خاموش شدن ناگهانی یخچال باشد.

 

 

اگر از مقاله خوشت اومده امتیاز بده
[کل: 0 میانگین: 0]

 

authorized representative of Emrsan refrigerator in Parand

Emrsan refrigerators are all produced by Emrsan industries and provide great facilities and variety for the customer. Emrsan refrigerators and freezers are produced with different dimensions and sizes and are at your service, dear customers. After purchasing these products, you will have up to 36 months of Emerson’s after-sales service.

As it was said that the refrigerator has different colors and models, you can easily choose your own refrigerator from among the models according to your taste and size in the kitchen. Emerson, sizes: 27 feet, 24 feet, 22 feet, 20 feet, 18 feet, 17 feet, 16 feet, 15 feet, 14 feet, 11 feet, 10 feet and 5 feet

Top and bottom refrigerators, side by side, twin, single refrigerator, single freezer, compact or hotel and various other models made by Emrsan company. Apart from the other dimensions and capacity that Emrsan company has paid attention to, it is the variety in its shape and appearance that every customer with any taste can easily find and buy the desired shape and appearance at the authorized dealer of Emrsan refrigerator. slow

authorized representative of Emrsan refrigerator in Parand

Usually, in Iran, different brands have fixed colors such as white, silver and black. They may have different shapes, but they do not include colored refrigerators.

In the design of the classic model, a completely classic and minimal look is used, which reminds us of the old products that we used to see in our grandparents’ houses. In addition to this simple appearance, they also have very happy and special colors. Products that are painted with yellow, red… will be a favorable option for many customers.

Emrsan factory exports its products to different countries. They are exported to European countries such as Italy. This indicates the high quality of these products of this factory.

All products have obtained A+++ energy consumption grade. As a result, energy consumption in these refrigerators is very low. Most of these models have different and efficient features that provide the user with a very convenient and convenient use.

Dedicated air circulation system, being equipped with a precise digital display and crown panel, fast freezing system, separate cooling, antibacterial environment, intelligent fault finding system, connecting the cooling water to city water, the ability to deactivate the ice maker, all are installed in most Emrsan models. And they make the consumer enjoy working with these devices.

Amrsan refrigerator authorized representative in Parand – with the highest level of service

Amersan twin fridge-freezer:

Emrsan, like many Iranian and foreign manufacturers, produces twin refrigerators for customers who need large volumes.

Twin refrigerators produced in two sizes of 15 feet and 20 feet are available to buyers.

Refrigerator freezer top bottom:

Emrsan produces different models of normal refrigerators or top-down freezer refrigerators. Normal refrigerators are now available in two sizes, 20 and 22 feet, normal and glass.

Side by side Emerson:

This factory produces only one side-by-side model. Amersan side refrigerator is suitable for people who are looking for more space, better technology and cheap price.

Single Emerson refrigerator:

It also produces refrigerators. These refrigerators are without a freezer and can be suitable for people who do not need a freezer. The dimensions of this refrigerator are 5 feet, 10 feet and 15 feet.

Emerson freezer:

Emerson is also thinking of those who are looking for a single freezer. This company seeks to respond to a part of the market by producing freezers in different dimensions.

Classic refrigerator:

Classic refrigerators offer special beauty and attractive design to the audience. Be sure that with the passing of time, these beautiful designs and charming colors will never get old. At a time when most of the products are summarized in a few limited colors, Emrsan has intelligently produced and launched all the products with other and attractive colors.

Glass refrigerator:

Another type of special and beautiful products of this company is the glass refrigerator. It doesn’t matter what size and volume of refrigerator you are looking for, Emersan can satisfy your needs by producing glass refrigerators in different models and sizes.

Amrsan refrigerator authorized representative in Parand – with the highest level of service

There are different types of repairs. Both repairs at home and at the agency. Also, according to the diagnosis of the type of failure of the part, the repairmen may repair the part in your own home, which does not require special tools and can be solved with glue, screwdriver, etc., but sometimes the part is complicated and requires It has solder and special tools.

that the part must be taken to the dealer. And the last thing is that the whole part needs to be replaced, in which case the part will be delivered to you with a blade, and to get a new part from the dealer, the professional repairman will arrange another time in coordination with you for installation.

Usually, these are the basic principles of any type of repairs. So, don’t be surprised if our professional repairman tells you that he wants to bring a part to the dealership for repair. This is completely normal.

Many unauthorized dealers and repair shops claim that the part is broken and take the part taken from you to the repair shop and take your new part and replace it with the old or broken part.

You must pay attention to this issue. Our suggestion is that if the repairman wants to take the part to the repair shop, mark it using a special varnish or mask, so that they cannot change it.

That is why we say that it is better to get repairs from somewhere

d that is reliable and permissible. Our agency is at your service with a professional and expert repairman in all types of package parts, refrigerators and hoods.